Nekonečná snaha o dosažení rychlosti a výkonu pomocí pokročilé závodní technologie vám umožní závodit na hraně možností.
Podvozek LAZER ZX-6, který si od svého uvedení udržel brilantní formu na závodech v Japonsku a po celém světě pouze s malými vylepšeními, se nyní vyvinul v nový podvozek LAZER ZX-7. Během doby LAZER ZX-6 se závodní povrch velice proměnil. Mnoho závodních okruhů začalo používat speciální vysoce přilnavý koberec a umělý trávník. Navíc, se velice zvýšil výkon elektrického motoru a regulátoru. Nové úzké spodní plato u ZX-7 je lehčí a zajišťuje optimální pevnost. Nové přední odpružení a nová aerodynamická karosérie se zadním křídlem generují více přítlaku. Tyto vylepšení jsou základem pro spolehlivost a pevnost, stejně tak, jako zajištění větších možností doladění nastavení. To vše dělá z LAZER ZX-7 přední podvozek v moderním závodění.
Podvozek je vyroben ze stejně lehkého a pevného materiálu A7075 T6 jako u podvozku ZX6.6, ale plato bylo ztenčeno z 3 milimetrů na 2.5mm. Bylo probráno více míst, aby bylo plato lehčí a byla optimalizována tuhost. Přidání nové středové výztuhy zajišťuje tuhost a zlepšuje údržbu.
Nová kratší přední ramena s prohnutím, umožňují hlubší propružení k vytvoření větší trakce. Navíc ke krátkým ramenům tak i široké hliníkové držáky ramen vytváří skvělý pocit z povrchu trati.
Nová poloha táhla řízení umožňuje nastavit větší úhel zatáčení. Nosič náboje umožňuje nastavení úhlu zaklonění rejdového čepu na úhly 7 °, 10 ° a 13 ° pomocí výměny pouzder.
Hliníkové čepičky tlumičů byly použity u podvozku ZX6.6, ale u podvozku ZX-7 jsou vyrobeny ze zesílené pryskyřice pro lepší stabilitu při přistání a lepší výkonosti na nerovném povrchu.
Optimalizovaná délka univerzálních kardanů minimalizuje problémy pohonného ústrojí. Také je obsažen ochranný prstenec, aby nevypadnul propojovací pin.
Nový tvar zadního domečku s držákem horních spojovaček je začleněn do zadního odpružení, které sedí dnešním tratím s vysokým gripem. Nový tvar zadní oblasti v místě uchycení zadních ramen umožňuje změnu délky ramen pouze výměnou vložek.
Místo centrálního diferenciálu použitého u ZX6.6, je u ZX7 použita nová odlehčená spojka, která obsahuje hliníkový disk, který nejen poskytuje lehký pocit plynu, tak také rozptyluje lépe teplo a tím minimalizuje ztrátu výkonu.
●Nesložený podvozek
●nenastříkanou karosérii a křídlo
●Imbusové šroubováky (1.5, 2, 2.5mm)
●Křížový šroubovák
●X-GEAR graphitovou pastu na kuličky, pružiny tlumičů
●Baterie do vysílače a podvozku
●Vložky do pneumatik, pneumatiky