Potřebujete poradit? Zavolejte nám.
+420 774 252 585 (Po-Čt 9-18 | Pá 9-16)
- -192 Kč
Brushless control + Telemetrie 18 BEC s servo konektorem SH
Expresní dodání
Doprava zdarma již od 800 Kč
Garance spokojenosti
Nová řada univerzálních střídavých regulátorů otáček s telemetrickým výstupem systému HoTT. Regulátory mají přepínatelné programy se širokou škálou nastavitelných funkcí pro modely letadel, vrtulníků (s governorem), aut (jednosměrné s brzdou, obousměrné) a lodí (jednosněrné/obousměrné). Programování se provádí prostřednictvím telemetrického spojení systému HoTT přímo na displeji vysílače (vysílače HoTT s hlasovým výstupem telemetrie) nebo na SMART-BOXu v případě starších vysílačů s moduly HoTT. Z regulátoru jsou naopak na displej vysílače resp. SMART BOXu přenášeny údaje o napájecím napětí, teplotě regulátoru, otáčkách motoru. Můžete také nastavit prahové úrovně pro výstražná hlášení - např. min. napájecí napětí, max. teplota regulátoru, atd.. Regulátory mají výkonný spínaný BEC stabilizátor napájení 3 A s výstupním napětím nastavitelným v rozmezí 5.0 až 8.0 V po krocích 0.2 V.
Možnosti programování:
- Volba modelu: letadlo, vrtulník, auto, loď
- Výběr typu akumulátoru: NiCd, NiMH, Li-Pol, Li-Fe, Li-Ion
- Nastavení vypínacího napětí
- Způsob odpojení motoru
- Směr otáčení
- Časování motoru
- Zrychlení
- Počáteční moment
- Nastavení brzdy
- Nastavení pólů motoru
- Nastavení napětí BEC
- Nastavení governoru
- Nastavení převodového poměru
- Nastavení zpátečky u modelů aut a lodí
Možnost nastavení varovných signálů:
- Nízké napětí
- Minimální rychlost
- Maximální teplota
Zobrazování telemetrie:
- Stejnosměrné napětí
- Aktuální a maximální rychlost
- Aktuální a maximální teplota
Použití | Auto,Letadlo,Loď,Vrtulník |
Typ | střídavý |
Trvalý proud [A] | 18 |
NiXX článků | 6 - 12 |
LiXX článků | 2 - 6 |
BEC napětí [V] | 5 - 8 |
BEC proud [A] | 2 |
Délka [mm] | 38 |
Šířka [mm] | 23 |
Výška [mm] | 8 |
Hmotnost [g] | 16 |
Regulace | jednosměrná,obousměrná |
Brzda | Ano |
Vstup pro senzory | Ano |
Programovatelný | Ano |