Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

BETA V2 1400 M1 - RTF 4k 2.4GHz Brushless

4ST1479-M1
PELIKAN
Prakticky hotový model školního motorového větroně se střídavým motorem. Model z téměř nezničitelného extrudovaného pěnového polypropylenu (EPP) Ovládaná směrovka, výškovka, křidélka. Kompletní RC set v módu 1.
Více informací
Skladem na prodejně: 1 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
4 990 Kč
Cena bez DPH
4 124 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Upozornění

    Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

    ALPHA 1500 už není na obloze sama! K elegantnímu motorovému větroni se připojuje odolná a houževnatá tažná kobylka BETA 1400. Spolehlivý školní a cvičný dříč uspokojí začínající piloty které provede od úvodního otloukání přistávací plochy až k základním akrobatickým obratům a termickému plachtění. Stejně tak potěší rekreační víkendové letce, kterým poskytne skladný a snadno přepravitelný model pro dokonale relaxační polétání.

    BETA 1400 je školní a cvičný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polypropylenu EPP poháněný střídavým motorem. Díky své koncepci s motorem uloženým na pylonu za křídlem velmi dobře odolává hrubšímu zacházení a snáší i tvrdší „čuchometrické“ zapíchnutí přídě do rodné hroudy, které by u klasických modelů s motorem přídi vedly přinejmenším k poškození vrtule.

    Trup s namontovaným střídavým motorem (s rotačním pláštěm, CD2622) uloženým v pylonu za křídlem s pevnou vrtulí, osazeným regulátorem 20 A a servy směrovky a výškovky je vylisován z pěnového EPP. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Dvoudílné křídlo je rovněž vylisováno z EPP, křidélka jsou ovládána 2 servy uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují uhlíkovou trubkovou spojkou. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPP, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Chlazení motoru napomáhá vstup chladícího vzduchu v náběžné části pylonu, chladící vzduch proudí kanály okolo pláště motoru.

    Příprava k letu zahrnuje pouze přilepení ocasních ploch (středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla, zapojení přijímače a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.

    K ovládání modelu slouží osmikanálový vysílač RadioLink T8FB 2.4GHz FHSS (systém s frekvenčním přeskokem v rozprostřeném spektru) s křížovými ovladači uspořádanými v Módu 1 (plyn vpravo), trimy a přepínači smyslu výchylek pro všechny kanály. Pro napájení vysílače budete potřebovat 4 AA (tužkových) alkalických baterií nebo akumulátorů (nejsou součástí RC setu).

    BETA 1400 je určena pro začátečníky - jako vždy dodáváme - pod dohledem zkušeného pilota, stejně jako pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat. Letové vlastnosti jsou příjemné a nezáludné. Model vás seznámí s plnohodnotným řízením modelu okolo všech tří os; se správným koordinovaným ovládáním směrovkou, křidélky i výškovkou. Tuto zkušenost "jako když najdete" nejpozději hned poté, co se pustíte do létání se svým prvním akrobatickým modelem nebo (polo)maketou jakéhokoliv druhu. Změnou poměru délek pák na servech a kormidlech můžete nastavovat velikosti výchylek ve velkém rozmezí. Začátečník začne s malými výchylkami, bezpečnými i při nadměrném "kormidlování"; zkušený pilot si nastaví velké, umožňující i trošku té základní větroňové akrobacie - přemety, sudové výkruty, souvratové zatáčky jdou Betě docela dobře! Výkon motoru je dostatečný pro velmi živé stoupání, model přitom není nadměrně přemotorovaný, což by mohlo činit potíže začínajícím pilotům. BETA 1400 umí využít i nepříliš silnou termiku a na obloze dokáže vydržet „celé věky“.

    BETA 1400 je dodávána s Li-poly akumulátorem 11.1 V 1300 mAh (zatížitelnost 20C), čemuž odpovídá pevná vrtule 5x4". Model bez problémů „uveze“ tříčlánky až do cca 2200 mAh.

    RC set obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným střídavým motorem, pevnou vrtulí 5x4", regulátorem otáček 20A a 2 servy, křídlo vylisované z EPP s instalovanými 2 servy, ocasní plochy z EPP, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, osmikanálový vysílač RadioLink T8FB 2.4GHz FHSS s osmikanálovým 2.4GHz FHSS přijímačem R8EF, pohonný akumulátor Li-poly 11.1 V 1300 mAh (20C), 220V rychlonabíječ a podrobný návod ke stavbě a létání.



    Upozornění

    Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

    Rozpětí [mm]1420
    Délka [mm]940
    Hmotnost [g]650 - 720
    Plocha křídla [dm2]24.5
    Ovládané funkceS,V,K,M
    Stavební náročnostS0
    Náročnost pilotážeP1,P2
    Obrázek
    • Akce
    AA (tužkové) NiMH akumulátory s velmi nízkým samovybíjením vhodné pro napájení přijímačů v RC modelech a podobné aplikace s menším proudovým odběrem, ale vyžadovanou velkou výdrží. Váha: 26g, rozměry: 14,5x50,4mm, napětí: 1,2V
    Příslušenství

    Adaptér Servisního konektoru JST-XH/JST-EH 3S

    Kavan
    KAV34.5004
    Adaptér pro nabíjení 3S LiPo sad se servisním konektorem JST-EH (RAY G3, FOXY) "setovými" nabíječi s konektorem JST-XH - např. z modelů BETA 1400, GAMA 2100, Cessna 480, DJI PHANTOM, Pioneer, ASW-17, FOX 1800 apod.
    Obrázek
    Poslední kus skladem
    Stabilizace

    BD CORTEX - stabilizační jednotka

    bavarian Demon
    BD94947
    Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 5 kanálů. Hmotnost pouhých 18g. Rozměry: 36x34x14mm.
    Obrázek Obrázek 2
    • -414 Kč
    Stabilizace

    BD CORTEXpro - stabilizační jednotka

    bavarian Demon
    BD96022
    Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 24 kanálů (16 stabilizovaně). Hmotnost pouhých 27g. Rozměry: 40x30x14mm.
    NiMH

    KAVAN NiMH 1.2V 2000mAh AA

    Kavan
    KAV33.10103
    AA (tužkové) NiMH akumulátory s velmi nízkým samovybíjením vhodné pro napájení přijímačů v RC modelech a podobné aplikace s menším proudovým odběrem, ale vyžadovanou velkou výdrží. Hmotnost: 28,4 g, rozměry: 14,5x50,4 mm, napětí: 1,2 V, max. nabíjecí...
    AA (tužkové) NiMH akumulátory s velmi nízkým samovybíjením vhodné pro napájení přijímačů v RC modelech a podobné aplikace s menším proudovým odběrem, ale vyžadovanou velkou výdrží. Hmotnost: 28,4 g, rozměry: 14,5x50,4 mm, napětí: 1,2 V, max. nabíjecí...
    Programátory a karty

    Programovací karta KAVAN

    Kavan
    KAV32.42015
    Programovací karta pro regulátory KAVAN řady R (kompatibilní také s regulátory RAY G2). Vstupní napětí 4,8-6V. Programovací karta není kompatibilní s řadou R Plus.
    PELIKAN

    Beta kryt motoru

    PELIKAN
    4ST1480-S23

    Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také: