Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

P-51 Dago Red 1100mm ARF

4ST17052-A
FMS
ARF set letadla pro závody okolo pylonů o rozpětí 1070mm vyrobeného z odolného pěnového EPO se střídavým motorem C3948-900, 80A regulátorem a 6 servy. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka, klapky, zatahovací podvozek. Pro napájení 4S LiPo 2600 mAh.
Více informací
Skladem - hlavní sklad: > 10 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
8 590 Kč
Cena bez DPH
7 099 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Velmi úspěšná závodní přestavba legendárního P-51D Mustang pro závody okolo pylonů Dago Red Franka Taylora vznikla na počátku 80. let minulého století a posbírala řadu světových rekordů a 6 vítězství v National Championship Air Races.

    Polomaketa závodního letadla z takřka nerozbitného EPO poháněná výkonným střídavým elektromotorem C3948-KV900 s napájením ze čtyřčlánkového LiPo akumulátoru pro zkušené piloty, kteří mají rádi menší, ale zatraceně rychlé a obratné modely.

    Trup modelu z pěnového EPO je dodáván s namontovaným střídavým motorem s rotačním pláštěm (C3548-KV900) s maketovou pětilistou vrtulí 10x8,5", s osazeným 80 A střídavým regulátorem s výkonným spínaným stabilizátorem napájení SBEC, stabilizační jednotkou Reflex V2 a servy směrovky a výškovky. Snadný přístup k pohonnému akumulátoru a palubní elektronice zaručuje odnímatelná horní část trupu s překrytem kabiny.

    Křídlo s polosouměrným profilem z pěnového EPO je jednodílné; k trupu se upevňuje šrouby. Křidélka a vztlakové klapky jsou ovládány dvěma páry serv uložených v křídle s krátkými drátovými táhly. Před připojením táhel doporučujeme kormidla "rozpohybovat" opakovaným opatrným vychylováním nahoru a dolů resp. vlevo a vpravo.

    Ocasní plochy jsou z EPO, směrovka a výškovka jsou ovládány servy uloženými v prostoru kabiny pomocí lanovodů.

    Podvozek je dvoukolový elekricky zatahovatelný s pěnovými koly.

    Pro model budete potřebovat LiPo čtyřčlánky 2600 mAh se zatížitelností nejméně 35C.

    K ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším sedmikanálovou RC soupravu, výhodu budou mít samozřejmě majitelé vícekanálových počítačových souprav umožňujících individuální nastavování a dojlaďování serv křidélek, klapek i podvozku. Ovládána jsou křidélka, vztlakové klapky, směrovka, výškovka, otáčky motoru a zatahování podvozku. Pilotáž usnadňuje nainstalovaná stabilizační jednotka Reflex V2.

    ARF set obsahuje: téměř hotový model se střídavým motorem, vrtulí, regulátorem otáček 80A, stabilizační jednotkou Reflex V2, 6 servy a elektrickým zatahovacím podvozkem, sadu příslušenství a návod.



    Upozornění

    Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

    Rozpětí [mm]1070
    Délka [mm]970
    Plocha křídla [dm2]20.7
    Hmotnost [g]1390
    Ovládané funkceS,V,K(2),M,P(2),F(2)
    Stavební náročnostS1
    Náročnost pilotážeP3,P4

    Pohon a RC vybavení:

    Motor*C3948-900
    Regulátor*střídavý 80A
    Vrtule*10x8,5" pětilistá
    AkumulátorFOXY G3 11,1 V 2600 mAh
    Serva*6x 9g digitální s kovovými převody
    RC soupravamin. 7 kanálů
    *) Součást ARF setu