TPM06 Tiger Moth 2270mm ARF 25-35ccm

Polomaketa britského cvičného dvoujplošníku pro benzínový motor 25-35ccm nebo střídavý elektromotor třídy AXI 5330. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem, ovládaná křidélka, klapky, směr

4ST16035

Nové zboží

PHOENIX MODEL

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Více informací

Školní a cvičný dvojplošník de Havilland Tiger Moth patří k nejdůležitějším letadlům druhé světové války. "Můry" sice nesestřelily stovky nepřátelských letadel ani nesvrhly tisíce tun bomb, ale v jejich kokpitech se s pilotáží seznámily desetitisíce letců, kteří pilotovali stíhačky a bombardéry britské RAF, kanadské RCAF, australské RAAF, novozélandské RNZAF...a s nimi samozřejmě i nemálo českých pilotů. Kromě vojenské služby létaly a dodnes létají spousty Tiger Mothů v "civilu", jako sportovní, akrobatické a turistické letouny. Když se třeba vydáte do anglického Duxfordu na Flying Legends, největší letecký den věnovaný "warbirdům", stále se ještě můžete v kokpitu téhle nesmrtelné legendy svézt...

Polomaketa britského cvičného a sportovního dvojplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon benzínovým motorem 20-30 ccm nebo střídavým motorem třídy AXI 5330 s LiPo desetičlánkem pro piloty spolehlivě zvládající létání s velkými akrobatickými modely.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru. Spalovací motor se montuje v poloze hlavou dolů s použitím kovového odpruženého lože (není součástí stavebnice) upevňovaného k překližkovému krabicovému loži na trupu. Obdobným způsobem můžete instalovat elektromotor v zadní montáži. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí v trupu nad spodním křídlem, komfortní přístup zajišťuje odnímací horní část trupu (od zadní hrany motorového krytu až za kokpit). To vám také usnadní práci při konverzi modelu na elektrický pohon. Poloviny výškovky jsou ovládány 2 servy pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly, směrovku ovládá jedno servo s lankovým náhonem.

Dvoudílná křídla spojovaná duralovými trubkovými spojkami s profilem ve stylu Clark Y mají klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Spodní křídlo se k trupu upevňuje pomocí kolíků a polyamidových šroubů. Horní křídlo je upevněno na vzpěrách šrouby. Křidélka na dolním křídle jsou ovládána nezávisle dvěma servy standardní velikosti s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou konstrukční, s potahem nažehlovací fólií.

Podvozek má maketové hlavní nohyi s funkčmí odpružením a řiditelnou uhlíkovou ostruhou spřaženou se směrovkou.

Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover.

Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ideální je aspoň šestikanálová počítačová souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 6-8 kg.cm, pro směrovku použijte raději silnější 8-10 kg.cm servo.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový motorový kryt, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, maketový podvozek, kola, sadu příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod.

Rozpětí [mm]2270
Délka [mm]1870
Hmotnost [g]7400 - 7600
Plocha křídla [dm2]146
Doporučený objem nádrže [ml]500 - 600
Ovládané funkceS,V,K(2),M
Stavební náročnostS2,S3
Náročnost pilotážeP3

Doporučený pohon a RC vybavení - benzínový motor:

Akro DLAAkro O.S. MAX
MotorDLA 32GT 30
VrtuleXOAR 18x8"XOAR 20x8"
Nádrž (ccm)500 benzín500 benzín
Serva4x HS-645MG (V, K), 1xHS-985MG (S), 1xHS-422 (P)
Serva "High Voltage"4xHS-5665MH (V, K), 1x HS-5685MH (S), 1x HS-430BH (M)
RC soupravamin. 4 kanály, ale raději aspoň 6 kanálová počítačová

Doporučený pohon a RC vybavení - elektra:

FOXY TigerAXI Tiger
MotorFOXY G2 C5330-190AXI 5330/F3A
RegulátorCombo FOXY R-120 OPTO HVFOXY R-120 OPTO HV
Akumulátor2x FOXY G2 18,5 V 5000 mAh2x FOXY G2 18,5 V 5000 mAh
VrtuleXOAR 22x10EXOAR 20x10E
Serva4x HS-645MG (K+V), 1x HS-985MG (S)
Serva Digi4x HS-5645MG (K+V), 1x HS-7985MG (S)
RC soupravamin. 4 kanály, ale raději aspoň 6 kanálová počítačová

Doporučené příslušenství