PH100 P51 Mustang 40-50ccm 2178mm ARF

Polomaketa americké stíhačky pro benzínový motor 40-50ccm. Rozpětí: 2178mm, Délka: 1784mm, Hmotnost: 8000g. Konstrukční trup a křídlo, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, dodává se s pneuma

4ST16031

Nové zboží

PHOENIX MODEL

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Více informací

North American P-51 Mustang je nejslavnější a nejspíše také nejlepším americkým stíhacím letounem II. světové války. V jediném stroji se skvěle skloubila vysoká rychlost a stoupavost, výborná obratnost se silnou výzbrojí a obrovský dolet, což umožnilo proklestit cestu svazům Létajících pevností a Liberatorů do nitra Třetí říše...

ARF stavebnice legendárního amerického stíhacího letounu klasické celobalsové konstrukce pro pohon benzínovým motorem 40-60 ccm pro zkušené piloty obřích modelů.

Dvoumetrový P-51D Mustang je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se jednoduššími obřími modely pro motory 30-60 ccm, a hodlá se pustit do létání se složitějšími maketami rychlých strojů s vyšším plošným zatížením. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro zelenáče.

Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Laminátový je rovněž kryt chladiče zavěšený pod trupem a křídlem. Motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme každopádně použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, řízení ostruhy a plynu se nachází v trupu nad křídlem. Směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, poloviny výškovky servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s robustními drátovými táhly.

Jednodílné křídlo se souměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Křídlo se k trupu upevňuje kolíky a polyamidovými šrouby. Křidélka i štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.

Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru.

Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover vytvářející velmi realistický "válečnický" barevný finiš, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.

Hlavní podvozek je pneumatický zatahovací ostruhového typu s odpruženými nohami.

Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně sedmikanálovou RC soupravu, optimální je devítikanálová. Serva vyhoví standardní 3-4 kg.cm pro plyn, sytič, řízení ostruhy a přepouštěcí ventily podvozku; silná standardní s tahem 6-10 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.

Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací hlavní podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny, arch samolepících obtisků a obrázkový návod.

Rozpětí [mm]2178
Délka [mm]1784
Hmotnost [g]8000 - 10000
Plocha křídla [dm2]93
Doporučený objem nádrže [ml]1000
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M,P,F(2)
Stavební náročnostS3
Náročnost pilotážeP4

Doporučený pohon a RC vybavení:

benzín Fighter
MotorDLA 56
VrtuleXOAR 22x8"
Serva6x HS-645MG (V, K, F), 1xHS-985MG (S), 3x HS-485 (M, řízení ostruhy, sytič) + 1xHS-422 (P)
Serva "High Voltage"6xHS-5665MH (V, K, F), 1x HS-5685MH (S), 4x HS-430BH (M, řízení ostruhy, sytič, P)
RC soupravamin. 7 kanálů

Doporučené příslušenství