• -130 Kč
Obrázek
Obrázek

Access+ Cortex

ASACSCOR01CS
Asmodee
Objevte verzi oblíbené karetní hry Cortex Challenge z herní řady Access+.
Více informací
Skladem u partnera: > 10 ks
Original price
649 Kč -130 Kč
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
519 Kč
Cena bez DPH
429 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    Herní řada Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
    Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

    Díky větším kartám a pečlivě vybraným úkolům si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si úroveň obtížnosti a pusťte se do hraní! Vyřešte úkoly a vyhrajte. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení myšlení.

    Kognitivní funkce využívané ve hře Cortex Access+:

    Pozornost a pozorování:
    Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - bludiště - Koordinace
    Hráči se musí soustředit a zaměřit pozornost, aby rychle a strategicky prohlédli (pozorovali) předložené vizuální detaily (herní dílky, čtverce, cesty atd.), aniž by se při tom nechali vyrušit. Dále se musí zaměřit na provedení správné akce a vykonání více než dvou úkolů či zpracování více než dvou informací zároveň.

    Regulace impulzivnosti a flexibilita:
    Využití v těchto úkolech: Multitasking - Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Uvažování - Bludiště - Koordinace
    Hráči musí šlápnout na pomyslnou brzdu, aby se příliš neukvapili a neudělali zbytečné chyby ve své analýze, umísťování, udržení se na správné cestě či duplikování (v závislosti na úkolu). V "pokročilé" úrovni úkolu Koordinace si hráči musí zapamatovat několik různých informací, aniž by je zaměnili. Nejednat impulzivně je tak ještě těžší. Úkol Multitasking testuje schopnost hráčů přecházet z jednoho úkolu na druhý.

    Krátkodobá a pracovní paměť:
    Využití v těchto úkolech: Analýza - Čtverce - Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Uvažování - Bludiště - Koordinace
    V závislosti na úkolu si hráči musí udržet v krátkodobé paměti počet již spočítaných čtverců, gesta k napodobení, nesprávné cesty z bludiště atd. Musí také rozlišit správné informace (a udržet si je) od chybných (které lze z paměti vypustit) a někdy musí zpracovat dva pokyny zároveň. Toto neustálé zpracovávání a přizpůsobování po hráčích vyžaduje, aby využívali svou pracovní paměť, která nepřetržitě aktualizuje informace v jejich krátkodobé paměti.

    Představivost a motorické dovednosti:
    Využití v těchto úkolech: Kámen, nůžky, papír - Multitasking - Koordinace - Analýza - Čtverce - Uvažování - Bludiště
    Při rozmýšlení hráči využívají představivost k rychlému nalezení posloupností, spočítání prázdných míst, pootočení obrázků atd. Musí si také představit sami sebe, jak provádějí odpozorovaná gesta, aby je dokázali fyzicky předvést.

    Počítání:
    Využití v těchto úkolech: Čtverce
    K provedení úkolu Čtverce hráči musí použít své početní dovednosti. Pro urychlení počítání musí také aplikovat vizuální strategie seskupování.

    Předjímání, plánování, organizování a strategická flexibilita:
    Využití v těchto úkolech: Uvažování - Bludiště
    Hráči musí naplánovat a zorganizovat manipulaci a pohyby a zároveň dle potřeby použít strategickou flexibilitu k přizpůsobení.

    Motorické dovednosti, představivost a dlouhodobá paměť:
    Využití v těchto úkolech: Hmat
    Hmatové karty zapojují hmat. Vnímané informace hráči převádějí do představivosti a následně je porovnávají s dřívějšími vědomostmi, aby poznali, čeho se dotýkají.

    Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

    Pohled odborníka: Christophe Debien - Nemocniční psychiatr:
    Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.
    Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.

    Obsah balení:
    - 62 karet