TLR 22 5.0 1:10 2WD Dirt Clay DC ELITE Race Buggy Kit

Stavebnice RC modelu Off-road závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové díly, obsažené tuningové díly. Velké hliníkové tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nízká hmotnost a nový kuličkový

TLR03022

Nové zboží

Team Losi Racing

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Tuningové díly

Více informací

Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 5.0 1:10 2WD DC ELITE Race Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové díly včetně šasi, možnosti nastavení podvozku, a tuningové díly v balení. Velké hliníkové olejové stavitelné tlumiče, kompletní vybavení kuličkovými ložisky, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět o kus dopředu. Buggy byla optimalizována i na koberec a umělou trávu a proto lze použít přední spojler (v balení) pro vyšší přítlak na přední nápravu a mít účinnější řízení.

TLR03022_a01.jpg
Vlastnosti
  • Zlepšená geometrie řízení
  • Obsahuje hliníkové díly
  • Obsaženy jsou uhlíkové součásti
  • Obsahuje titanové napínáky
  • Super Heavy třecí spojka (SHDS)
  • Nastavená konfigurace převodů
  • Nový kuličkový diferenciál
  • Zavěšení náprav Stiffezel
  • Vestavěná montáž pro chladič motoru
  • Lehká lexanová karosérie
  • Frézovaný hliníkový podvozek 2.0
  • Hliníkový zadní náboj
  • Tlumiče Big-Bore Gen3 12mm
  • Možnost volitelného předního spojleru (prodává se samostatně)
  • Řada tuningových dílů je v balení
TLR03022_b01.jpg
Závodní komponenty

Kit 22 5.0 DC ELITE Race obsahuje součásti se ktarými postavíte auto, na 100% připravené k závodům. Obsahuje speciální součásti vybavení, přední a zadní příčný stabilizátor, uhlíkové součásti, kuličkové diferenciály, nové těhlice náprav, kvalitní tlumiče, lisované kompozity a uhlíkové a hliníkové součásti jsou v souladu s tím, co závodníci očekávají od závodní Off-road DC Buggy.

TLR03022_b02.jpg
Uhlíkové součásti balení

Set stavebnice DC ELITE Race obsahuje přední a zadní uhlíkové věže tlumičů, montážní desku elektroniky a držák zadního křídla.

TLR03022_b03.jpg
Obsaženy tuningové hliníkové součásti

Team Losi Racing používá na závodech pro 22 5.0 řadu volitelných hliníkových dílů pro zlepšení údržby nebo výkonu, ty jsou nyní součástí stavebnice. Jde o hliníkové táhla a páky servosaveru, táhla ramen, lože serva, vložky vnějšího předního ložiska, zadní blok táhel, otočné čepy C a D a hliníkové matice.

TLR03022_b04.jpg
Nové zadní těhlice a kulové čepy

22 5.0 DC ELITE nabízí nejlépe nastavitelnou zadní nápravu, jakou kdy TLR vyrobil. Obsahuje vnitřní zadní otočné čepy, nastavení šířky rozchodu, špičkové nastavení zadních těhlic s variabilní výškou nápravy (VHA), které umožňují větší možnosti nastavení výšky nápravy.

TLR03022_b05.jpg
Titanové napínáky

Titanové napínáky byly vždy tuningovým vylepšením závodních strojů, a bez nich nemůže být ani ani správná sada 22 5,0 DC ELITE. Obsaženy jsou titanové napínáky v celém autu, aby se ušetřila hmotnost a zvýšila životnost.

TLR03022_b06.jpg
Přesnější geometrie řízení

22 DC 5.0 je nejlepším Off-road autem 2WD Team Losi Racing. Nejvýraznějším zlepšením prošla geometrie řízení. Zvětšením délky řídících pák a kulových čepů spolu se změnami úhlu Ackermann dávají autu 22 5.0 výrazně hladší pocit během řízení, obzvláště při vysokých rychlostech zvyšují bezpečnost řízení na užší trati.

TLR03022_b07.jpg
Třecí spojka Super Heavy Duty Slipper (SHDS)

Pro přesný prokluz a měkčí a přesnou akceleraci vozu byla provedena optimalizace třecí spojky, která má novou třecí desku, pružinu a matici M4. Je možné použít hnané ozubené kolo s čelním ozubením 96T až 81T.

TLR03022_b08.jpg
Tlumiče Gen3 12mm Big Bore

Tlumiče nové generace G3 byly kompletně upraveny a vylepšeny. Písty jsou nyní zajištěny šrouby, hřídel má průměr 3mm, nové jsou i písty se závitem, nový je i tvar spodních vík, pružinové šálky nabízí -3 mm, 0 mm a + 4 mm, nové kulové čepy a řadu dalších zlepšení přináší Team Losi Racing.

