Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 774 252 585 (Po-Čt 9-18 | Pá 9-16)
- -1 227 Kč
Kyosho Javelin 4WD 1:10 Kit *Legendary Series*
Expresní dodání
Doprava zdarma již od 800 Kč
Garance spokojenosti
Cílem návrhu podvozku Javelin bylo vytvořit "Stroj, který předefinuje to, co znamená být nejlepší". Po více než 30 letech od vydání v roce 1986 byl tento offroad závodní model znovu vytvořen jako šestý model řady Kyosho Vintage.
Díky novému tělu z pryskyřičného rámu připomínajícímu inovativní tělo z hliníkových trubek použitých na 1/8 spalovací buggy Land Jump. Nový Javelin se vyznačuje kvalitním odpružením a úzkým rámem podvozku.
To se kombinuje se špičkovým systémem 4WD s řetězovým pohonem Javelin, který zajišťuje vynikající výkon a odolnost. Všechny prvky představují věrný obraz předlohy před 30 lety a zároveň je tato verze Vintage série plná moderního závodního výkonu a je kompatibilní s moderními zdroji energie.
Srdcem pohonného systému je kluzná spojka a převodová skříň vyrobená z kovu pro zvýšení její pevnosti. Použitím 48stupňových převodových modulů snižuje ztráty energie a optimální kombinace nylonu a kovu přináší zlepšenou efektivitu jízdy a snížený hluk. Kromě řetězového pohonu lze pohonný systém také změnit za řemínkový, který byl u původního modelu volitelný.
Také tlumiče s větším průměrem vytvořené podle původního designu a skombinované s dlouhým zdvihem poskytují zvýšenou výkonnost.
Znovu objevte radost z offroadových buggy závodů pomocí nejnovějších závodních technologií a nostalgického stylu „Javelin“.
- Každý díl byl vylepšen, aby odpovídal výkonu moderním strojům, ale aby byl zachován unikátní vhled Javelinu.
- Zadní křídlo bylo upraveno, aby generovalo více přítlaku. Do držáku křídla byly integrovány matice pro připevnění křídla. Tím, že byly matice integrovány, tak je upevnění bezpečnějším.
- Stejně jako originální Javelin, bílá, pastelově zelená a fluorescentní žlutá klec karosérie jsou dostupné. Červená a černá barva jsou v plánu.
- Kovový díl, který je v přední části klece, je nyní pevně připevněn šrouby a zpevňuje tak karosérii.
- Jednoduchý, ale velice pevný kovový rám podvozku.
- Je možné zvolit ze dvou typů pohonu. Zvolíte řetězový pohon, který otřásl světem v době uvedení, nebo zvolíte řemínkový pohon, který byl vyvinut později jako možná varianta.
- Jednolité disky jsou replikou původních stylových disků, ale poskytují sníženou hmotnost.
- Auto je plně vybaveno kuličkovými ložisky.
- Imbusové šrouby, zajišťují jednoduché a rychlé šroubování.
- Držák na baterii se suchým zipem (včetně popruhů na baterie potištěných logem Kyosho) je kompatibilní s různými bateriemi a umožňuje snadnou instalaci a vyjmutí.
Rám z nylonových trubek a hliníková střecha tvoří vysoce pevnou konstrukci. Obsahuje velký nárazník podobný původnímu designu a mini nárazník vhodný pro závodění.
Vybaven výběrem ze dvou pohonných systémů. Původní verze z roku 1986 používala řetězový pohon s volitelným řemenovým pohonem prodávaným samostatně. Oba jsou standardně součástí této verze Vintage Series.
Převodovka je vybavena kluznou spojkou, která chrání pohonný systém před náhlými změnami zatížení, jako jsou skoky a přistání. Díky jednoduchým úpravám dokáže reagovat na různé podmínky povrchu.
Hlavní podvozek je vyrobeny z hliníkové slitiny 6061T6 aby poskytl odolnost proti korozi a zvýšenou pevnost. Šrouby se zápustnou hlavou a závity v rámu zajišťují lepší povrchovou úpravu a snižují počet použitých matic.
Zatímco věrně kopírují původní design z roku 1986, olejové tlumiče u nové verze zvyšují výkonnostní potenciál. Jsou použity nerezové hřídele na předních a zadních tlumičích a hliníková těla s vnějším průměrem zvětšeným z 10 mm na 12 mm.
Zatímco pneumatiky zůstávají věrné původnímu návrhu Javelinu, mají více pinů a revidovanou směs, aby se zajistilo větší přilnavost. Mají také chromované disky, které jsou zároveň lehčí než originály.
¦ Délka 403 mm
¦ Šířka 240 mm
¦ Výška 130 mm
¦ Rozvor kola 260 mm
¦ Přední běhoun 204 mm
¦ Zadní běhoun 204 mm
¦ Hmotnost 1 700 g (cca)
¦ Pneumatiky (F a R) ?86 × 40 mm
¦ Motor 540 velikost třídy (prodává se samostatně)
¦ Převodový poměr 9,24 : 1