Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

KAVAN Swift S-1 2400mm ARF - modrá

KAV02.8082
Kavan
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z téměř nezničitelného, uhlíkem vyztuženého extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO) pro termické i svahové létání. Osazen střídavý motor C3548-750, sklopná vrtule 11x
Více informací
Skladem - hlavní sklad: > 10 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
11 290 Kč
Cena bez DPH
9 331 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Na konci 80. let minulého století v polské firmě Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze usoudili, že na trhu akrobatických větroňů existuje mezera - starý dobrý celodřevěný SZD-21-2b Kobuz 3 zkonstruovaný v 50. letech už přestává stačit s dechem. Takže v roce 1991 konstruktéři Edward Margański a Jerzy Cisowski podporovaní Jerzym Makulou (v té době trojnásobným mistrem světa ve vetroňové akrobacii) přicházejí s novým Swiftem S-1, moderním celokompozitovým akrobatickým větroněm s neuvěřitelnou rychlostí výkrutů (jen 4 s) schopným zvládat přetížení +/-10g. Odměna přišla téměř okamžitě - Jerzy Makula vyhrál svůj čtvrtý titul mistra světa FAI ve větroňové akrobacii ještě téhož roku. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného větroně o rozpětí 2400 mm poháněnou výkonným střídavým motorem!

    Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-750 se sklopnou vrtulí 11x8“ a regulátorem KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 4 silných mikroserv na palubě. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a magnetu vzadu. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.

    Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla zapadající do duralových pouzder v trupu. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny plastovým šroubem. Křidélka po celém rozpětí křídla (vyztužená uhlíkovými trubkami) jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

    Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO s výztuhami z uhlíkových trubek. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje k trupu pomocí dvojice šroubů pro snadnou montáž a demontáž.

    Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-750 s 50 A regulátorem KAVAN R-50SB.

    Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2200–2700 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.

    Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se čtyřkanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka zapojena pomocí Y-kabelu jen do jednoho kanálu. Ideální je samozřejmě použití aspoň šestikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamické brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru), což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S nebo AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno nahradit Y-kabel křidélek v trupu dvěma (15–30 cm) prodlužovacími kabely. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel (včetně mixů), abyste Swifta snadno připravili k letu.

    ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem a 4 servy, návod.

    Rozpětí [mm]2405
    Délka [mm]1300
    Hmotnost [g]2000 - 2050
    Plocha křídla [dm2]45
    Ovládané funkceS,V,K(2),M
    Náročnost stavbyS0,S1
    Náročnost pilotážeP2

    Pohon a RC vybavení:

    Motor*C3548-750 Regulátor*KAVAN R-50SB Vrtulové listy*11x8“ AkumulátorKAVAN 14,8V 2200 mAh 30/60C nebo KAVAN 14,8V 2600 mAh 40/80C Serva*4x GO-17MG RC soupravamin. 6 kanálů počítačová *) Součást ARF setu
    2000-3500mAh

    KAVAN Li-Po 2200mAh/14,8V 30/60C Air pack

    Kavan
    KAV33.7127
    LiPo akumulátorová sada KAVAN s nabíjením do 2C a vybíjením 30/60C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8 V 2200 mAh, rozměry: 109x36x29mm, hmotnost 210g, servisní konektor JST-XH.
    2000-3500mAh

    KAVAN Li-Po 2200mAh/14,8V 40/80C 32,6Wh

    Kavan
    KAV33.6010
    LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8V 2200 mAh, rozměry: 110x35x29,5mm, hmotnost: 212g, servisní konektor JST-XH.
    Obrázek Obrázek 2
    Poslední kus skladem
    2000-3500mAh

    KAVAN Li-Po 2600mAh/14,8V 40/80C 38,5Wh

    Kavan
    KAV33.6016
    LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8V 2600 mAh, rozměry: 116x35x31,5mm, hmotnost: 253g, servisní konektor JST-XH.
    2000-3500mAh

    KAVAN Li-Po 2700mAh/14,8V 30/60C Air pack

    Kavan
    KAV33.7133
    LiPo akumulátorová sada KAVAN s nabíjením do 2C a vybíjením 30/60C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8 V 2700 mAh, rozměry: 105x35x35mm, hmotnost 250g, servisní konektor JST-XH.