Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 774 252 585 (Po-Čt 9-18 | Pá 9-16)
Specter 700 V2 NME kit
Expresní dodání
Doprava zdarma již od 800 Kč
Garance spokojenosti
Specter 700 V2 NME (Nick Maxwell Edition) představuje speciální verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 700 přinášející řadu unikátních vylepšení oproti výchozímu modelu Specter 700 V2. Modifikace zahrnují zesílené hlavy nosného a vyrovnávacího rotoru z vysokopevnostního duralu 7075, 1:1 geometrii cykliky k rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónickou hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, rychloupínací koncovku táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek, a unikátní kabinu ve žluto-modro-stříbrném „NME“ stylu. Všechny změny byly vedeny snahou o zvýšení výkonů výchozího modelu a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku.
Specter 700 V2 NME dovoluje instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům ostřílených 3D pilotů a umožňuje použít jejich nejoblíbenější a důkladně prověřené vybavení.
Specter 700 V2 zavádí novou o 10 mm sníženou rotorovou hlavu z vysokopevnostního leteckého duralu 7075 zlepšující rozložení hmotnosti ve svislé ose a dovolující lepší soustředění hmoty blíže k těžišti ve středu draku. Kompaktní charakter hlavy pomáhá dodat ještě více živosti pro piloty, kteří chtějí mít model s úžasnou odezvou na řízení. I při těchto úpravách hlava stále využívá dvouřadá kuličková ložiska s kosoúhlým stykem zajišťující velmi vysokou životnost.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 32 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Táhlo ovládání vyrovnávacího rotoru je umístěno na horní straně ocasního nosníku, což spolu s uložením serva bočení „pohromadě“ se servy cykliky přispívá k soustředění hmoty vrtulníku co nejblíže těžišti. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím 8 mm širokého ozubeného řemínku, což je zárukou dlouhé životnosti.
Oproti starším provedením Specteru 700 byl zvětšen průměr převodového kola stálého náhonu vyrovnávacího rotoru (100 zubů) a ocasní řemenice (20–21 zubů), což zvětšuje rádius ohnutí ozubeného řemínku a snižuje tak jeho tření a zvyšuje jeho životnost. Uhlíkový svislý stabilizátor je extrémně lehký pro maximální snížení hmotnosti a s tím související setrvačnosti ocasu.
Rám vrtulníku je tvořen uhlíkovými bočnicemi, kompozitovými a duralovými příčkami. Umožňuje zasouvání pohonného akumulátoru zezadu, takže jeho výměnu lze provádět bez nutnosti nejprve sejmout kabinu. Lože pro flybarless řídící jednotku je umístěno v přední části modelu, což usnadňuje zapojování palubní elektroniky a omezuje vibrace přenášené do gyra.
Podvozek je nyní širší a nižší pro větší stabilitu při vzletu a přistání s robustními 15 mm nohami - ty je možno zaměnit za tuningové 18 mm, pokud potřebujete něco skoro nezničitelného.
Charakteristika Specteru 700 V2 NME:
- Flybarless rotorová hlava
- CCPM deska cykliky 120°
- Celokovová rotorová hlava z duralu 7075
- Tuhý rám s uhlíkovými bočnicemi
- Extra tuhý ocasní nosník z 32 mm uhlíkové trubky
- Možnost použití pastorků pro hřídele motorů s průměrem 6 mm s 10–13 zuby (ve stavebnici 11 zubů)
- Hlavní převodové kolo 106 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 100 zubů, ocasní řemenice 21 zubů (tuningová 20 zubů)
- Umožňuje použití rotorových listů 690–720 mm
- Náhon vyrovnávacího rotoru 8 mm ozubeným řemínkem
- Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 105–116 mm
- Možnost zasouvání akumulátorů lože zepředu nebo zezadu
- Elegantní sportovní kabina
- Odolný široký kompozitový podvozek
Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 690–720 mm.
Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 105–116 mm.
Doporučená RC souprava: počítačová min. 6 kanálů s heli programem.
Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL850, HBL960, HBL950, KAVAN GO-1180MG.
Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL880, HBL990, HBL980, KAVAN GO-11T80MG.
Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
Vhodný motor: Střídavý motor s rotačním pláštěm řady 4525-4530 (průměr statoru 45 mm) s 500–550KV s délkou volné hřídele 20–55 mm pro 12S LiPo. Pro sportovní létání např. Sunnysky M4526R 540KV, pro extrémní 3D létání Sunnysky M4530R 518KV.
Vhodný regulátor pro sportovní létání: Střídavý pro vrtulníky 130–150A, např. Hobbywing Platinum PRO 130A-HV V4, Platinum PRO 130A-HV Opto V4 apod.
Vhodný regulátor pro 3D a extrémní 3D létání: Střídavý HV (Opto) pro vrtulníky 200–300A, např. Hobbywing Platinum 260A-HV OPTO V5.
Pohonný akumulátor: 12S (2× 6S) LiPo 4500–5200 mAh min. 60C nebo 14S (2× 7S) 4000–5500 mAh min. 60C (rozměry prostoru pro akumulátor 380×68×70 mm).
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
Délka trupu [mm] | 1383 |
Šířka [mm] | 217 |
Výška [mm] | 351 |
Hmotnost (mechaniky) [g] | 2060 |
Hmotnost (letová) [g] | 4900 - 5300 |
Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
Náročnost stavby | S2,S3 |
Náročnost pilotáže | P3,P4 |