COMBO XR10 PRO černý s XERUN V10 8,5T závitů - G3 - černý

COMBO sada zaručující nejlepší výkon - elektronický střídavý regulátor řady XERUN XR10 s maximálním špičkovým proudem až 1200 A, vestavěným BEC obvodem, programovatelný přes WiFi a střídavý XERUN X10

HW38020233

Nové zboží

HOBBYWING

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Více informací

XERUN XR10 PRO 160A - černý


  • 10 přednastavených profilů , včetně ZERO-timing/ Blinky mod, upravený režim a STOCK režim, který se vztahuje na všechny 1/10 cestovní vozy, PAN car a BUGGY
  • Integrovaný elektronický přepínač (A) dlouhou životnost (B) vysoká spolehlivost (C) čistá elektroinstalace
  • Vestavěný BEC obvod s maximálním výkonem 8A a nastavitelným mezi 6V a 7.4V pro použití se servy s ??vysokým napětím
  • Samostatný PRG/FAN port je schopen napájet externí ventilátor pro chlazení při maximálním výkonu nebo lze díky němu připojit LCD konfigurátor nebo WiFi modul
  • S novým WiFi modulem od Hobbywing, jsou uživatelé schopni programovat parametry, aktualizovat firmware a zjistit relevantní data i v průběhu akce, a to buď pomocí iPhone nebo Andriod zařízení
  • Nové funkce pro brzdu a plyn: 100 úrovní nastavení - 50 úrovní počáteční brzdné síly, 9 úrovní maximální brzdné síly, 20 úrovní rychlosti brzdy a 30 úrovní rychlosti plynu
  • Režim vlastního nastavení brzda/plyn - pro různé soutěže a pocitu z jízdy
  • Nastavitelné Turbo / Boost časování pro různé použití
  • Funkce "změkčení" pro mírnější nebo agresivnější jízdu a její lepší efektivitu
  • Více ochrany: ochrana nízkého napětí, ESC a tepelná ochrana motoru a fail-safe (při ztrátě signálu)
  • Záznam dat - záznam maximální teploty ESC a motoru, rychlost a otáčky motoru - vše v reálném čase
  • Aktualizace firmware přes LCD programátor nebo WiFi Express, vše od Hobbywing

XERUN V10 8,5T závitů - G3

Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.

Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.

Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.

Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.

Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)

Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.

Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná  konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.

Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.

Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200?. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.

  Parametry ESC
PoužitíAuto
Typstřídavý
Trvalý proud [A]160
Max. špičkový proud [A]1200
NiXX článků4 - 9
LiXX článků2 - 3
Délka [mm]37.5
Šířka [mm]30.9
Výška [mm]31.6
Hmotnost [g]95
Regulaceobousměrná
BrzdaAno
Vstup pro senzoryAno
ProgramovatelnýAno
Odolnost vůči voděne
BEC napětí [V]6 - 7.4
BEC proud [A]4
  Parametry motoru
Průměr [mm]35.9
Délka [mm]51.2
Hmotnost [g]163
Délka hřídele [mm]13.3
Průměr hřídele [mm]3.17
Napájení [V]7.4
Napájení LiXX článků2
Otáčky na Volt [ot./min/V]3970
Výkon motoru [W]298
Proud naprázdno [A]2.8
Max. špičkový proud [A]84
Časování [°]20 - 50
Určeno pro 1/10th Drift, 2WD Off-road Racingteréní auta

Doporučené příslušenství