Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nimbus 550 V2 kit

XL55V2K03
XL Power
Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „550" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 520–570 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4020–4035 a 6–12S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky s držáky pro standardní serva cykl
Více informací
Skladem - hlavní sklad: > 10 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
12 690 Kč
Cena bez DPH
10 488 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Nimbus 550 V2 K03 představuje nejnovější verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 550 umožňující instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům sportovně/rekreačních pilotů i ostřílených 3D profesionálů.

    Srdcem Nimbusu 550 V2 K03 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 zajišťující spolu s uhlíkovým rámem jedinečnou tuhost kostry. Drobným, ale důležitým detailem je použití dvouřadých kuličkových ložisek s kosoúhlým stykem pro uložení hlavní hřídele přinášející vysokou odolnost a dlouho životnost.

    CCPM deska cykliky 120°je ovládána trojicí standardních serv s přesným systémem táhel s velkým rozsahem výchylek. (S použitím tuningové sady je možno místo standardních serv nainstalovat miniserva.) Horní část desky cykliky s prodloženými kulovými čepy byla překonstruována pro odstranění nestejnoměrné diferenciace cykliky a kolektivu. Ovládací ramena unašečů listů jsou konstruována tak, aby se při havárii ohnula nebo zlomila a chránila tak před poškozením další (nákladnější) části vrtulníku.

    Rám vrtulníku je tvořen 2,5 mm uhlíkovými bočnicemi a 2,0 mm ve spodní části pro zajištění maximální tuhosti a odolnosti při havárii při minimální hmotnosti.

    Pohonný akumulátor je možné do lože akumulátorů zasouvat zepředu nebo zezadu, takže výměna akumulátoru nemusí vyžadovat snímání kabiny -lože bylo zvětšeno, takže nyní pojme akumulátory o rozměrech až 290x53,5x66 mm.

    Nimbus 550 V2 s odpovídajícím motorem a regulátorem dovoluje použít pohonné akumulátory se 6S, 8S, 10S nebo dokonce 12S LiPo články.

    Robustní rotorová hlava umožňuje instalaci listů o délce 515-570 mm; s tuningovou sadou je možná instalace až 620 mm listů.

    Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.

    Vylepšené ovládání vyrovnávacího rotoru s drátovým táhlem a upraveným uložením serva, jaké se osvědčilo na Nimbusu 550 Nitro.

    Charakteristika Nimbusu 550 V2 K03:

    • Flybarless rotorová hlava
    • CCPM deska cykliky 120°
    • Tuhý rám s  uhlíkovými bočnicemi (2,5 mm v horní části, 2,0 mm ve spodní)
    • Extra tuhý ocasní nosník z 27 mm uhlíkové trubky
    • Možnost použití pastorků pro hřídele motorů s průměrem 5 nebo 6 mm s 11-13 zuby (ve stavebnici 13 zubů)
    • Hlavní převodové kolo 106 zubů, kolo stálého náhonu vyrovnávacího rotoru 60 zubů, ocasní řemenice 13 zubů
    • Umožňuje použití rotorových listů 515-570 mm
    • Náhon vyrovnávacího rotoru ozubeným řemínkem
    • Umožňuje použití listů vyrovnávacího rotoru 80-95 mm
    • Držák serv cykliky pro miniserva
    • Možnost zasouvání akumulátorů lože zepředu nebo zezadu
    • Možnost použití pohonného akumulátoru s 6-12S LiPo
    • Nová štíhlejší sportovní kabina
    • Odolný široký kompozitový podvozek

    Doporučené listy nosného rotoru: uhlíkové 520-570 mm.
    Doporučené listy vyrovnávacího rotoru: uhlíkové 80-95 mm.
    Doporučená RC souprava: počítačová min. 6 kanálů s heli programem.
    Doporučená serva cykliky: Velikost standard - např. MKS HBL665, KAVAN GO-1180MG.
    Doporučené servo bočení/ocasního rotoru: Velikost standard - např. MKS HBL669, KAVAN GO-11T80.
    Flybarless řídící jednotka: např. Futaba CGY770R, CGY760R, CGY755, Bavarian Demon BD 3X, BD AXON apod.
    Vhodný motor: Střídavý motor s rotačním pláštěm s volnou hřídelí min. délky 20 mm řady 4020-4035 (průměr statoru 40 mm) s 900-1200KV pro 6-8S LiPo nebo řady 4020-4035 s 500-550KV pro 12S LiPo. Pro 6S LiPo např. Sunnysky M4520R 1120KV
    Vhodný regulátor pro 6-8S LiPo: Střídavý pro vrtulníky 100-150A, např. Platinum PRO 150A V5 apod.
    Vhodný regulátor pro 12S LiPo: Střídavý HV (Opto) pro vrtulníky 80-120A, např. Hobbywing Platinum PRO 130A-HV V4, Platinum PRO 130A-HV Opto V4.
    Pohonný akumulátor: 6-8S LiPo 3300-5500 mAh min. 60C, 12S LiPo 2600-3300 mAh min. 60C.

    Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro standardní serva cykliky, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.

    Délka trupu [mm]1148
    Šířka [mm]206
    Výška [mm]302
    Hmotnost (mechaniky) [g]1560
    Ovládané funkceM,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro
    Náročnost stavbyS2,S3
    Náročnost pilotážeP3,P4
    Obrázek
    • -27 Kč
    Poslední kus skladem
    XL Power

    Nimbus 550 V2 - spodní bočnice

    XL Power
    XL55B02-1
    Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „550" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 520–570 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4020–4035 a 6–12S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky s držáky pro standardní...
    Obrázek
    • -34 Kč
    Poslední kus skladem
    XL Power

    Nimbus 550 V2 - vrchní bočnice

    XL Power
    XL55B08-1
    Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „550" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 520–570 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4020–4035 a 6–12S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky s držáky pro standardní...