Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 774 252 585 (Po-Čt 9-18 | Pá 9-16)
Serpent 600022 SRX8-E Buggy RTR 1/8 4wd EP
Expresní dodání
Doprava zdarma již od 800 Kč
Garance spokojenosti
Serpent nabízí SRX8e-Buggy ve verzi Ready To Race, aby se tento vynikající vůz stal ještě atraktivnějším pro širší okruh zákazníků. Špičkové komponenty zabalené v Ready-to-race balení jsou tím nejlepším startem, jaký může hobby jezdec udělat. Špičkový závodní podvozek se špičkovými díly, vysílač 2,4 GHz, voděodolný elektronický regulátor otáček s malými rozměry, který padne do držáku E-buggy, v kombinaci se silným střídavým motorem 1900KV s velkým točivým momentem.
Tlumiče RCM big-bore 16mm
Těla tlumičů z eloxovaného hliníku s odolnými 4mm tlumicími tyčemi. Matice pro nastavení světlé výšky. Tlumiče používají membrány velkého průměru, O-kroužky a pouzdra velkého průměru, které vytvářejí superhladký a těsný tlumič. Písty s velkým průměrem drží na místě matice. Otevřený typ držáku pružiny umožňuje snadné čištění.
Pružiny tlumičů RCM
Barevně označené progresivní pružiny jsou dodávány pro standardní nastavení a všechny pružiny jsou nahoře i dole zbroušeny do roviny a jednotlivě zkontrolovány na napnutí a délku.
Kompaktní převodové diferenciály
Velkoobjemové diferenciály a naddimenzované převody.
Jednou z těchto povinných výbav jsou velkoobjemové vnitřní diferenciály s velkými převody. Vnitřní převody mají ohromující velikost Mod 1,25, což je řadí na první místo na trhu. Nový převodový poměr zajistí úžasnou akceleraci v kombinaci s nízkou hmotností vozidla.
Přední a zadní pohon
Vpředu jsou hnací hřídele spojeny pomocí systému CVD. Vzadu jsou odolné černé ocelové hnací hřídele s čepy z tvrdé oceli.
Díly převodovky z tvrdé černé oceli
Přední a zadní silné kardanové hřídele z tvrdé černé oceli spojují diferenciály .
Karoserie
Karoserie buggy Serpent superlow SRX8E, kompletně předlakovaná ve velmi atraktivním designu a také předřezaná. Velmi nízká karoserie má vynikající jízdní vlastnosti a chování při skocích.
Zadní křídlo:
Zadní křídlo MD je součástí dodávky pro skvělý přítlak a stabilitu v přímém směru.
Pneumatiky / kola
Cobra je vybavena předmontovanými závodními pneumatikami DragonRC buggy. Pneumatiky jsou nalepeny na odolných, ale pružných závodních kolech DragonRC s tvarovanými vložkami z pěnových buněk. Super balení pro vynikající přilnavost na nejběžnějších površích.
Oleje a maziva
Pro splnění standardního nastavení je použit silikonový tlumicí olej nejvyšší kvality, silikonový olej na diferenciály a několik maziv.
Návod k obsluze a nastavení
Plnobarevná uživatelská příručka se snadno proveditelnými kroky a nákresy pro snadné objednání náhradních dílů. Součástí dodávky je samostatný manuál pro vysílač a regulátor otáček.
Obtisky
Černobílé promo obtisky na karoserii ; generické obtisky Serpent a SRX8e.
Balení
Stavebnice RTR je zabalena v barevné celoplošné pevné krabici s ochranou pro auto a vysílač.
Vysílač a přijímač
Vysílač DragonRC DTS 3 pistolového typu
Regulátor rychlosti
Elektronický regulátor otáček je plně vodotěsný 120A od DragonRC s malými rozměry, který padne do SRX8e RTR jako ulitý. Špičková kvalita měkkých kabelů potažených silikonem.
Střídavý motor
Střídavý motor DragonRC 1900kv bez senzoru, který poskytuje spoustu točivého momentu a úžasnou maximální rychlost. Je eloxovaný ve stejné bronzové barvě jako ostatní alu díly auta.
Podvozek
Spodní plato podvozku z 3mm hliníku 6061-T6. Zapuštěné otvory. Drážky pro přesné umístění předních a zadních úchytů zavěšení. Šikmé boky pro zvýšení tuhosti.
Výztuhy podvozku
Kompozitní výztuhy vpředu a vzadu, které poskytují dodatečnou tuhost, ale stále umožňují určitou pružnost podle potřeby.
Centrální držák rádia / serva
Kompozitní kompaktní radiobox, který nabízí dostatek prostoru pro servo řízení a přijímač.
Bateriové skříně / boční kryty
Hlavním lákadlem jsou extrémně nízko položené podélné bateriové boxy umístěné na každé straně vozu, které jsou součástí bočních krytů a jsou bezpečně připevněny páskem na suchý zip pro snadnou a rychlou výměnu baterií. Podvozek má nízko položené těžiště a je skvěle vyvážen. Držáky Lipo odpovídají rozměrům ROAR.
Uchycení motoru
Motor je umístěn v nejoptimálnější poloze ve vozidle s ohledem na síly motoru a převodovky. K upevnění motoru je zapotřebí pouze jeden šroub v odolném hliníkovém držáku motoru. Podle potřeby je k dispozici prostor pro další chlazení motoru.
Prostor pro motor umožňuje maximální délku motoru 70 mm, což pokrývá většinu běžně používaných motorů ( kromě motorů truggy/monster truck).
Sestava bloků řízení
Kompozitní bloky řízení v kombinaci s 10stupňovými C-huby zajišťují přesné řízení. Přírubové a vroubkované matice kol zaručující, že se při závodě neuvolní.
Přední odpružení
Odolná předimenzovaná spodní ramena zavěšení jsou vyrobena ze silného kompozitního nylonu. Na spodní straně jsou namontovány speciálně tvarované šrouby downstopů. Čepy pro uchycení spodních tlumičů jsou zespodu zajištěny malým šroubem.
Přední tlumič a upevnění karoserie
Hliníková eloxovaná věž tlumičů 6061T6 o tloušťce 4 mm se 3 horními polohovacími otvory pro tlumiče a 4 otvory pro různé polohy nastavení rollcentru. 1 centrálně umístěný nastavitelný držák karoserie.
Zadní ramena zavěšení
Odolná delší předimenzovaná spodní ramena jsou vyrobena ze silného kompozitního nylonu. Na spodní straně jsou namontovány šrouby downstopů. Čepy pro uchycení spodních tlumičů jsou zespodu zajištěny malým šroubem.
Blatníky
Na přání jsou k dispozici kompozitové blatníky, které lze namontovat na spodní ramena zavěšení a které udrží nečistoty mimo převodovku a kola.
Zadní tlumič Shocktower
Hliníková věž o tloušťce 4 mm z materiálu 6061-T6, integrovaná do zadní části pro zvýšení tuhosti, se 4 horními polohovacími otvory pro tlumiče a 4 otvory pro nastavení rollcentru.
Uchycení křídla a karoserie vzadu
Kompozitové zadní rovné MD křídlo s pevným nylonovým uchycením, s možností nastavení úhlu. Centrální zadní držák karoserie.
Potřeba k dokončení modelu:
- 4 x AA baterie pro vysílač
- 2 x Lipo 5400mA 2s a více baterie v pevném obalu kód: KS-e5460
- nabíječka kód: C1+AC
- nabijecí kabel: kód: L65821