Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 774 252 585 (Po-Čt 9-18 | Pá 9-16)
Yokomo Master Speed BD11 Team Edition Touring Car stavebnice, uhlíkové šasi
Expresní dodání
Doprava zdarma již od 800 Kč
Garance spokojenosti
BD11, se kterou Christopher Clapp vyhrál na Mistrovaství světa 2022 druhé místo, byla naladěná podle specifikace jezdců Teamu Yokomo. Jedná se o speciální podvozek, vybavený jak komponenty používanými na světových závodech, tak nově vyvinutými díly.
Charakteristická karbonová ramena zavěšení byla dále zdokonalena a jejich délka byla změněna o +0.5mm vepředu a -1.0mm vzadu, pro dosažení jak trakce, tak odezvy. Navíc nově vyvinuté tvrdé stabilizátory s lineárním efektem v kombinaci s 6-dírkovými pístky reagují i na sebemenší pohyb zavěšení. Pružiny jsou 2.80 vpředu a 2.70 vzadu pro dosažení optimálního vyvážení.
Navíc jsou zde zastoupené specifikace, jako zadní napínák řemínku, nebo nově vyvinutý silentblok horního plata, atd., které přináší nové aspekty BD11.
Vlastnosti:
- Layout s motorem uprostřed
- Karbonové spodní plato
- Karbonové horní plato
- NOVÉ!! Dlouhá přední karbonová ramena zavěšení (+0.5mm)
- NOVÉ!! Krátká zadní karbonová ramena zavěšení (-1.0mm)
- NOVÉ!! Tvrdý stabilizátor
- NOVÉ!! Silentblok horního plata
- NOVÉ!! zadní RTC hliníkové těhlice s 4-stupňovým záklonem
- 6-díkové pístky tlumičů
- Nové dvouspojové poloosy
- Dělené přední parohy tlumičů
- ATF (active top deck flex) aktivní průhyb horního plata
- RTC (rear toe control) aktivní zadní sbíhavost
- stabilizátor s nízkým uložením
Přední ramena zavěšení jsou o 0.5 delší než dřív, pro zlepšení přímé odezvy řízení a ovladatelnosti během zatáčení.
Stabilizační tyčka z nového materiálu pro zlepšení odezvy. Spolu s nastavením předních a zadních pružin je výsledkem dokonalé vyvážení.
Nově vyvinutý silentblok pro upevnění horního plata.V závistosti na povrchu dráhy dovoluje řádné využití standardního uložení a rozšiřuje škálu vhodných povrchů.
Zadní napínák řemínku, který je nepostradatelným vybavením týmových jezdců, je standardním vybavením.
Zadní těhlice s aktivní sbíhavostí mají nyní úhel 4 stupně pro zvýšení trakce a stabilizaci při zatáčení.
Pokud se chystáte závodit, je vhodné přizpůsobit výběr elektroniky podle kategorie.
Příklad kategorií:
- Stock 21.5T - 21.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
- Stock 17.5T - 17.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
- Stock 13.5T - 13.5 závitový motor a regulátor bez časování, schválená baterie a pneumatiky
- Modified - libovolný motor (např. 4.5T) a regulátor s časováním, schválené pneumatiky
*Konkrétní kategorie a jejich regulace se mohou na různých závodech lišit - často je požadován i výběr z předepsaných karoserií, či různá minimální hmotnost auta apod. Doporučujeme nastudovat přímo tam, kam hodláte vyrazit.
Měřítko | 1/10 |
Rozvor [mm] | 256 |
Šířka [mm] | 198 |
Typ podvozku | Silniční,Závodní |
Typ motoru | Střídavý,Stejnosměrný |
Li-Po [čl.] | 2 |