Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB
Obrázek DB

Serpent 600022 SRX8-E Buggy RTR 1/8 4wd EP

600022
Serpent
Skladem - hlavní sklad: 2 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
15 787 Kč
Cena bez DPH
13 047 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Serpent nabízí SRX8e-Buggy ve verzi Ready To Race, aby se tento vynikající vůz stal ještě atraktivnějším pro širší okruh zákazníků. Špičkové komponenty zabalené v Ready-to-race balení jsou tím nejlepším startem, jaký může hobby jezdec udělat. Špičkový závodní podvozek se špičkovými díly, vysílač 2,4 GHz, voděodolný elektronický regulátor otáček s malými rozměry, který padne do držáku E-buggy, v kombinaci se silným střídavým motorem 1900KV s velkým točivým momentem.

    SRX8-E Buggy RTR 1/8 4wd EP

    Tlumiče RCM big-bore 16mm

    Těla tlumičů z eloxovaného hliníku s odolnými 4mm tlumicími tyčemi. Matice pro nastavení světlé výšky. Tlumiče používají membrány velkého průměru, O-kroužky a pouzdra velkého průměru, které vytvářejí superhladký a těsný tlumič. Písty s velkým průměrem drží na místě matice. Otevřený typ držáku pružiny umožňuje snadné čištění.

    Pružiny tlumičů RCM

    Barevně označené progresivní pružiny jsou dodávány pro standardní nastavení a všechny pružiny jsou nahoře i dole zbroušeny do roviny a jednotlivě zkontrolovány na napnutí a délku.

     

    Kompaktní převodové diferenciály

    Velkoobjemové diferenciály a naddimenzované převody.

    Jednou z těchto povinných výbav jsou velkoobjemové vnitřní diferenciály s velkými převody. Vnitřní převody mají ohromující velikost Mod 1,25, což je řadí na první místo na trhu. Nový převodový poměr zajistí úžasnou akceleraci v kombinaci s nízkou hmotností vozidla.

     

    Přední a zadní pohon

    Vpředu jsou hnací hřídele spojeny pomocí systému CVD. Vzadu jsou odolné černé ocelové hnací hřídele s čepy z tvrdé oceli.

     

    Díly převodovky z tvrdé černé oceli

    Přední a zadní silné kardanové hřídele z tvrdé černé oceli spojují diferenciály .

     

    Karoserie

    Karoserie buggy Serpent superlow SRX8E, kompletně předlakovaná ve velmi atraktivním designu a také předřezaná. Velmi nízká karoserie má vynikající jízdní vlastnosti a chování při skocích.

     

    Zadní křídlo:

    Zadní křídlo MD je součástí dodávky pro skvělý přítlak a stabilitu v přímém směru.

     

    Pneumatiky / kola

    Cobra je vybavena předmontovanými závodními pneumatikami DragonRC buggy. Pneumatiky jsou nalepeny na odolných, ale pružných závodních kolech DragonRC s tvarovanými vložkami z pěnových buněk. Super balení pro vynikající přilnavost na nejběžnějších površích.

     

    Oleje a maziva

    Pro splnění standardního nastavení je použit silikonový tlumicí olej nejvyšší kvality, silikonový olej na diferenciály a několik maziv.

     

    Návod k obsluze a nastavení

    Plnobarevná uživatelská příručka se snadno proveditelnými kroky a nákresy pro snadné objednání náhradních dílů. Součástí dodávky je samostatný manuál pro vysílač a regulátor otáček.

     

    Obtisky

    Černobílé promo obtisky na karoserii ; generické obtisky Serpent a SRX8e.

     

    Balení

    Stavebnice RTR je zabalena v barevné celoplošné pevné krabici s ochranou pro auto a vysílač.

     

    Vysílač a přijímač

    Vysílač DragonRC DTS 3 pistolového typu

     

    Regulátor rychlosti

    Elektronický regulátor otáček je plně vodotěsný 120A od DragonRC s malými rozměry, který padne do SRX8e RTR jako ulitý. Špičková kvalita měkkých kabelů potažených silikonem.

     

    Střídavý motor

    Střídavý motor DragonRC 1900kv bez senzoru, který poskytuje spoustu točivého momentu a úžasnou maximální rychlost. Je eloxovaný ve stejné bronzové barvě jako ostatní alu díly auta.

    Podvozek

    Spodní plato podvozku z 3mm hliníku 6061-T6. Zapuštěné otvory. Drážky pro přesné umístění předních a zadních úchytů zavěšení. Šikmé boky pro zvýšení tuhosti.

     

    Výztuhy podvozku

    Kompozitní výztuhy vpředu a vzadu, které poskytují dodatečnou tuhost, ale stále umožňují určitou pružnost podle potřeby.

     

    Centrální držák rádia / serva

    Kompozitní kompaktní radiobox, který nabízí dostatek prostoru pro servo řízení a přijímač.

     

    Bateriové skříně / boční kryty

    Hlavním lákadlem jsou extrémně nízko položené podélné bateriové boxy umístěné na každé straně vozu, které jsou součástí bočních krytů a jsou bezpečně připevněny páskem na suchý zip pro snadnou a rychlou výměnu baterií. Podvozek má nízko položené těžiště a je skvěle vyvážen. Držáky Lipo odpovídají rozměrům ROAR.

    Uchycení motoru

    Motor je umístěn v nejoptimálnější poloze ve vozidle s ohledem na síly motoru a převodovky. K upevnění motoru  je zapotřebí pouze jeden šroub v odolném hliníkovém držáku motoru. Podle potřeby je k dispozici prostor pro další chlazení motoru.

    Prostor pro motor umožňuje maximální délku motoru 70 mm, což pokrývá většinu běžně používaných motorů ( kromě motorů truggy/monster truck).

     

    Sestava bloků řízení

    Kompozitní bloky řízení v kombinaci s 10stupňovými C-huby zajišťují přesné řízení. Přírubové a vroubkované matice kol zaručující, že se při závodě neuvolní.

     

    Přední odpružení

    Odolná předimenzovaná spodní ramena zavěšení jsou vyrobena ze silného kompozitního nylonu. Na spodní straně jsou namontovány speciálně tvarované šrouby downstopů. Čepy pro uchycení spodních tlumičů jsou zespodu zajištěny malým šroubem.

    Přední tlumič a upevnění karoserie

    Hliníková eloxovaná věž tlumičů 6061T6 o tloušťce 4 mm se 3 horními polohovacími otvory pro tlumiče a 4 otvory pro různé polohy nastavení rollcentru. 1 centrálně umístěný nastavitelný držák karoserie.

     

    Zadní ramena zavěšení

    Odolná delší předimenzovaná spodní ramena jsou vyrobena ze silného kompozitního nylonu. Na spodní straně jsou namontovány šrouby downstopů. Čepy pro uchycení spodních tlumičů jsou zespodu zajištěny malým šroubem.

     

    Blatníky

    Na přání jsou k dispozici kompozitové blatníky, které lze namontovat na spodní ramena zavěšení a které udrží nečistoty mimo převodovku a kola.

     

    Zadní tlumič Shocktower

    Hliníková věž o tloušťce 4 mm z materiálu 6061-T6, integrovaná do zadní části pro zvýšení tuhosti, se 4 horními polohovacími otvory pro tlumiče a 4 otvory pro nastavení rollcentru.

     

    Uchycení křídla a karoserie vzadu

    Kompozitové zadní rovné MD křídlo s pevným nylonovým uchycením, s možností nastavení úhlu. Centrální zadní držák karoserie.

     

     

    Potřeba k dokončení modelu:

    🎁 Vážený zákazníku, rádi bychom vás informovali, že všechny objednávky budou odesílány od 6. ledna. Děkujeme za pochopení a přejeme vám krásné svátky!