PH147 Piper J-3 Cub 2150mm ARF

Polomaketa legendárního amerického sportovního letadla o rozpětí 2150mm pro dvoutakty 7,5-8,5 ccm, čtyřtakty 8-10 ccm nebo elektromotor třídy AXI 4120. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.

4ST16166

Nové zboží

PHOENIX MODEL

Prodej skončil

Více informací

Video

Doporučené příslušenství

Více informací

To, co pro automobilovou dopravu představoval Ford T, pro sportovní letectví představuje Piper J-3 Cub. Samozřejmě je tu zásadní rozdíl: Mr. Ford říkával: "Ford T můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to černá.", zatímco motto Mr. Pipera bylo: "Piper Cub můžete mít v jakékoliv barvě, pokud je to žlutá." Od roku 1937 do vstupu USA do války se vyrobilo přes 3000 kusů J-3, s příchodem vojenských objednávek, pro něž bylo nutné žlutou zaměnit za olivovou, se tempo výroby zvýšilo na jeden L-4 Grasshoper (jak znělo armádní označení) každých 20 minut.

Polomaketa legendárního amerického sportovního hornoplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 7,5-10 ccm, čtyřtaktem 8-12 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4120 pro mírně pokročilé piloty.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená, přístupná je otvíracími dveřmi. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí na dně kabiny v prostoru přístupném díky odnímatelnému krytu na spodku trupu. další kryty na spodní části přídě slouží přístupový otvor pro uložení pohonného akumulátoru. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.

Dvoudílné křídlo s profilem Clark-Y má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Vzpěry křídla se upevňují šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy.

Model je potažen nažehlovací fólií Oracover

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň čtyřkanálovou RC soupravu; ideální je aspoň pětikanálová počítačová RC souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy použijte raději silnější 5-7 kg.cm serva.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod

Rozpětí [mm]2150
Délka [mm]1375
Plocha křídla [dm2]69.6
Hmotnost [g]3600 - 4000
Ovládané funkceS,V,K(2),M
Stavební náročnostS2
Náročnost pilotážeP2,P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

Sport 2TAkro 2TSport 4TAkro 4T
MotorASP S46AASP S61AASP FS-61ARASP FS-70AR
VrtuleMA 11x6"MA 12x6"MA 12x6" S-2MA 13x6" S-2
Nádrž (ccm)200-300250-350250-300300-350
Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
RC soupravamin. 4 kanály

Doporučený pohon a RC vybavení elektrolet:

Trenér FOXYAkro FOXYAkro AXI
MotorFOXY C3530-700FOXY C3530-550AXI 4120/18 V2
RegulátorCombo FOXY R-85 OptoCombo FOXY R-85 OptoFLYFUN-80A-6S-V5
AkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAh
VrtuleAPC 12x6EFOXY 14x8EFOXY 14x8E
Serva3x HS-422 nebo HS-430BH (K, M), 2x HS-645MG (S, V)
RC soupravamin. 4 kanály

Video

Doporučené příslušenství