BH128 Fieseler Fi156C Storch 1800mm EP ARF

Polomaketa německého spojovacího letadla ve švýcarských barvách pro pohon střídavým elektromotorem třídy AXI 2820-26. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem, ovládaná křidélka, klapky, sm

4ST112442

Nové zboží

Black Horse

Prodej skončil

Více informací

Video

Doporučené příslušenství

Více informací

Průzkumný a spojovací hornoplošník s velmi krátkým vzletem a přistáním Fieseler Fi-156 Storch patří mezi nejslavnější letadla druhé světové války. Nenápadný a tichý, schopný přistát na větší lesní mýtině se stal "očima" německých pozemních jednotek v jejích nejslavnějších akcích "bleskové války". Storch si oblíbili vysocí velitelé (jako třeba polní maršál Rommel), kterým umožňoval být v kontaktu s obrněnými jednotkami vrážejícími drtivé klíny hluboko do týlu nepřátelských vojsk. Na jeho kontě jsou také spektakulární akce, jako vysvobození italského diktátora Benita Mussoliniho z domácího vězení v hotelu na vrcholu hory. Storchy se pro Luftwaffe vyráběly i v továrnách ve Francii a u nás v Chocni - ostatně ve výrobě se pokračovalo i po válce a zvláště Storchy francouzské výroby s hvězdicovými motory létají dodnes.

Polomaketa německého spojovacího letadla Fieseler Fi-156 Storch pro pohon střídavým elektromotorem třídy AXI 2820-26. Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce s laminátovým motorovým krytem. Motorová přepážka je připravena pro upevnění motoru s pomocí zadní montáže. Snadnou výměnu pohonného akumulátoru a přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelná přední horní část trupu s přední částí kabiny. Serva směrovky a výškovky (mikroserva s tahem aspoň 2kg.cm pro úsporu váhy) jsou uložena v přední části kabiny, kormidla jsou ovládána pomocí drátových táhel.

Křídlo klasické konstrukce s tuhým potahem torzní skříně s profilem Clark Y je dvoudílné, nasouvané z boku na duralovou trubkovou spojku. 4 mikroserva uložená v křídle ovládají krátkými přímými drátovými táhly křidélka a štěrbinové vztlakové klapky.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové knstrukce. Celý model je potažen nažehlovací fólií v barvách cvičné eskadry švýcarského letectva.

Podvozek je pevný ostruhový s drátovými hlavními nohami (opatřenými profilovými plastovými kryty) a řiditelnou ostruhou.

Pro normální rekreační létání vystačíte s motorem třídy AXI 2820, 40-50 A regulátorem a tříčlánkovým Li-poly akumulátorem 3000-3300 mAh.

RC souprava vystačí běžná šestikanálová počítačová, optimální je aspoň sedmikanálová počítačová umožňující nezávislé ovládání a nastavování serv křidélek a klapek.

Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, plastové tvarové kryty podvozkových noh, sadu drobného příslušenství, podvozek s drátovými hlavními nohami a drátovou ostruhou, kola, arch samolepek a obrázkový návod.

Rozpětí [mm]1800
Délka [mm]1210
Hmotnost [g]2100
Plocha křídla [dm2]43
Ovládané funkceS,V,K(2),M,F(2)
Stavební náročnostS2
Náročnost pilotážeP2

Doporučený pohon a RC vybavení:

 
RAY StorchFOXY StorchAXI Storch
MotorRAY G2 C3542-1000FOXY C2820-1100AXI 2820/12
RegulátorCombo RAY R-50SBCombo FOXY R-45SBFOXY R-45SB
AkumulátorRAY G3 11,1 V 3300 mAh
VrtuleAPC 12x6EAPC 12x6EAPC 12x6E
Serva6x GO-17MG nebo 6xHS-81 nebo 6xHS-82MG
RC soupravamin. 6 kanálů

Video

Doporučené příslušenství