4ST16148
Nové zboží
Místo k vyzvednutí | Dodání |
Prodejna Českobrodska 566, Praha 9, 19800 | Pozítří od 14:30 |
Prodejna OC Lužiny Archeologická 2256/1, Praha 5, 15500 | Pozítří od 16:30 |
Způsob přepravy | Dodání |
DPD PRIVATE - Doručení po ČR | 08.02. |
Česká pošta - balík do ruky | 07.02. |
PPL - Doručení po ČR | 07.02. |
Zásilkovna | 08.02. |
Balíkovna | 08.02. |
Způsob přepravy | Dodání |
DPD - zásilka na Slovensko | 09.02. |
GLS - zásilka na Slovensko | 09.02. |
PPL - zásilka na Slovensko | 08.02. |
DPD - zásilka do Německa | 09.02. |
DPD - zásilka do Polska | 09.02. |
DPD - zásilka po Evropě | 13.02. |
GLS - zásilka po Evropě | 14.02. |
PPL - zásilka po Evropě | 14.02. |
Zásilkovna SK - výdejní místa | 09.02. |
Zásilkovna SK - Packeta home | 10.02. |
Zásilkovna PL - na adresu | 13.02. |
Zásilkovna PL - paczkomaty | 13.02. |
Hermes DE - výdejní místa | 13.02. |
Rakouská pošta | 13.02. |
Dostupné od:
Vought F-4U Corsair byl nejvýkonějším americkým palubním stíhacím letounem druhé světové války. Po vyřešení počátečních problémů (příliš tuhý podvozek a špatný výhled z kabiny komplikující přistávání na letadlových lodích) se spolu s Grummany Hellcat postaral o smetení japonského letectva z oblohy nad Pacifikem. Corsairy úspěšně operovaly i vbarvách britské Fleet Air Arm a z pozemních letišť v eskadrách námořní pěchoty. Ve výzbroji US Navy a Marines vydržel až hluboko do 50. let, kdy se v roli stíhacího bombardéru významně podílel na zachycení úvodního náporu komunistické severní Koreje na počátku korejské války.
Polomaketa legendární americké námořní stíhačky pro dvoudobé motory 7,5-8,5 ccm, čtyřtakty 8-10 ccm nebo střídavé elektromotory třídy FOXY C3530 nebo AXI 4120. Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce s laminátovým motorovým krytem. Komfortní přístup k palubní elektronice a pohonnému akumulátoru nebo palivové nádrži poskytuje odnímatelná horní část trupu. Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem je rovněž klasické konstrukce s torzní skříní; poloviny se nasazují z boku na duralovou trubkovou spojku. Křidélka jsou ovládána 2 nezávislými servy. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover v kombinaci tmavě modré a bílé. Model je dodáván se zatahovacím mechanickým podvozkem (pro jeho ovládání budete potřebovat 2 podvozková miniserva - např. Futaba S3170G).
Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií Oracover potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, motorové lože, kužel, kompletní sadu drobného příslušenství, zatahovací mechanický podvozek, ostruhu, kola, akrobatickou palivovou nádrž, a obrázkový návod.
Rozpětí [mm] | 1485 |
Délka [mm] | 1127 |
Hmotnost [g] | 3000 - 3300 |
Plocha křídla [dm2] | 38.2 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 200 - 300 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M,P |
Stavební náročnost | S2 |
Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
2T | 4T | |
Motor | ASP S52A | ASP FS-61AR |
Vrtule | MA 12x6" | APC 12x6" |
Nádrž (ccm) | 200-300 | 200-300 |
Serva | 5x HS-422, 2x Futaba S3170G (P) | |
Serva digi | 5x HS-5485HB, 2x Futaba S3170G (P) | |
RC souprava | min. 6-kanálová počítačová |