Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

XERUN V10 3.5T závitů - G3 - černý

HW30401106
HOBBYWING
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Více informací
Skladem - hlavní sklad: 2 ks
Vaše cena s DPH
(DPH CZ 21%)
2 590 Kč
Cena bez DPH
2 140 Kč

  • Našli jste lepší cenu?
  • Našli jste lepší cenu?

    * Povinná pole

    Odpovíme vám co nejdříve, zpravidla během pár hodin.

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů (číst)

     

     

    Expresní dodání

     

    Doprava zdarma již od 800 Kč

     

    Garance spokojenosti

     

    MOTOROVÁ (R)EVOLUCE

    Navýšené RPM (pro StockSpec)
    Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.

    Linearita na prvním místě
    Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.

    Super lehký
    Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.

    Asymetrická ložiska
    S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.

    Zvýšený odvod tepla
    Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
    (* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)

    Předstih
    Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.

    Rozebíratelná konstrukce
    Lehce rozebíratelná  konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.

    Dvě různá čela motoru
    Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
    Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
    Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.

    Vysoce kvalitní komponenty
    Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200?. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.

    Průměr [mm]35.9
    Délka [mm]51.2
    Hmotnost [g]163
    Délka hřídele [mm]13.3
    Průměr hřídele [mm]3.17
    Napájení [V]3.7
    Napájení LiXX článků1
    Otáčky na Volt [ot./min/V]9450
    Výkon motoru [W]462
    Proud naprázdno [A]7.7
    Max. špičkový proud [A]126
    Časování [°]20 - 50
    Určeno pro Modified Class of 1/12thOn-road Racing silniční auta