TLR03022_b09.jpg
2 mm frézovaný hliníkový podvozek

Podvozek o síle 2mm lépe pruží a proto lze auto 22 5.0 snadněji ovládat, rovněž je stabilnější na trati a nedá se snadno převrátit, lépe pohlcuje nárazy a tvrdší doskok.

TLR03022_b10.jpg
Kuličkový diferenciál

Přesný kuličkový diferenciál má oproti předchozí verzi auta 22 2.0 novou konstrukci přítlačných axiálních disků, kuličky z karbidu wolframu a mimořádně hladký a dlouhotrvající výkon.

TLR03022_b11.jpg
Lehká karosérie 22 5.0

Závodní karosérie musí být co nejlehčí a mít vhodný tvar, aby bylo zachováno nízké těžiště a vysoká míra přítlaku. Karosérie 22 5.0 byla vytažena z desky o tloušťce 0,8mm.

TLR03022_b12.jpg
TLR přední přítlačné křídlo v balení

Při vysokých rychlostech je použití předního přítlačného křídla zcela opodstatněné, zajistí přítlak na přední nápravě a díky tomu je řízení při vyšších rychlostech účinnější.

TLR03022_b13.jpg
Vyrobeno v metrické soustavě

K montáži byly použito spojovací příslušenství v metrické soustavě, proto je snadné najít náhradní šrouby, matice a podložky a pomůže omezit počet nástrojů požadovaných k servisu a montáži modelu.

TLR03022_b14.jpg
Nastavení výšky diferenciálu

Auto 22 5.0 DC má možnost nastavení výšky diferenciálu 0mm, +1mm, +1.75mm, +2.5mm, a +3.5mm pro optimalizaci úhlu výstupních hřídelí.

TLR03022_b15.jpg
Nastavení parametrů řízení

Auto 22 5.0 AC obsahuje standardní přední otočný čep Low Roll Center (LRC) a rovněž samostatný přední otočný čep HRC (High Roll Center). Součástí balení je také nová podložka s tloušťkou 1mm, která umožňuje pokročilejší úpravy. Nyní lze zvolit nastavení Super Low Roll, Low Roll, Medium Roll, High Roll, nebo High Roll Center.

TLR03022_b16.jpg
Nový blok táhla přední nápravy

Nový blok táhla přední nápravy umožňuje měnit sklon přední nápravy a přidává třetí možnost, která poskytuje nejlepší rovnováhu řízení a stabilitu v mnoha různých podmínkách.

TLR03022_b17.jpg
Nízké uložení baterie v šasi

22 5.0 DC ELITE se může pochlubit nejvšestrannějším a nejsnadněji použitelným systémem poutání baterie. Akumulátor je na každém konci přitlačován elastomerovými pásky, které se mohou roztahovat tak, aby se daly použít na různou výšku baterie a jakékoli závaží pod ní.

TLR03022_b18.jpg
Optimalizované kompozity, Stiffezel

V modelu 22 5.0 DC ELITE lze nalézt řadu různých kompozitních materiálů v klíčových součástech. Kompozit obsahují součásti, které závodní tým upřednostňuje: Stiffezel přední ramena náprav, Stiffezel zadní ramena náprav, díly tlumičů a další. Kompozitní materiály se vyznačují nižší hmotností než kov, proto je rozumné jejich použití tam, kde to nemá vliv na životnost součástí a v řadě případů je to i výhodnější.

TLR03022_b19.jpg
Volitelná zátěž

Volitelné mosazné závaží lze namontovat pod baterii, pod přijímač nebo namísto přední spojky hřídelí náprav. To umožňuje snadné vyladění statické hmotnosti a volbu zátěže při změně podmínek dráhy. Při jízdě s vyšší statickou hmotností se podvozek stává neutrálnější a jednodušší k jízdě na plochách s vysokou přilnavostí. Závaží není součástí balení.

TLR03022_b20.jpg
Přítlačné zadní křídlo TLR 6.5

Zadní křídlo je vyrobeno z vysoce odolného 1,2mm polykarbonátu. Toto křídlo se osvědčilo jako nejlepší a nejstabilnější zadní křídlo, které bylo k dispozici pro auta 1:10 2WD.

TLR03022_b21.jpg
K dispozici je držák pro montáž chladiče

Při závodech jsou motory namáhány na maximum svých možností a protože dost hřejí, je potřeba použít ventilátor aby udržoval nižší teplotu motoru. Set stavebnice obsahuje proto držák pro snadnou a spolehlivou montáž ventilátoru (ventilátor není v balení).

TLR03022_b22.jpg
Konfigurace pohonu

3-řadá převodovka umožňuje posunout motor dopředu o 20 mm, více ke středu podvozku. Díky této úpravě lze projíždět zatáčky vyšší rychlostí.

TLR03022_a02.jpg

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Tuningové díly