TLR 8ight-X Buggy 1:8 Race Kit

Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna ko

TLR04007

Nové zboží

Team Losi Racing

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Tuningové díly

Více informací

Stavebnice závodního RC modelu auta na dálkové ovládání 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit je založena na osvědčených technologiích, kvalitních materiálech a skvělém zpracování. Pohon na všechna kola, hliníkový eloxovaný 3mm 7075 T-6 podvozek, řada vylepšení, tuningové hliníkové díly, vysoká kvalita zpracování. Buggy je dodávána jako stavebnice bez elektroniky a bez motoru.

TLR04007_a01.jpg

Losi 8ight-X Nitro Buggy znovu posunuje laťku o stupínek výše. Špičková závodní buggy s řadou vylepšení, úpravy jsou zaměřeny a podřízeny úspěchu na závodech. Byly vyslyšeny požadavky jezdců buggy. Sami si můžete postavit a opatřit auto provozními náplněmi podle vlastních představ. 8IGHT-X využívá inovační, sofistikované technologie, velmi kvalitní materiály a technologie, a ostrý vzhled. 4WD pohon, extra- silný CNC obrobený podvozek, vše je podřízeno vysokému výkonu a trvanlivosti. Revoluční hnací ústrojí, pedantská pozornost detailu a brilantní design jsou prostě nesrovnatelné. 8IGHT nabízí uživateli 21. století Off Road Buggy závodní vůz, který se snadno udržuje, upravuje tuningem a výborně řídí.

TLR04007_a02.jpg
Vlastnosti
  • Odolný 3mm tvrdě eloxovaný 7075 T-6 hliníkový podvozek
  • Zlepšená geometrie zavěšení
  • Širší podvozek
  • Nastavení odklonu kol až o 20°
  • Hliníkové tlumiče s otvory pro odvzdušnění
  • Větší ložiska v těhlicích
  • Delší lože motoru pro větší tuhost podvozku
  • Hliníkové věže tlumičů s montážními otvory pro možnosti nastavení odpružení
  • Úhel centrální hřídele byl upraven pro rovnoměrný přenos k diferenciálům
  • Snadnější přístup k předním a zadním diferenciálům
  • Kuličkové ložiska
  • Karosérie s důrazem na přední přítlak
TLR04007_b01.jpg
Nová geometrie zavěšení

Nová geometrie zavěšení umožňuje zajíždět rychlejší časy s menším počtem chyb. Motor má pastorek orientován do středu auta, aby byl přenos výkonu na obě nápravy rovnoměrný.

TLR04007_b02.jpg
Možnosti tuningu náprav

Všechna nová ramena závěsů jsou navržena tak, aby co nejlépe plnila funkci prvotního zachycení rázů od kol. Jejich správná funkce je pro výkony auta klíčová. V příslušenství tuningu je možnost vyměnit je za uhlíkové.

TLR04007_b03.jpg
Široké šasi

Auto má širší podvozek, aby se zvýšila stabilita a účinnost a neutrální chování podvozku s pohonem na všechna kola.

TLR04007_b04.jpg
Větší ložiska v diferenciálech

Na vstupu od centrální hřídele náhonu byla v domečcích diferenciálů zvětšena ložiska pro vyšší životnost a lepší odolnost.

TLR04007_b05.jpg
Nový tvar karosérie

Karosérie je tvarována pro posun přítlaku více dopředu, což zlepšuje účinnost řízení.

TLR04007_b06.jpg
Boční kryty podvozku

Nové boční kryty podvozku mají lepší funkci ochrany funkčních součástí podvozku a jednoduchou montáž na podvozek.

TLR04007_b07.jpg
Delší lože motoru

Aby bylo dosaženo co největší tuhosti pohonné jednotky na šasí, bylo zkonstruováno nové delší motorové lože, se kterým není deska šasí při extrémní jízdě tak namáhána. Obrázek je ilustrativní, motor není v balení setu

TLR04007_b08.jpg
Nové náboje kol

Přední a zadní náboje byly upraveny pro větší ložiska 8×16×5 pro maximální odolnost. Ještě větší 20° možnost odklonu a rejdu kol dává širší možnosti nastavení.

TLR04007_b09.jpg
Hliníkové tlumiče s odvzdušněním

Nové uzávěry odvzdušnění tlumiče a vnitřní těsnění umožňují snadnější manipulaci při doplnění oleje. Nové gumové průchodky na hřídeli tlumiče pro vyšší životnost.

TLR04007_b10.jpg
Umístění těžiště auta

Při jízdě je vhodné mít těžiště vozu posunuté více do předu, vyplatí se to při skocích i v zatáčkách, kdy se projeví přirozená vlastnost větší stability a lepší řiditelnosti.

TLR04007_b11.jpg
Systém řízení Ackerman

Výhodou systému servosaveru je možnost nastavení jeho tuhosti odpružení a spojení levé a pravé strany tuhým táhlem. přispívá to k bezpečnosti serva a přesnosti řízení.

TLR04007_b12.jpg
Hliníkové věže tlumičů

CNC hliníkové věže tlumičů z hliníku 7075-T6, mají nové montážní otvory pro umístění tlumiče v různých pozicích, což poskytuje závodníkům více možností ladění při měnících se podmínkách jízdy.

TLR04007_b13.jpg
Lepší přístup k součástem diferenciálů

Výraznou inovací je lepší přístup k soukolí a součástem diferenciálů, kde stačí uvolnit pouze 4 šrouby, sundá se kryt krabičky diferenciálu, aniž by bylo potřeba demontovat další díly.

TLR04007_b14.jpg
Výhoda příčného stabilizátoru

Tak jako velká auta i modely mají na nápravě nainstalován příčný (zkrutný) stabilizátor, který plní důležitou funkci při vyrovnávání náklonu při průjezdu zatáčkou.

TLR04007_b15.jpg
Centrální hřídel rozvodu 4WD náhonu

Úhel středového hřídele hnacího ústrojí byl upraven tak, aby byly rovnoměrně poháněny přední a zadní diferenciál a tím se rovnoměrně rozdělila hnací síla na obě nápravy.

TLR04007_b16.jpg
Praktické umístění součástí elektroniky

Servo plynu je umístěno těsně vedle karburátoru, stejně jako servo řízení, které je hned vedle servosaveru. Praktické krabičky přijímače a baterie mají své přesné místo na šasí.Obrázek je ilustrativní, motor ani elektronika nejsou v balení setu

TLR04007_b17.jpg
Nížší hmotnost věžů tlumičů

S cílem minimalizace hmotnosti auta a pro snížení těžiště, byly věže tlumičů náležitě odlehčeny. Lze použít jak 3,5mm, tak 4mm hřídele tlumiče.

TLR04007_b18.jpg
V metrické soustavě

8IGHT-X má rozměry a montážní součásti vyrobeny v metrické soustavě. Proto je případná náhrada snadno dostupná.

TLR04007_a03.jpg

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Tuningové díly