• -26 Kč
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Maisto Toyota Celica GT-S 1:24

MA-31237
Maisto
Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení a má otevíratelné dveře. Barva modelu je černá a je přibližně 19 cm velký.
Více informací
Skladem - hlavní sklad: 3 ks
Original price
529 Kč -26 Kč
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
503 Kč
Cena bez DPH
415 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     


    Charakteristika


    Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!



    Kovový model auta 1:24 Maisto 31237 Toyota Celica GT-S nejen pro sběratele. Model je v detailním provedení. Barva modelu je černá.



    Sběratelské modely aut Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.




    Toyota.png

    Informace o předloze:


    Toyota Celica je název řady sportovně laděných osobních vozů firmy Toyota. Model Celica byl vyráběn v letech 1970–2006 v celkem sedmi značně odlišných generacích. Řadu let byl tento vůz k vidění v motoristickém sportu. Například Carlos Sainz s vozem Toyota Celica dvakrát získat titul mistra v Rallye. Vozidlo se vyrábělo ve variantách sedan, liftback, kupé i kabriolet.



    Po celou dobu pohání tento automobil čtyřválcové motory. K asi největší koncepční změně došlo v roce 1986, kdy byl opuštěn pohon na zadní kola a zaveden pohon na přední kola. V letech 1986–1999 byla vyráběna verze s pohonem všech čtyř kol a turbodmychadlem.



    GT-S (kód podvozku ST162) dostal odladěnou verzi motoru DOHC 2.0 L s max. výkonem 101 kW. GT-S nahradilo zadní bubnové brzdy kotoučovými brzdami se šroubovým vzorem 5x100. Standardní výbava kromě výbavy GT zahrnovala nastavitelná sportovní skořepinová sedadla v 8 směrech s elektricky ovládanými bederními a bočními opěrkami, automatickou klimatizaci, odmlžovač bočních zrcátek, otočný spoiler, teleskopický volant a rychlostní pneumatiky 205/60-14 na litých kolech 14x6 palců. Kožený interiér včetně hlavice řadicí páky, dveřních panelů a volantu byl volitelný. V Kanadě byly všechny modely GT-S 5stupňové (S53) manuální převodovky, ale v USA byla k dispozici elektronicky řízená 4stupňová automatická převodovka (A140E) s blokovacím měničem točivého momentu. Nové funkce v letech 1988–1989 zahrnovaly osvětlené světlo jako standard a ABS jako volitelné.






    Klíčové vlastnosti


    • Karosérie je vyrobena z litého kovu.
    • Karosérie je potištěna tampónovým tiskem kvalitní barvou.
    • Detailní zpracování.
    • Vhodné pro děti od 3 let.

    Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také: