Traxxas Rustler 1:10 VXL 4WD TQi RTR bez aku

Traxxas Rustler VXL 1:10 je výkonný RC model auta s pohonem všech kol vhodný k rychlé jízdě i do nejnáročnějších terénů. Střídavý motor pohání model rychlostí až 100 km/h. Elektronická stabilizace pro

TRA67076-4

Nové zboží

TRAXXAS

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Tuningové díly

Náhradní díly

Telemetrie

Kola

Více informací

Zcela nový Rustler® 4X4 VXL je výkonný RC model auta s brutálním výkonem, který dodává bezúdržbový střídavý motor Velineon 3500kV s regulátorem VXL-3S. Ohromná síla motoru je přes převodovku, třecí spojku a diferenciály přenášena na čtyři kola Talon™ 2.8”. Rychlou výměnu až 3S LiPo akumulátorů zajistí bezsponková, rychloupínací karoserie s designovým motivem ProGraphic.

Model který dosáhne rychlosti až 100 km/h, vždy udržíte v ideální stopě díky elektronické stabilizaci řízení TSM, která dodá ještě více zábavy každé jízdě.

Modulární šasi

Zcela nové modulární šasi Rustleru 4x4 snadno demontujete na části jen za pomoci šroubováku. Během minuty máte přístup ke všem důležitým součástem, nastavení modelu a servisní údržbě. Pevné, zesílené nárazníky chrání model před nárazy, zároveň jsou navrženy tak, aby byly zachovány vysoké nájezdové úhly.

Střídavý motor Velionen 3500 Kv

Střídavý motor Velineon 3500 kV dodává extrémní výkon s téměř nulovou údržbou. Silné a teplotně odolné neodymové magnet, vysokorychlostní ložiska a čtyř pólové vinutí, zajišťují plynulý chod a dlouhou životnost. Inovované lože drží motor bezpečně na místě za pomocí jediného šroubu, díky kterému snadno nastavíte zubovou vůli.

Elektronický regulátor Traxxas VXL-3S

Voděodolný elektronický regulátor Traxxas VXL-3S se třemi jízdními režimy, podporou moderních vysokokapacitních LiPo akumulátorů a snadným ovládáním tlačítkem EZ-Set™. Regulátor VXL-3S je vybaven tréninkovým režimem, který omezuje plný plyn na úroveň 50%. Díky tomu se mohou začínající řidiči nebo děti postupně seznámit s vlastnostmi modelu a připravit se na plnou sílu auta. Tepelná ochrana, pozlacené konektory, jednoduché ovládání a intuitivní signalizace dvoubarevnou LED diodou.

Režimy regulátoru VXL-3S
  • Sport: Výchozí režim, je možná jízda vpřed, brzdění a jízda vzad.
  • Race: Režim vhodný pro závodění. Je možná jízda vpřed a brzda; zpátečka není k dispozici.
  • Training: Režim vhodný pro děti nebo začínající jezdce. Je možná jízda vpřed s omezením výkonu na 50%, brzda a jízda vzad opět s omezením výkonu na 50%.
Traxxas Stability Management

Stabilizační systém Traxxas Stability Management (TSM) umožňuje zažít nejen výkon, rychlost, zrychlení a projíždění zatáček extrémní rychlostí, ale zaručuje mnohem jednodušší řízení a kontrolu na kluzkých površích jako je prach, hladký beton nebo dokonce led a sníh.

V přijímači je MEMS 3-osé gyro a akcelerometr, který řádově 100x za vteřinu vyhodnocuje pohyb modelu a vhodnými zásahy do řízení předních kol korigují směr jízdy modelu. Traxxas TSM neomezuje výkonu motoru - nad výkonem motoru máte 100% kontrolu. Algoritmy jsou vyladěny pro každý model zvlášť. Míra asistence se nastavuje pomocí multifunkčního ovladače na vysílači či případně v aplikaci Traxxas Link.

Černá chromová kola s pneumatikami Talon EXT 2.8”

Velká 2,8 " černá chromová kola poskytují přesné řízení a velkou světlou výšku do terénu. Pneumatiky Talon s agresivním vzorkem převedou maximum síly motoru na všechny typy povrchů. Šířka pneumatik zároveň dodá novému Rustleru stabilitu.

Olejové tlumiče

Olejové tlumiče s vysokým zdvihem využívají duální X-kroužky pro dokonalé utěsnění a perfektní chod. Robustní design v kombinaci s vysokým objeme oleje dokáže absorbovat i tvrdé nárazy v těžkém terénu. Tlumiče si můžete naladit podle svých představ úpravou pružin a změnou viskozity oleje.

Rychlé digitální servo

Vysoká rychlost a elektronická stabilizace TSM vyžadují silné a rychlé servo, proto je Rustler vybaven vysokorychlostním digitálním servem s ložisky. Pro ochranu serva bez ztráty přesnosti, bylo řízení vybaveno integrovaným servo-saverem Dual-bellcrank.

Robustní prvky náprav

Ramena náprav jsou vyrobena z odolného kompozitního materiálu pro maximální odolnost. Nový Rustler je tak ještě odolnější proti nárazům. Poloosy byly vyztuženy v namáhaných částech a dokáží přenést na kola ohromný točivý moment střídavého motoru.

Třecí spojka

Ochranu pohonnému systému přidává nastavitelná třecí spojka, která zajistí plynulý, ale agresivní rozjezd bez ztráty trakce.

Bezsponková karoserie

Karoserie ProGraphic je nově vyztužena rámem a díky jednoduchému upínacímu systému je výměna baterií rychlá a bez ztráty sponek. Karoserií stačí pouze vpředu intuitivně zasunout a na zadní straně jedním pohybem klipu zajistit.

Lišta Wheelie Bar

Zadní kolečka Wheelie Bar jsou nezbytná na modelu s takovým výkonem, jako je nový Rustle 4x4 VXL. Zesílena zadní lišta s kolečky poskytuje ochranu přítlačnému křídlu a brání převrácení modelu při přidání plného plynu.

Vlastnosti
  • Robustní modulární šasi
  • Rychlost až 100 km/h
  • Výkonný střídavý motor 3500 kV
  • Regulátor VXL-3S s třemi jízdními režimy
  • Podpora 3S LiPo akumulátorů
  • Rychlé digitalní servo se servo-saverem
  • Elektronická stabilizace TSM
  • 2-kanálový vysílač TQi
  • LCG šasi s nízkým těžištěm
  • Bezsponková ProGraphic karoserie
  • Olejové tlumiče s dlouhým zdvihem a X-kroužky
  • Kola pneumatiky 2.8” Talon™
Příslušenství pro běžný provoz

Pro běžný provoz RC auta Traxxas v každém případě potřebujete lepidlo na šrouby, kvalitní lepidlo na pneumatiky a silikonový olej do tlumičů a sadu imbus šroubováků. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro auta Traxxas/ECX/Vaterra.

Lepidlem na šrouby se zakápne závit nebo hlavička šroubu, čímž dojde k jeho fixaci a vibrace způsobené jízdou nedovolí povolení šroubového spoje. Lepidlo na šrouby má speciální složení, které umožňuje snadné povolení šroubového spoje přiměřeným momentem, aniž by došlo k poškození hlavy šroubu. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo, takto zalepený šroub by mohlo být nemožné vůbec povolit! Z naší nabídky doporučujeme středně pevné lepidlo značky Fusion.

Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Nikdy nepoužívejte běžné vteřinové lepidlo - to po zatvrdnutí není pružné a kolem ráfků by se postupně vytvářely praskliny v pneumatice! Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Corally Tire Fix - viz doporučené příslušenství.

Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají tzv. opravné sady. V nabídce tuningových dílů se dodávají ke všem tlumičům pístnice s extrémně tvrdým povlakem TiN (nitrid titanu). Pístnice s povrchem TiN snadno poznáte podle zlato-zelené barvy. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR, Traxxas, Medial Pro aj. - viz doporučené příslušenství.

Varianty položky
  • Červená
  • Zelená

Doporučené příslušenství

Tuningové díly

Náhradní díly

Telemetrie

Kola