• -48,36€
Obrázek DB+
Obrázek DB+

Kyosho Javelin 4WD 1:10 Kit *Legendary Series*

K.30618
Kyosho
Externý sklad: > 10 ks
Original price
479,54€ -48,36€
Vaša cena s DPH
(DPH SK 20%)
431,18€
Cena bez DPH
359,32€

  • Našli ste lepšiu cenu?
  • Našli ste lepšiu cenu?

    * Povinné polia

    Odpovieme vám čo najskôr, zvyčajne do niekoľkých hodín.

    Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov (čítaj)

     

     

    Expresné dodanie

     

    Doprava zadarmo už od 118 €

     

    Garancia spokojnosti

     

    K.30618

    Cílem návrhu podvozku Javelin bylo vytvořit "Stroj, který předefinuje to, co znamená být nejlepší". Po více než 30 letech od vydání v roce 1986 byl tento offroad závodní model znovu vytvořen jako šestý model řady Kyosho Vintage.

    Díky novému tělu z pryskyřičného rámu připomínajícímu inovativní tělo z hliníkových trubek použitých na 1/8 spalovací buggy Land Jump. Nový Javelin se vyznačuje kvalitním odpružením a úzkým rámem podvozku.

    To se kombinuje se špičkovým systémem 4WD s řetězovým pohonem Javelin, který zajišťuje vynikající výkon a odolnost. Všechny prvky představují věrný obraz předlohy před 30 lety a zároveň je tato verze Vintage série plná moderního závodního výkonu a je kompatibilní s moderními zdroji energie.

    Srdcem pohonného systému je kluzná spojka a převodová skříň vyrobená z kovu pro zvýšení její pevnosti. Použitím 48stupňových převodových modulů snižuje ztráty energie a optimální kombinace nylonu a kovu přináší zlepšenou efektivitu jízdy a snížený hluk. Kromě řetězového pohonu lze pohonný systém také změnit za řemínkový, který byl u původního modelu volitelný.

    Také tlumiče s větším průměrem vytvořené podle původního designu a skombinované s dlouhým zdvihem poskytují zvýšenou výkonnost.

    Znovu objevte radost z offroadových buggy závodů pomocí nejnovějších závodních technologií a nostalgického stylu „Javelin“.

    •         Každý díl byl vylepšen, aby odpovídal výkonu moderním strojům, ale aby byl zachován unikátní vhled Javelinu.
    •         Zadní křídlo bylo upraveno, aby generovalo více přítlaku. Do držáku křídla byly integrovány matice pro připevnění křídla. Tím, že byly matice integrovány, tak je upevnění bezpečnějším.
    •         Stejně jako originální Javelin, bílá, pastelově zelená a fluorescentní žlutá klec karosérie jsou dostupné. Červená a černá barva jsou v plánu.
    •         Kovový díl, který je v přední části klece, je nyní pevně připevněn šrouby a zpevňuje tak karosérii.
    •         Jednoduchý, ale velice pevný kovový rám podvozku.
    •         Je možné zvolit ze dvou typů pohonu. Zvolíte řetězový pohon, který otřásl světem v době uvedení, nebo zvolíte řemínkový pohon, který byl vyvinut později jako možná varianta.
    •         Jednolité disky jsou replikou původních stylových disků, ale poskytují sníženou hmotnost.
    •         Auto je plně vybaveno kuličkovými ložisky.
    •         Imbusové šrouby, zajišťují jednoduché a rychlé šroubování.
    •         Držák na baterii se suchým zipem (včetně popruhů na baterie potištěných logem Kyosho) je kompatibilní s různými bateriemi a umožňuje snadnou instalaci a vyjmutí.

     K.30618

    Rám z nylonových trubek a hliníková střecha tvoří vysoce pevnou konstrukci. Obsahuje velký nárazník podobný původnímu designu a mini nárazník vhodný pro závodění.

    Vybaven výběrem ze dvou pohonných systémů. Původní verze z roku 1986 používala řetězový pohon s volitelným řemenovým pohonem prodávaným samostatně. Oba jsou standardně součástí této verze Vintage Series.

    Převodovka je vybavena kluznou spojkou, která chrání pohonný systém před náhlými změnami zatížení, jako jsou skoky a přistání. Díky jednoduchým úpravám dokáže reagovat na různé podmínky povrchu.

    Hlavní podvozek je vyrobeny z hliníkové slitiny 6061T6 aby poskytl odolnost proti korozi a zvýšenou pevnost. Šrouby se zápustnou hlavou a závity v rámu zajišťují lepší povrchovou úpravu a snižují počet použitých matic.

    Zatímco věrně kopírují původní design z roku 1986, olejové tlumiče u nové verze zvyšují výkonnostní potenciál. Jsou použity nerezové hřídele na předních a zadních tlumičích a hliníková těla s vnějším průměrem zvětšeným z 10 mm na 12 mm.

    Zatímco pneumatiky zůstávají věrné původnímu návrhu Javelinu, mají více pinů a revidovanou směs, aby se zajistilo větší přilnavost. Mají také chromované disky, které jsou zároveň lehčí než originály.

    K.30618

    ¦ Délka 403 mm
    ¦ Šířka 240 mm
    ¦ Výška 130 mm
    ¦ Rozvor kola 260 mm
    ¦ Přední běhoun 204 mm
    ¦ Zadní běhoun 204 mm
    ¦ Hmotnost 1 700 g (cca)
    ¦ Pneumatiky (F a R) ?86 × 40 mm
    ¦ Motor 540 velikost třídy (prodává se samostatně)
    ¦ Převodový poměr 9,24 : 1