BH99 Fieseler Fi156C Storch 2850mm ARF

Polomaketa německého spojovacího letadla 2850mm pro benzínové motory 35ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem spec. fólií v kamuflážních barvách. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka;

4ST112437

Nové zboží

Black Horse

Skladem: 2 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH:
17 490 Kč 16 965 Kč
Cena bez DPH:
14 021 Kč

-525 Kč

B B

Více informací

Více informací

Průzkumný a spojovací hornoplošník s velmi krátkým vzletem a přistáním Fieseler Fi-156 Storch patří mezi nejslavnější letadla druhé světové války. Nenápadný a tichý, schopný přistát na větší lesní mýtině se stal "očima" německých pozemních jednotek v jejích nejslavnějších akcích "bleskové války". Storch si oblíbili vysocí velitelé (jako třeba polní maršál Rommel), kterým umožňoval být v kontaktu s obrněnými jednotkami vrážejícími drtivé klíny hluboko do týlu nepřátelských vojsk. Na jeho kontě jsou také spektakulární akce, jako vysvobození italského diktátora Benita Mussoliniho z domácího vězení v hotelu na vrcholu hory. Storchy se pro Luftwaffe vyráběly i v továrnách ve Francii a u nás v Chocni - ostatně ve výrobě se pokračovalo i po válce a zvláště Storchy francouzské výroby s hvězdicovými motory létají dodnes.

Velká polomaketa německého průzkumného a spojovacího letadla pro benzínové motory 35-40 ccm. Trup modelu s integrální kýlovkou svislé ocasní plochy je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. Kryt motoru je laminátový, odnímatelný. Snadný přístup k palubní elektronice umožňuje odnímatelná horní část trupu s přední částí krytu kabiny a vyjímatelný pilot s podlážkou.

Křídlo s polosouměrným profilem je dvoudílné klasické konstrukce s tuhým balsovým potahem; poloviny křídla se nasouvají z boku na dvě trubkové duralové spojky. Štěrbinová křidélka a vztlakové klapky klapky jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle. Sloty na náběžné hraně jsou pevné.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, vodorovná ocasní plocha je pro snadnou přepravu dvoudílná, nasouvaná z boku na trubkovou duralovou spojku. Směrovka a výškovka jsou ovládány servy uloženými v prostoru kabiny výškovka pomocí drátových táhel a směrovka lankovým náhonem.

Celý model je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách se znázorněním paneláže a nýtování.

Podvozek je ostruhového typu s ostruhou spřaženou s ovládáním směrovky, hlavní podvozkové nohy jsou odpružené.

Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách, laminátový kryt motoru, sada hotových vzpěr křídla a podvozku, podvozek s odpruženými nohami, kola s duralovými disky, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, obrázkový návod ke stavbě.

Rozpětí [mm]2850
Délka [mm]1910
Hmotnost [g]8100
Plocha křídla [dm2]107
Doporučený objem nádrže [ml]500 - 1000
Ovládané funkceS,V,K(2),M,F(2)
Stavební náročnostS3
Náročnost pilotážeP3

Doporučený pohon a RC vybavení:

Ploužák"Rommel Spezial"
MotorDLA 32MVVS 40 IFS
VrtuleXOAR 18x8"XOAR 22x10"
Serva2x HS-985MG (S+V), 2x HS-645MG (K), 3xHS-485HB (F+M)4xHS-5685MH (S, V, K), 2x HS-5495BH (F), 1x HS-430BH (M)
RC soupravamin. 7 kanálů