EZRUN MAX10 - černý
- MAX10 používá tepelnou ochrana motoru (v bez senzorovém režimu)Při spárování MAX10 s odpovídajícím motorem Hobbywing (tj. EzRun 3652/3660 G2 motor) bude ESC pomocí kabelu a teplotního čidla monitorovat teplotu motoru a chránit jej proti nevratnému poškození v důsledku přehřátí a to v reálném čase.
- Tepelná ochrana kondenzátoruTepelná ochrana kondenzátoru je poprvé realizována u MAX10, kde bude účinně chránit kondenzátory před explozí v případě nevratného poškození ESC kvůli přetížení.
- Vysoká spolehlivost a trvanlivostSestavený z nejodolnějších a vysoce kvalitních komponentů spolu s "neořezaným" firmwarem je EZRUN MAX10 schopen dodávat bezkonkurenční výkon i pro nejnáročnější hardcore závodění. Je také dostatečně odolný proti poškození v důsledku proudového přetížení nebo fyzického namáhání, či dokonce lidské chyby.
- Vestavěný BEC obvodIntegrovaný BEC obvod s výstupním proudem 6A a přepínatelným výstupním napětím 6V-7.4V umožňuje použití různých druhů serv s vysokým napětím.
- Vhodný do všech povětrnostních podmínekVynikající vodotěsná a prachotěsná konstrukce MAX10 umožňuje, že je použitelný do každého počasí, bez ohledu jestli je trať pokryta prachem, štěrkem, sněhem nebo blátem.
- Externí elektronický spínačElektronický spínač s životností více než 50.000 cyklů zapnutí a vypnutí je zcela vodotěsný, prachotěsný a nárazuvzdorný. Kompletně přepracovaný řeší problémy jako "přilepení" či zrezavění kontaktních míst způsobené prachem a vlhkostí, nebo samovolné vypnutí způsobené násilným stlačením, tak, jako je tomu u klasických mechanických spínačů.
- Pravidelné aktualizace firmwaruZdarma můžete upgradovat MAX10 s Hobbywing USB LINK softwarem, programovacím LCD multifunkční boxem nebo počítačem. Hobbywing aktualizuje firmware ESC pravidelně a doplňuje tak modernizované funkce které jsou nově k dispozici.
EZRUN 3652 4000Kv G2 - černý
- Vysoký točivý moment4-pólové provedení zaručuje, že motor produkuje velké množství točivého momentu, má mnohem rychlejší odezvu na zrychlení a velmi stabilní výkon pro hnacího ústrojí
- Plynulost otáčekPrvní motor, který přijal inovativní 4-pólový magnet s rotorem z 8mi částí, čímž vytváří tzv."odstupňovaný magnet" (Hobbywing-patentovaný design v poli RC), který má extrémně nízký "zubovitý" efekt a nízkou pulsaci točivého momentu (ta je díky tomu snížena o 85% při porovnávání s běžnými 1/10th 4-pólovými motory)
- Tepelná ochrana motoruPři párování EzRun 3652/3660 G2 s Hobbywing EzRun MAX10-SCT nebo MAX10 ESC vestavěný teplotní senzor a senzorový port (pro připojení k ESC) umožní, že během max. zatížení bude tepelná ochrana motoru k dispozici před poškozením v důsledku přehřátí.
- Vynikající konstrukceTěsnící O-kroužek namontovaný mezi čelem motoru a motorovým krytem izoluje otvory pro šrouby zevnitř, a zabraňuje tak vniknutí kapaliny nebo prachu dovnitř a chrání tak motor před jeho poškozením. Speciální konstrukce chrání vnitřní cívky motoru před poškozením příliš dlouhými šrouby při montáži čela motoru.
- Vysoká účinnostTechnologie od HobbyWing na regulaci teploty byla navržena pro ochranu motoru před tepelným poškozením a také pro efektivnější provoz motoru v závislosti na jeho nižší teplotě. Výstupní výkon tohoto motoru má účinnost vyšší než 90% v porovnání s předními světovými výrobci motorů v RC světě.
- Kvalitní materiály a vynikající designPoužití dvojitého izolovaného vinutí (do 240°C) , vysoce odolného lepidla (do 340?), japonských ložisek a křemíkem potažených ocelových plechů zaručuje uživatelům vynikající výkon a super trvanlivost. Konstrukce náboje předního a zadního koncového zvonu snižuje hmotnost motoru.
- Kompatibilní (s EZRUN MAX10-SCT / MAX10 ESC)Párováním G2 motoru EzRun 3652/3660 s Hobbwing EzRun MAX10-SCT / MAX10 ESC je dosaženo vynikající shody mezi ESC a motorem, což má velký vliv na točivý moment a velmi hladký a lineární výkon celé sestavy.
Použití | Auto |
Typ | střídavý |
Trvalý proud [A] | 60 |
Max. špičkový proud [A] | 450 |
NiMH [čl.] | 6 - 9 |
Li-Pol [čl.] | 2 - 3 |
BEC napětí [V] | 6 - 7.4 |
BEC proud [A] | 3 |
Délka [mm] | 39.4 |
Šířka [mm] | 32.8 |
Výška [mm] | 23.1 |
Hmotnost [g] | 67.8 |
Regulace | obousměrná |
Brzda | Ano |
Vstup pro senzory | Ano |
Programovatelný | Ano |
Průměr [mm] | 36 |
Délka [mm] | 52 |
Hmotnost [g] | 216 |
Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
Otáčky na Volt [ot./min/V] | 4000 |
Proud naprázdno [A] | 5.2 |
Li-Pol [čl.] | 2 - 3 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 7.4 |
Časování [°] | 0 |
-technické údaje se vztahují jak na ESC tak motor