Potrebujete poradiť? Zavolajte nám.
+420 774 252 585 (Po-Št 9-18 | Pi 9-16)
- -48,36€
Kyosho Javelin 4WD 1:10 Kit *Legendary Series*
Expresné dodanie
Doprava zadarmo už od 118 €
Garancia spokojnosti
Cílem návrhu podvozku Javelin bylo vytvořit "Stroj, který předefinuje to, co znamená být nejlepší". Po více než 30 letech od vydání v roce 1986 byl tento offroad závodní model znovu vytvořen jako šestý model řady Kyosho Vintage.
Díky novému tělu z pryskyřičného rámu připomínajícímu inovativní tělo z hliníkových trubek použitých na 1/8 spalovací buggy Land Jump. Nový Javelin se vyznačuje kvalitním odpružením a úzkým rámem podvozku.
To se kombinuje se špičkovým systémem 4WD s řetězovým pohonem Javelin, který zajišťuje vynikající výkon a odolnost. Všechny prvky představují věrný obraz předlohy před 30 lety a zároveň je tato verze Vintage série plná moderního závodního výkonu a je kompatibilní s moderními zdroji energie.
Srdcem pohonného systému je kluzná spojka a převodová skříň vyrobená z kovu pro zvýšení její pevnosti. Použitím 48stupňových převodových modulů snižuje ztráty energie a optimální kombinace nylonu a kovu přináší zlepšenou efektivitu jízdy a snížený hluk. Kromě řetězového pohonu lze pohonný systém také změnit za řemínkový, který byl u původního modelu volitelný.
Také tlumiče s větším průměrem vytvořené podle původního designu a skombinované s dlouhým zdvihem poskytují zvýšenou výkonnost.
Znovu objevte radost z offroadových buggy závodů pomocí nejnovějších závodních technologií a nostalgického stylu „Javelin“.
- Každý díl byl vylepšen, aby odpovídal výkonu moderním strojům, ale aby byl zachován unikátní vhled Javelinu.
- Zadní křídlo bylo upraveno, aby generovalo více přítlaku. Do držáku křídla byly integrovány matice pro připevnění křídla. Tím, že byly matice integrovány, tak je upevnění bezpečnějším.
- Stejně jako originální Javelin, bílá, pastelově zelená a fluorescentní žlutá klec karosérie jsou dostupné. Červená a černá barva jsou v plánu.
- Kovový díl, který je v přední části klece, je nyní pevně připevněn šrouby a zpevňuje tak karosérii.
- Jednoduchý, ale velice pevný kovový rám podvozku.
- Je možné zvolit ze dvou typů pohonu. Zvolíte řetězový pohon, který otřásl světem v době uvedení, nebo zvolíte řemínkový pohon, který byl vyvinut později jako možná varianta.
- Jednolité disky jsou replikou původních stylových disků, ale poskytují sníženou hmotnost.
- Auto je plně vybaveno kuličkovými ložisky.
- Imbusové šrouby, zajišťují jednoduché a rychlé šroubování.
- Držák na baterii se suchým zipem (včetně popruhů na baterie potištěných logem Kyosho) je kompatibilní s různými bateriemi a umožňuje snadnou instalaci a vyjmutí.
Rám z nylonových trubek a hliníková střecha tvoří vysoce pevnou konstrukci. Obsahuje velký nárazník podobný původnímu designu a mini nárazník vhodný pro závodění.
Vybaven výběrem ze dvou pohonných systémů. Původní verze z roku 1986 používala řetězový pohon s volitelným řemenovým pohonem prodávaným samostatně. Oba jsou standardně součástí této verze Vintage Series.
Převodovka je vybavena kluznou spojkou, která chrání pohonný systém před náhlými změnami zatížení, jako jsou skoky a přistání. Díky jednoduchým úpravám dokáže reagovat na různé podmínky povrchu.
Hlavní podvozek je vyrobeny z hliníkové slitiny 6061T6 aby poskytl odolnost proti korozi a zvýšenou pevnost. Šrouby se zápustnou hlavou a závity v rámu zajišťují lepší povrchovou úpravu a snižují počet použitých matic.
Zatímco věrně kopírují původní design z roku 1986, olejové tlumiče u nové verze zvyšují výkonnostní potenciál. Jsou použity nerezové hřídele na předních a zadních tlumičích a hliníková těla s vnějším průměrem zvětšeným z 10 mm na 12 mm.
Zatímco pneumatiky zůstávají věrné původnímu návrhu Javelinu, mají více pinů a revidovanou směs, aby se zajistilo větší přilnavost. Mají také chromované disky, které jsou zároveň lehčí než originály.
¦ Délka 403 mm
¦ Šířka 240 mm
¦ Výška 130 mm
¦ Rozvor kola 260 mm
¦ Přední běhoun 204 mm
¦ Zadní běhoun 204 mm
¦ Hmotnost 1 700 g (cca)
¦ Pneumatiky (F a R) ?86 × 40 mm
¦ Motor 540 velikost třídy (prodává se samostatně)
¦ Převodový poměr 9,24 : 1