• Doručení do Vánoc
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

PH147 Piper J-3 Cub 2150mm ARF - Poškozený trup

VL4ST16166
PHOENIX MODEL
Polomaketa legendárního amerického sportovního letadla o rozpětí 2150mm pro dvoutakty 7,5-8,5 ccm, čtyřtakty 8-10 ccm nebo elektromotor třídy AXI 4120. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.
Více informací
Skladem - hlavní sklad: 1 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
8 990 Kč
Cena bez DPH
7 430 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Model je nový, v kompletním balení. Přepravou byla poškozena část trupu u kabiny - Prasklý sloupek, plexisklo a naprasklá vnitřní přepážka v trupu (viz přiložené fotografie).

    Bližší informace o původním produktu:

    To, co pro automobilovou dopravu představoval Ford T, pro sportovní letectví představuje Piper J-3 Cub. Samozřejmě je tu zásadní rozdíl: Mr. Ford říkával: "Ford T můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to černá.", zatímco motto Mr. Pipera bylo: "Piper Cub můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to žlutá." Od roku 1937 do vstupu USA do války se vyrobilo přes 3000 kusů J-3, s příchodem vojenských objednávek, pro něž bylo nutné žlutou zaměnit za olivovou, se tempo výroby zvýšilo na jeden L-4 Grasshoper (jak znělo armádní označení) každých 20 minut.

    Polomaketa legendárního amerického sportovního hornoplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 7,5-10 ccm, čtyřtaktem 8-12 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4120 pro mírně pokročilé piloty.

    Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená, přístupná je otvíracími dveřmi. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí na dně kabiny v prostoru přístupném díky odnímatelnému krytu na spodku trupu. další kryty na spodní části přídě slouží přístupový otvor pro uložení pohonného akumulátoru. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.

    Dvoudílné křídlo s profilem Clark-Y má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Vzpěry křídla se upevňují šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

    Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.

    Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy.

    Model je potažen nažehlovací fólií Oracover

    Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň čtyřkanálovou RC soupravu; ideální je aspoň pětikanálová počítačová RC souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy použijte raději silnější 5-7 kg.cm serva.

    Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod



    Upozornění

    Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

    Rozpětí [mm]2150
    Délka [mm]1375
    Plocha křídla [dm2]69.6
    Hmotnost [g]3600 - 4000
    Ovládané funkceS,V,K(2),M
    Náročnost stavbyS2
    Náročnost pilotážeP2,P3
    Rozpětí [mm]2150
    Délka [mm]1375
    Plocha křídla [dm2]69.6
    Hmotnost [g]3600 - 4000
    Ovládané funkceS,V,K(2),M
    Náročnost stavbyS2
    Náročnost pilotážeP2,P3

    Doporučený pohon a RC vybavení:

    Sport 2TAkro 2TSport 4TAkro 4T
    MotorASP S46AASP S61AASP FS-61ARASP FS-70AR
    VrtuleMA 11x6"MA 12x6"MA 12x6" S-2MA 13x6" S-2
    Nádrž (ccm)200-300250-350250-300300-350
    Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
    RC soupravamin. 4 kanály

    Doporučený pohon a RC vybavení elektrolet:

    Trenér FOXYAkro FOXYAkro AXI
    MotorFOXY C3530-700FOXY C3530-550AXI 4120/18 V2
    RegulátorCombo FOXY R-85 OptoCombo FOXY R-85 OptoFLYFUN-80A-6S-V5
    AkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAh
    VrtuleAPC 12x6EFOXY 14x8EFOXY 14x8E
    Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
    RC soupravamin. 4 kanály

    🎅 Objednejte do 18.12. a garantujeme doručení do Vánoc 🎁 Nestihli jste to? Darujte dárkový poukaz, posíláme emailem do 23.12. 💝