Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

KAVAN Mirai V-tail větroň kit 1995mm

KAV02.8022
Kavan
Stavebnice vysokovýkonného termického větroně/motorového větroně o rozpětí 1995 mm pro pohon 150–200W střídavým elektromotorem s motýlkovými ocasními plochami. Velmi lehká klasická celobalsová konstrukce, trup s gondolou z balsy a lehké překližky s uhlíkovým o
Více informací
Skladem na prodejně: 2 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
4 890 Kč
Cena bez DPH
4 041 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Dvoumetrový termický větroň patří v hangáru rekreačního modeláře k těm nejvděčnějším strojům - nic se nevyrovná poklidným relaxačním letům za mírných podmínek, kroužení v termice pod obláčky, tichému poletování v podvečerním klidu, kdy se můžete posadit a přihlížet tomu, jak váš elegantní model létá skoro sám... V současnosti navíc mají „dvoumetrovky“ s ovládanou směrovkou, výškovkou a aerodynamickou brzdou startující s pomocí „gumicuku“ svoji speciální soutěžní kategorii, ve které nejde o život, ale o společné polétání s podobně naladěnými modeláři. Stejně tak je tu kategorie F5-RES pro dvoumetrové větroně s elektrickým pohonem.

    „Dvoumetrovky" jsou také ideální pro každého, kdo chce stavět modely sám, klasickým způsobem z balsy, překližky a smrkových nosníků. Stavba jde hezky rychle a není jí mnoho – MIRAI V je z hlediska stavby pořád docela jednoduchý model, ale není určen pro úplné začátečníky.

    Model MIRAI V byl zkonstruován a vyrábí se v České republice.

    Stavebnice vysokovýkonného termického větroně klasické velmi lehké celobalsové konstrukce v rozsypu, který můžete také snadno upravit pro pohon 150-200W střídavým elektromotorem. MIRAI V je ideálním projektem pro modeláře, který si chce postavit opravdu výkonný model pro soutěžní nebo rekreační létání. Díky promyšlené konstrukci s CNC vyřezávanými díly opatřenými výstupky a zářezy, které do sebe zapadají jako díly puzzle skládačky, jde stavba velmi rychle a snadno. MIRAI V je „soutěžní plnokrevník“, s nímž můžete úspěšně bojovat o místa „na bedně“ v kategorii F3-RES nebo F5-RES. Stavebnice obsahuje díly trupu pro čistý větroň i elektrolet.

    Přední část trupu tvoří gondola z balsy a lehké překližky; jeho jádro tvoří jednoduchá "bedničková" konstrukce s balsovými bočnicemi a překližkovými přepážkami. U větroně se prostor pro serva směrovky a výškovky nachází v trupu pod odnímatelným bočním krytem s magnetickým uzávěrem; v případě motorového větroně se serva umisťují do prostoru pod křídlem. Ocasní část trupu tvoří nosník z uhlíkové trubky s vlepeným pylonem s jádrem z lehké překližky plátovaným balsou pro upevnění vodorovné ocasní plochy. Větroňová verze také nabízí uhlíkovou trubku v prostoru pod křídlem, do níž můžete snadno umisťovat dodatečnou zátěž pro zvýšení pronikavosti.

    Trojdílné křídlo se speciálním profilem HB RES je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem torzní skříně na centroplánu. Hlavní nosník je tvořen pásnicemi ze smrkových lišt s balsovou stojinou, což zaručuje vysokou pevnost kostry při velmi nízké hmotnosti. Uši s elegantními winglety se k centroplánu připojují uhlíkovými spojkami a bukovými kolíky s magnety jako pojistkami. V centroplánu je umístěna dvoudílná výklopná aerodynamická brzda – tu doporučujeme nevynechat, zvláště pokud stavíte „čistý“ větroň. Ovládá se jedním servem prostřednictvím torzního náhonu z uhlíkové tyčky s laminátovými pákami. K trupu se křídlo upevňuje plastovým šroubem.

    Motýlkové ocasní plochy jsou deskové, lepené z CNC vyřezávaných balsových dílů. Pro snadnou přepravu jsou odnímatelné; po nasunutí na uhlíkové vodící tyčky se upevňují laminátovými západkami. Kormidla jsou ovládána drátovými lanovody.

    Model můžete potáhnout nažehlovací fólií - např. transparentním Oracoverem pro ryze rekreační létání; pokud stavíte soutěžní stroj, přednost má lehčí fólie Oralite, Vlies nebo podobné materiály.

    Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně tříkanálovou RC soupravu (pro čistý větroň bez brzd stačí dokonce jen dvoukanál). Serva vyhoví běžná 9-15 g mikroserva s tahem 1,5-2 kg.cm.

    Pro napájení palubní elektroniky soutěžního stroje je ideální NiMH čtyřčlánek AAA ENELOOP 800 mAh.

    Pro pohon elektrické verze budete potřebovat 150-200 W střídavý elektromotor o průměru 22 mm, 20A regulátor, jako je KAVAN R-20B a 2S nebo 3S LiPo akumulátor 450 mAh.

    Stavebnice obsahuje: CNC vyřezávané balsové a překližkové díly, nosníky a balsová prkénka na tuhý potah, uhlíkový trubkový ocasní nosník, sadu příslušenství, arch samolepících obtisků, stavební plán v měřítku 1:1 a návod.



    Upozornění

    Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

    Rozpětí [mm]1995
    Délka [mm]1210
    Hmotnost od  [g]420
    Plocha křídla [dm2]36
    Ovládané funkceS,V,B
    Stavební náročnostS2
    Náročnost pilotážeP1
    Motory

    KAVAN Brushless Motor PRO 2225-1600

    Kavan
    KAV30.2031
    Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm o malém průměru pro modely letadel: větroň 450g, trenér 450g, akro 400g, KV1600 ot./min na V, napájení Lixx 2-3s, hřídel 3.0 mm. Ideální pro 2m E-RES větroně se štíhlým trupem, jako je MIRAI nebo MIRAI V.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - bílá

    Kavan
    KAV60.12008.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - černá

    Kavan
    KAV60.12009.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - červená

    Kavan
    KAV60.12002.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - oranžová

    Kavan
    KAV60.12012.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - šedá

    Kavan
    KAV60.12011.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - stříbrná

    Kavan
    KAV60.12010.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - světle modrá

    Kavan
    KAV60.12007.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - světle žlutá

    Kavan
    KAV60.12004.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - tmavě červená

    Kavan
    KAV60.12001.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - tmavě modrá

    Kavan
    KAV60.12006.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Transparentní polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Transparent

    KAVAN nažehlovací fólie - transparentní modrá

    Kavan
    KAV60.12016.2
    Transparentní polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Transparentní polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Transparent

    KAVAN nažehlovací fólie - transparentní žlutá

    Kavan
    KAV60.12014.2
    Transparentní polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.
    Standard

    KAVAN nažehlovací fólie - žlutá

    Kavan
    KAV60.12005.2
    Polyesterová nažehlovací fólie pro potahování modelů letadel, role 200x64 cm. Odolná vůči modelářským palivům, rozsah pracovních teplot 95-180°C.

    Zákazníci, kteří si koupili tento produkt, koupili také: