BH143 Heinkel He-111 1750 mm ARF

Polomaketa německého bombardéru 1750mm pro 2 motory AXI 2814-20 nebo 4ccm 2T. Konstrukční trup a křídlo s polosouměrným profilem, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, dodáváno se zatahovacím

4ST112486

Nové zboží

Black Horse

Skladem: > 10 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH:
10 490 Kč 10 070 Kč
Cena bez DPH:
8 322 Kč

-420 Kč

B B

Více informací

Doporučené příslušenství

Více informací

Konstrukce Heinkelu He-111 začala ještě v době, kdy versailleská mírová smlouva Německu zakazovala vlastnit bombardéry, takže zadání znělo na „nejrychlejší dopravní letoun světa“. I když opravdu vznikl tucet dopravních strojů pro Lufthansu, přes pět a půl tisíce bombardovacích Heinkelů mělo lví podíl na zkáze rozsévané při bleskových taženích na kontinentě i při bombardování Británie. Ale už za bitvy o Británii začala vadit nízká rychlost, nedostatečná obratnost a slabá obranná výzbroj. Přesto je He-111 spolu s Ju-87 Stuka „ikonickým“ ztělesněním bombardéru nacistické Luftwaffe – nejspíš i díky „nasazení“ španělských He-111 (alias licenčních CASA 2. 111) ve filmu Bitva o Británii.

Polomaketa německého středního bombardéru pro pohon dvěma dvoutakty 4 ccm nebo dvěma střídavými motory třídy AXI 2814 pro zkušené piloty.

Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce; horní část trupu za kabinou je odnímatelná pro snadný přístup k pohonným akumulátorům a palubní elektronice. Pohonné akumulátory jsou umístěny v šachtě vedoucí do spodní části přídě, přijímač a serva směrovky a výškovky v horní části trupu nad křídlem.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem je klasické konstrukce s torzní skříní. Jeho poloviny se nasouvají z boku na duralovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby. Křidélka i klapky jsou ovládány 2 nezávislými servy. Motorové gondoly jsou laminátové. Spalovací motory můžete montovat s použitím dodávaných plastových loží, pro elektromotory v zadní montáži jsou připravena překližková krabicová lože.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové. Poloviny výškovky jsou ovládány 2 mikroservy pomocí drátových táhel, stejně jako směrovka spřažená s ostruhou.

Celý model je potažen speciální polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách s naznačenou paneláží.

Podvozek je mechanický zatahovací s drátovými nohami a řiditelnou nezažitelnou ostruhou. Pro zatahování podvozku budete potřebovat dvě speciální podvozková miniserva (např. Futaba S3170G) s výchylkou páky 0-180°.

Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně sedmikanálovou počítačovou RC soupravu, optimální je devítikanálová.

Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkané laminátové motorové gondoly, kompletní sadu drobného příslušenství, 2 plastová motorová lože pro spalovací motory, 2 překližková krabicová lože pro elektromotory, 2 vrtulové kužely, 2 nádrže, mechanický zatahovací podvozek, kola a podrobný obrázkový návod.

Rozpětí [mm]1750
Délka [mm]1280
Hmotnost [g]3200 - 3500
Plocha křídla [dm2]49
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M(2),P(2),F(2)
Stavební náročnostS2,S3
Náročnost pilotážeP3

Doporučený pohon a RC vybavení:

Eco Bomber 2TO.S. Blitz Bomber 2T
Motor2x ASP 25AO.S. MAX 25FX
Vrtule2x MA 9x5"2x MA 9x6“
Nádrž (ccm)2x200-2502x250-300
Serva9x HS-82MG nebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P)
RC soupravapočítačová min. 7 kanálů, raději 9 kanálů

Doporučený pohon a RC vybavení - elektrolet:

EcoBomber
Motor2x RAY C3536-12502x AXI 2814/12
Regulátor2x RAY R-40B2x RAY R-40B
Akumulátor2x RAY G3 3250 mAh 11.1 V2x FOXY G2 3300 mAh 11,1 V
Vrtule2x APC 9x6E2x APC 9x4,5E
Serva7x HS-82MG nebo HS85BB/MG, 2x Futaba S3170G (P)
RC soupravapočítačová min. 7 kanálů, raději 9 kanálů

Doporučené příslušenství