Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
  • Novinka

XRAY X1'24 - 1/10 FORMULA

370708
XRAY X1'24 - 1/10 FORMULA
Více informací
Skladem na prodejně: 1 ks
Skladem - hlavní sklad: 1 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
11 000 Kč
Cena bez DPH
9 091 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Ještě lepší pocit z řízení a citelně klidnější jízdní projev. To je nový formulový podvozek X1 2024 firmy
    XRAY. Avšak nejen to, výrazně převyšuje vše, co dosud znáte. Velké možnosti nastavení geometrie,
    flexu podvozku, rozvoru či rozchodu, až po posouvání těžiště. Tato verze je připravena jak pro použití
    gumových kol, tak i mechových.
    Sečteno a podtrženo, nastavíte si formuli tak, aby jízdní vlastnosti vyhovovaly právě vám.
     

     
    Nové vlastnosti:
    - Přepracované uspořádání podvozku s novými bočními výztuhami pro dodatečnou kontrolu ohybu.
    - Přední pozice serva řízení zvětšuje prostor pro elektroniku a zlepšuje vyvážení hmotnosti.
    - Nová přední přepážka zvyšuje grafitovou desku pro uchycení ramen a poskytuje větší prostor pro
    táhla řízení a větší rozsah nastavení bump steeru.
    - Zadní bulkheady s nižším těžištěm mají 2 středicí čepy namísto jednoho pro lepší odolnost proti
    zkroucení.
    - Menší a lehčí excentrická pouzdra poskytují jemnější kroky a lepší nastavitelnost.
    - Zadní grafitová výztuha nabízí snadnější montáž 30/40mm ventilátorů chlazení
    - Nový systém uchycení baterie s přepracovanou grafitovou zadní výztuhou a přední zarážkou baterie
    umožňuje snadnější instalaci a umístění baterie
     
    Nový přední bulkhead zvyšuje horní část, aby vzniklo více místa pro táhla řízení a větší možnosti
    nastavení bump steeru.

     
    Podvozek umožňuje různé nastavení tuhosti krutu pomocí různého upevnění horního plata a tím
    poskytnout optimální krut pro různé typy povrchu a různé pneumatiky. Jsou zde tři možnosti
    nastavení:
     Soft - měkké nastavení, kdy má podvozek nejvíce krutu. Sloupek řízení je uchycen pouze ke
    spodnímu platu
     Medium - střední nastavení. Horní plato spojuje sloupek řízení přes 3x6x7mm podložku a
    zadní sloupek.
     Stiff - tuhé nastavení, kdy má podvozek nejméně krutu. Dlouhý topdeck spojuje sloupek
    řízení a zadní sloupek. Krátký topdeck spojuje sloupek řízení s předním bulkheadem.

     
    Podvozek Xray X1 2024 umožňuje dvoje uchycení serva řízení a celé přední nápravy. Tím se mění
    rozložení hmotnosti a také rozvor podvozku. Nová přední pozice přináší větší váhu na přední kola a
    vylepšuje celkové vyvážení podvozku.

     
    Zadní část podvozku byla přepracována, aby byla pevnější a odolnější proti zkroucení při větších
    haváriích. Skládá se z nízko profilových bulkheadů. Spodní uhlíkové plato je zajištěno dvěma piny na
    místo jednoho. Horní uhlíkové plato je nově připevněno také dvěma piny a jedním štoubem.

     
    Nové menší excentrické vložky nyní umožnují jemnější nastavení světlé výšky. Rozdíl mezi vložkami je
    pouze 0,25mm místo 0,5mm u předchozí verze.

     
    Zadní uchycení kloubu bylo přepracováno. Zvětšilo se množství materiálu, aby bylo uchycení
    odolnější.

     
    Zadní výztuha byla vyztužena v místě uchycení zadního křídla. Zároveň byla upravena tak, aby bylo
    možné posunovat baterii a zvolit tak optimální rozložení hmotnosti podvozku. Je také snazší baterii
    vkládat a vyndávat.

     
    Nový držák zadního křídla přidává další 4 možnosti nastavení výšky křídla. Horní dvě možnosti
    představují maximální přítlak a zvyšují přilnavost zadní nápravy. Spodní dvě nastavení zlepšují
    zatáčení a rotaci v zatáčkách. Nízké nastavení se využije především s mechovými pneumatikami a
    splňuje pravidla evropské organizace EFRA pro výšku zadního křídla.

     

    Boční výztuhy podvozku byly přepracovány a nabízejí další možnosti nastavení při použití mechových
    kol. Nová přední výztuha je připevněna k přednímu ramenu a k boční výztuze. Tím se ještě více omezí
    krut v přední části podvozku pro tratě s vysokou přilnavostí.

     
    Existují 4 možnosti nastavení krutu podvozku pomocí bočních výztuh:
     Soft - boční výztuhy nejsou použity. Jedná se o nejměkčí nastavení, které generuje největší
    množství mechanické přilnavosti. Používá se pro tratě s nízkou až střední přilnavostí a pro
    gumová kola.
     Medium - boční výztuhy jsou pouze upevněny ve středové a zadní části. Jedná se o
    kompromis mezi mechanickou přilnavostí a zatáčením.
     Stiff - boční výztuhy připevněny po celé délce. Nastavení přidá více tuhosti. Doporučeno pro
    koberec s velkou přilnavostí (US černý koberec). Snižuje krut podvozku a sníží celkovou
    přilnavost. Doporučené nastavení pro mechové pneumatiky.
     Exta Stiff - navíc nainstalován zpevňující přední díl, který spojuje boční výztuhy a přední
    spodní ramena. Nastavení poskytuje maximální tuhost podvozku.

     
    Planetový diferenciál je součástí stavebnice, protože se stal nejoblíbenější možností a je použitelný
    na nejvíce typech tratí a typech pneumatik. Zároveň vylepšuje ovladatelnost podvozku..

    Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také: