Arrma Big Rock 3S BLX 1:10 4WD RTR

Nový RC model auta Arrma Big Rock 3S BLX v měřítku 1:10 ideální do nějtěžšího terénu. Díky výkonnému střídavému motoru model dosahuje rychlosti až 80 km/h. Jízdní doba asi 20 minut na LiPo akumulátor 5000 mAh. Nově RC souprava Spektrum SLT3 2.4GHz.

ARA4312V3B

Nové zboží

ARRMA

Skladem: 1 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH
(DPH CZ 21%)
10 599 Kč 9 512 Kč
Cena bez DPH
7 861 Kč

-1 087 Kč

B B

Více informací

Náhradní díly

Tuningové díly

Doporučené příslušenství

Více informací

Obsah balení

Obsahem balení je RC model auta Arrma Big Rock 3S BLX 1:10 4WD RTR s nainstalovanými komponenty: Arrma motor střídavý BLX3660 3200kV 4P, Arrma regulátor střídavý BLX100 3S, servo řízení Spektrum™ S651 7kg.cm@6V, Spektrum přijímač SLR300 2.4GHz 3CH. Vysílač Spektrum SLT3 2.4GHz, vícejazyčný manuál v angličtině, němčině a francouzštině a návod v češtině.

Charakteristika

RC model auta Arrma Big Rock 3S BLX 1:10 4WD RTR Monster Truck. Má pevnější podvozek, výkonnější servo, vysílač s ergonomickým držením pro jízdy bez únavy, volant s pěnovou obručí pro přesné ovládání. Noví řidiči si mohou nastavit limit plynu na 50% nebo 75%, dokud nebudou připraveni využít plný potenciál rychlosti. Vysílač SLT3™ je kompatibilní s přijímači Tactic® SLT™ pro provozování starších aut Arrma RTR a má k dispozici třetí kanál pro ovládání volitelných funkcí, jako jsou světla a navijáky. Výkonný střídavý motor Spektrum™ Firma™ 3660 3200Kv, voděodolný regulátor Arrma BLX100 s ventilátorem a podporou 3S LiPol, servo řízení Spektrum™ SPMS651 s kovovými převody. RC souprava Spektrum™ 2.4GHz SLT3™ 2,4GHz. Rychlost modelu až 80 km/h.

ARA4312V3_1.jpg

RC model auta Big Rock 4x4 překvapí svou houževnatostí a odolností a je vhodný i do náročných terénů. Monster truck s pohonem všech kol je vybaven výkonným střídavým motoremSpektrum™ Firma™ 3660, který dodává modelu nekončící příval síly. Aby se RC model při přidání plynu nepřevrátil, je vybaven zadními kolečky wheelie. Regulátor s podporu 3S LiPo akumulátorů, poskytuje možnost výběru mezi třemi jízdními režimy, stačí si jen vybrat a začít závodit.

SPMSLT300.jpg
Vysílač Spektrum SLT3

Základní 3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.

  • 3-kanálová volantová RC souprava Spektrum SLT pro spolehlivé ovládání
  • Osvědčená konstrukce pro pohodlné držení bez únavy
  • Možnosti omezení max. výchylek kanálu řízení a plynu
  • Dvojí výchylky kanálu řízení a omezovač výkonu motoru 50%, 75% a 100%
  • Třetí kanál můžete využít pro doplňková zařízení, např.pro zvukové moduly.
SPMSLR300_b01.jpg
Přijímač SLR300 s protokolem SLT™ FHSS

Autový 3-kanálový přijímač SLR300 je vybaven technologií SLT FHSS 2.4GHz, odolnou proti rušení. Je kompatibilní s vysílači Spektrum SLT a je zpětně kompatibilní s volantovými vysílači značky Tactic.

ARA106040_24.jpg
Nové konektory IC5

Nové konektory IC5 mají moderní konstrukci s důrazem na bezpečnost a jednoduchost. Kontakty jsou tvořeny zlacenými kolíky a dutinkami o průměru 5 mm.

Jak již bylo uvedeno, konektory byly navrženy s důrazem na bezpečné a jednoduché používání. Konektory nelze přepólovat, kontakty i pájené spoje jsou překryty plastovým obalem. Konektor IC5 je zpětně kompatibilní s EC5.

SPMS651.jpg
Digitální servo řízení Spektrum™ SPMS651 MG

Nové servo pro řízení směru jízdy Spektrum S651 7kg MG MG má o 15% větší točivý moment než předchozí servo ADS-7M. Je voděodolné, má kovové převody a moment 7,27 kg.cm při 6V.

ARAG1023.jpg
Střídavý motor BLX 3660

Pohon modelu zajišťuje výkonný střídavý 4-pólový motor BLX 3660 3200 ot/min//V. Čtyř pólové provedení dává motoru lineární průběh již od nízkých otáček. Kovové černě eloxované pouzdro, nejen úžasně vypadá, ale umožňuje lepší odvod tepla do pasivního chladiče. 4 mm konektory s kolíky umožní jednoduché odpojení pro snadnou údržbu motoru.

  • Napájení až 3S LiPol
  • Velmi hladký chod díky 4 pólovému provedení
  • Zlacené konektory pro perfektní přenos proudu
  • Hřídel O 5mm
ARA4202V3_b01.jpg
Zesílený podvozek

Na šasí bylo provedeno několik změn v zesílení, pro větší tuhost. Zároveň bylo použito hliníku na přídržné desky čepů náprav. Konstrukce šasi je uspořádána do osvědčeného rozložení komponent tak, aby bylo dosaženo perfektního vyvážení. Hnací hřídel uprostřed, akumulátor na jedné a elektronika na druhé straně. Celé šasi je navíc opatřeno postranními kryty, které omezují vnikání nečistot dovnitř podvozku. Akumulátor je pevně uložen na místě pomocí upínacích popruhů.

ARA4202V3_b02.jpg
Větší úchytka na modulu pohonu

Pro lepší uchycení a manipulaci s modulem pohonu byla zvětšena plocha desky "Pull".

ARA4202V3_b03.jpg
Pastorek s hnaným ozubeným kolem

Motor lze při výměně pastoru nebo ozubeného kola seřídit a nastavit přesně mezizubovou vůli díky hliníkové desce s drážkami pro upevnění motoru.

ARA4202V3_b04.jpg
Kuličková ložiska

Všechny rotační součásti jsou uloženy v kuličkových ložiskách. Proti prachu a nečistotám jsou exponovaná ložiska chráněna gumovými krytkami.

ARA4202V3_b05.jpg
Servo saver pro ochranu serva

Model dostal nové výkonnější servo a pro jeho maximální ochranu byl použit nový účinnější servo saver. Ten zajistí vyšší míru ochrany při nárazu a bezpečnější řízení.

ARA4202V3_b06.jpg
Drážkované hřídele

Stejně jako u verze 4S je i zde použito drážkovaných hřídelí, které dokáží snadno přenést vysoký výkon střídavého motoru.

ARA102723_27.jpg
Kola a pneumatiky

Pneumatiky dBoots RAGNAROK MT jsou nalepena na paprskových kolech MT 2.8" (14 mm hex). Kola s výrazným vzorkem Vám dodají maximální přilnavost na všech površích.

ARA4202V3_b09.jpg
Olejové tlumiče

Patentované olejové tlumiče absorbují každý náraz modelu. Tlumiče jsou z přední strany opatřeny ochrannými kryty proti nárazům. Změna tuhosti a světlé výšky je možná pomocí viskozity oleje, respektive distančními podložkami. pro bezpečné zadržení oleje jsou použity silikonové O-kroužky.

ARA102723_4.jpg
Kompaktní šasi

Konstrukce šasi je uspořádána do osvědčeného rozložení komponent tak, aby bylo dosaženo perfektního vyvážení. Hnací hřídel uprostřed, akumulátor na jedné a elektronika na druhé straně. Celé šasi je navíc opatřeno postranními kryty, které omezují vnikání nečistot dov nitře podvozku. Akumulátor je pevně uložen na místě pomocí upínacích popruhů.

ARA4312V3_b10.jpg
Širší rozchod kol

Pro stabilnější průjez zatáček a lepš ístabilitu v terénu je auto širší o 26mm.

ARA4312V3_b12.jpg
Snadno přístupný modul motoru

Modul motoru se od podvozku demontuje jako kompletní jednotka, odstraněním jednoho šroubu. Obsahuje motor, desku motoru, sestavu spojky a kryt převodovky.

ARA4312V3_b13.jpg
Snadná demontáž modulu elektroniky

Modul elektroniky tvoří voděodolnou schránku přijímače, desku serva a držák regulátoru. Celekse demontuje a je k dispozici pro potřeby údržby a servisu.

ARA4312V3_b14.jpg
Přední a zadní diferenciál

Model je vybaven předním i zadním diferenciálem, který zajistí maximální trakci. Diferenciály jsou osazeny kvalitními kovovými převody, pro bezproblémový provoz. Náhon na kola je přenášen pomocí teleskopických poloos.

