Obrázek DB
Obrázek DB

XRAY X4'24 GRAPHITE EDITION

300038
Xray
XRAY X4'24 GRAPHITE EDITION
Mehr Infos
Vorrätig im Laden: 1 st
Empfohlener Verkaufspreis
760.24€
Ihr Preis inkl. MwSt
(USt. AT 20%)
753.96€
Preis ohne MwSt
628.30€

  • Haben Sie einen besseren Preis gefunden?
  • Haben Sie einen besseren Preis gefunden?

    * Benötigte Felder

    Wir antworten so schnell wie möglich, in der Regel innerhalb weniger Stunden.

    Mit dem Absenden des Formulars erklären Sie sich mit der Verarbeitung personenbezogener Daten einverstanden (lesen)

     

     

    Expressversand

     

    Kostenloser Versand ab 196 €

     

    Zufriedenheit garantiert

     

    X4´24 - je toho spoustu nového, ale fantastické zpracování přetrvává.
    Nová ramena odpružení s přemístěnými polohami tlumičů zlepšují ohebnost dolního ramene a snižují kroucení při zatížení.
    Vnitřní umístění tlumičů zlepšuje rozložení hmotnosti s tlumiči blíže ke středové linii vozidla.
    Spodní ramena používají upevnění stabilizátoru pod sebou a snižují tak výšku tlumiče o 4,5 mm pro ultranízké těžiště.
    Horní ramena jsou tvarována pro vůli kolem nové polohy tlumiče při zachování správné geometrie odpružení a tuhosti.
    Přední a zadní držáky tlumičů používají podložky k nastavení polohy tlumičů v jemnějších krocích.
    Tři různé možnosti montáže držáku tlumičů poskytují alternativy pružnosti podvozku pro vyladění odezvy a přilnavosti.
    Konfigurace aktivního nebo pevného zadního držáku tlumičů poskytuje dvě alternativy tlumení v jednom držáku.
    Zjednodušená instalace tlumiče využívá pevný stavěcí šroub k zajištění závitového čepu držáku tlumiče a zabránění pohybu v držáku během údržby.
    Přední desky řízení s vylepšenými polohami Ackermann se integrují s novými polohami ramen a tlumičů.
    Vylepšená skříň hnacího hřídele ECS využívá C-svorku k zajištění nového hliníkového pouzdra, které zachycuje kolíky spojky bez použití stavěcích šroubů pro lepší spolehlivost a snadnou montáž.
    Užší konstrukce podvozku snižuje odpor v zatáčkách, zatímco přídavný materiál ve střední oblasti motoru zlepšuje odolnost a snižuje únavu podvozku.