264334 FUNRAY 2000mm RR set - Vystavený

ARF set svižného a obratného termického nebo svahového motorového větroně s motorem ROXXY C35-48-990kv, 70A regulátorem ROXXY BL Control 755S-BEC, 6 servy HS-65HB. Model z vysoce odolného ELAPORu, ovl

VL1M264334

Nové zboží

Prodej skončil

Více informací

Více informací

Model je sestavený a používaný pro vystavování. Bez poškození, stav nového modelu. Balení je kompletní.

Do rodiny výborných větroňů z ELAPORu od Multiplexu právě přibyla nová zatraceně mrštná a obratná „dvoumetrovka“! FunRay má stejně jako Solius nebo Heron elegantní „maketovitý“ vzhled moderního větroně, plně mechanizované křídlo s křidélky a klapkami, robustní uhlíkem a laminátem vyztuženou konstrukci a díky pohonu střídavým motorem třídy AXI 2826 (600-800W) dostatek výkonu pro akrobatické a svahové létání.

Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, je čtyřhranná uhlíková trubka vyztužující trup od motorové přepážky po ocasní plochy. Trup dále zpevňuje několik laminátových tyček vlepených mezi poloviny trupu a na kýlovku. V přídi je namontován střídavý motor ROXXY C35-48-990kv s 55 mm vrtulovým kuželem a listy 11x7". Kryt kabiny je vylisován ze šedého EPP a je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. Můžete jej také nahradit tuningovým krytem s průhlednou „bublinou". V přídi najdete dostatek prostoru pro regulátor, pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky (HS-65HB) jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly. Odolnost spodní části trupu při přistání zvyšují nálepky ze speciální plastové fólie.

Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvojdílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku s uhlíkovou výplní, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Serva křidélek a klapek (HS-65HB) jsou uložena v šachtách s plastovými kryty, křidélka i klapky (po délce vyztužené tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly. Serva křidélek klapek se zapojují s pomocí šestikolíkových zelených konektorů Multiplex upevněných ve speciálních držácích v kořenech polovin křídla a v trupu – zasunutí polovin křídla znamená zároveň i propojení konektorů.

Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z uhlíkových nosníků a tenkostěnných trubek z nerez oceli. Dvoudílná vodorovná ocasní plocha se upevňuje ke kýlovce pomocí uhlíkových spojek a zámkového mechanismu pro snadnou montáž a demontáž.

Pro pohon modelu slouží střídavý motor ROXXY C35-48-990kv se 70 A regulátorem se spínaným stabilizátorem napájení BEC ROXXY BL Control 755 S-BEC pro zajištění spolehlivého napájení palubní elektroniky se 6 servy.

Pro napájení poslouží Li-poly tříčlánek s kapacitou 3200 mAh nebo větší se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.

Pro ovládání modelu je ideální aspoň sedmikanálová počítačová RC souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy a jejich mixování v roli butterfly brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru a obě klapky dolů). A to dnes umí i cenově dostupný Flash 7 či 8 nebo Cockpit SX!

ARF set obsahuje: takřka hotový model s trupem, křídlem a ocasními plochami z pěnového ELAPORu s osazeným motorem, regulátorem a 6 servy a návod.

Rozpětí [mm]2000
Délka [mm]1230
Hmotnost [g]1790
Plocha křídla [dm2]40
Ovládané funkceS,V,K(2),M,F(2)
Stavební náročnostS1
Náročnost pilotážeP2,P3