ARA4312V3_b15.jpg
Pevné věže tlumičů

Čepy na koncích tlumičů jsou upevněny ve věžích tlumičů z obou stran, proto nedochází k jejich zkroucení a je zaručeno pevnější upevnění tlumičů.

ARAM0160.jpg
Elektronický regulátor BLX100

Střídavý regulátor BLX100 s proudovým zatížením až 100A, poskytne v kombinaci s 3S LiPo akumulátory neuvěřitelnou sílu. Zabudovaný ventilátor zajistí dostatečné chlazení i při plné zátěži. Regulátor disponuje jízdními režimy, ochranou proti podvybití akumulátoru a přepěťovou ochrannou. Napětí BEC 6V. Voděodolný* vypínač na regulátoru. Konektor akumulátoru IC5.

Nastavitelné parametry:

  • Vypínací napětí: NiMH / LiPo
  • Akcelerace: v 7 krocích. Tip: Na kluzkých površích je pro zamezení prokluzu kol lepší používat menší akceleraci
  • Síly brzdy: 25%, 37.5% , 50%, 62,5%, 75%, 87,5% a 100%
  • Režim: Vpřed/brzda/zpátečka nebo vpřed/brzda
  • Smysl otáčení motoru: Normální nebo reverzní
Vlastnosti
  • Pohon 4x4
  • Rychlost až 80km/h
  • Vysílač Spektrum™ SLT3™ 2.4GHz
  • Střídavý regulátor BLX100, 3 jízdní režimy
  • Přijímač Spektrum SLR300 2,4 GHz FHSS
  • Třecí spojka se třemi lamelami
  • Servo řízení se servo saverem
  • Nastavitelná wheelie kolečka
  • Diferenciály s kovovými převody
  • Pneumatiky dBoots RAGNAROK MT
  • Paprsková kola 2.8" 14mm hex
  • Olejové tlumiče
  • Postranní kryty šasi
  • Doporučené akumulátory 2S - 3S LiPo, 6-8 čl. NiMH, 5000mAh 50C

* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.

Doporučujeme koupit

Pro zprovoznění modelu jsou potřeba 4x AA baterie do vysílače, pohonný akumulátor a adekvátní nabíječ na pohonný akumulátor.

battery.jpg
Doporučené akumulátory LiPo

Model lze provozovat na 2 až 3 článkový LiPo akumulátor nebo 7 článkový NiMH akumulátor. Akumulátor by měl být osazen konektorem EC5 nebo IC5. Pro běžné ježdění doporučujeme 2 článkový LiPo akumulátor (7.4 V).

  • Pro běžné ježdění LiPo akumulátor Spektrum 7.4 V 5000 mAh s technologií Smart.
  • Pro maximální možnou rychlost LiPo akumulátor Black Magic LiPo 11.1 V 5000 mAh .
  • Pro maximální možnou rychlost LiPo akumulátor Spektrum LiPo 11.1 V 5000 mAh s technologií Smart.

Akumulátory Spektrum s technologií Smart v současné době představují nejmodernější a nejbezpečnější způsob údržby a nabíjení akumulátorů. Výhody technologie Spektrum Smart naleznete zde.

Doporučené akumulátory NiMH

NiMH akumulátory nejsou náročné na přesné zacházení a jsou tudíž vhodné pokud RC model auta provozují děti (NiMH akumulátor se nezničí úplným vybitím). NiMH akumulátory však mají nižší kapacitu, takže doba jízdy bude o něco kratší.

charger.jpg
Doporučené nabíječe pro konvenční i Smart akumulátory

Pokud se rozhodnete v RC modelu auta Arrma používat moderní Smart LiPo akumulátory, pak doporučujeme tento nabíječ:

  • Nabíječ se síťovým zdrojem Spektrum S150 s jedním výstupem 1x50W.
  • Síťový nabíječ Spektrum S1100 s jedním výstupem 1x100W.
  • Síťový nabíječ Spektrum S2100 se dvěma výstupy 2x 100 W.

Pro připojení baterie k těmto nabíječům potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.

  • Vysoce výkonný síťový nabíječ Spektrum Smart G2 nabíječ S1400 1x400W AC s jedním výstupem 400W.
  • Vysoce výkonný síťový nabíječ Spektrum Smart G2 nabíječ S2200 2x200W AC se dvěma výstupy 2x200W.
tools.jpg
Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.

Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.

Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.

Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.

FO-FS-LCB01.jpg
Ochranné obaly na akumulátory

Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.

Náhradní díly

Tuningové díly

Doporučené příslušenství