Serpent Cobra SRX8 Buggy GP 1/8 4wd

Továrně postaveno

600017

Nový tovar

Serpent

Prodej skončil

Viac informácií

Tuningové diely

Náhradné diely

Viac informácií

S tímto podvozkem Jiří Mára vybojoval titul mistra České republiky 2016.
Firma Serpent začátkem roku 2016 představila novou platformu svých 1/8 buggy IC nazvanou SRX8. Její šéfdesigner Billy Easton a týmový jezdec Jörn Neumann ho poprvé použili při prestižním závodě NEOX v únoru v Anglii.
Od té doby získali jezdci z celého světa s tímto podvozkem velkou řadu úspěchů. K největším můžeme zařadit titul mistra Německa 2016, který získal Jörn Neumann.
V České republice používá tento podvozek top pilot Jiří Mára, který s ním získal titul mistra republiky 2016 a celkově vyhrál seriál závodů Czech Open 2016.

Mezi největší přednosti SRX8 patří převratný systém změny tvrdosti ramen pomocí plastových a karbonových vložek, nový ackerman a servosaver řízení, kovové caster bloky a přední i zadní kameny obsažené v základní stavebnici.

Spodní plato je vyrobeno z kvalitního hliníku 7075 T6 pomocí CNC technologie a nakonec je tvrdě eloxováno. V zadní části plata, kde dochází k největšímu opotřebení, je namontována ochranná destička, kterou lze jednoduše vyměnit pomocí 4 šroubů.
Podvozek je vybaven dlouhými vzpěrami pro zajištění správné pružnosti, kterou lze upravit dle potřeby. Bočnice jsou vyrobeny ze speciálního kompozitu, ubírající autu pružnost a zároveň chrání vnitřek auta před nečistotami.
Servosaver je speciálně navržen, aby zajišťoval ostřejší řízení a zároveň aby se zde nevytvářely vůle, které negativně ovlivňují řízení.
Akumulátor je umístěn v boxu na elektroniku v přední části auta. Uchycení obou serv je možné upravit pomocí speciálních podložek. Také pro personální transponder a vypínač jsou zde speciálně navržená místa.
Vzduchový filtr je vyroben z kvalitního pěnového materiálu a společně s gumovým přívodem zajišťuje velmi dobré proudění vzduchu.
Systém vedení paliva do motoru z nádrže byl změněn tak, aby tlak na palivo v nádrži byl rovnoměrný. Otevírání nádrže zajišťuje jednodušší a rychlejší tankování během závodu. Nádrž je posunuta dostatečně daleko od výfuku, aby nedocházelo k jejímu propálení nebo zkroucení.
Brzdy jsou navrženy tak, aby byly co nejníže a tím snižovaly těžiště celého auta.
Stačí vyšroubovat pouze 4 šrouby k vyjmutí diferenciálu z domečku. Misky diferenciálu umožňují použít více oleje, což zajišťuje lepší fungování diferenciálu v zatáčkách. Satelity a planety byly zvětšeny tak, aby zajišťovaly hladší chod diferenciálu.
Přední kameny jsou vyrobeny z kvalitního hliníku 7075 T6 a jsou černě eloxovány. Lze na ně přidělat různé karbonové destičky a tím změnit agresivitu zatáčení.
Konce poloos a kardanů jsou u kamenů zakryty gumovými prachovkami, které chrání ložiska a náboje proti vnikání prachu.
Na hliníkové zadní kameny je možné namontovat 15 gramové závaží pro zlepšení stability u drah s rozbitým povrchem.
Hliníkové casterbloky jsou navrženy tak, aby snížili celkovou váhu auta a maximalizovali úhel zatáčení. Stavebnice obsahuje casterbloky s úhlem 15 stupňů. K dispozici jsou také s úhlem 13 a 17 stupňů.
Ramena jsou vyrobena z dostatečně měkkého kompozitu, aby zajišťovala dostatek pružnosti, ale mohou být dodatečně vyztužena plastovými či karbonovými vložkami, pro zajištění odlišného chování auta.
Systém stabilizátorů je vybaven ložisky.
Emulzní tlumiče zajišťují plynulé tlumení.
Celý model je vybaven kvalitními ložisky mazanými vazelínou.
Karosérie má avenger styl, aby zajišťovala střední přítlak. Je možno zakoupit také karosérii zajišťující vysoký přítlak. Karosérie je uchycena pomocí pružných gumových vymezovačů, které chrání karoserii proti poškození.
Zadní křídlo bylo navrženo tak, aby bylo co nejnižší a zároveň zajišťovalo dostatečný přítlak. Chování auta lze také nastavit použitím různých podložek k uchycení křídla, čímž se změní jeho úhel.

Celá stavebnice je zabalena v kartonové krabici. Se stavbou vám pomůže velice přehledný inovativní manuál.

Tuningové diely

Náhradné diely