Traxxas Nitro T-Maxx Classic 1:8 RTR bílý

RC model auta Traxxas Nitro T-Maxx Classic v měřítku 1:8 s 3-kanálovým vysílačem TQ. Závodní nitor motor TRX 2.5 s laděným výfukem, tuhý podvozek ze 3.2 mm 6061-T6 modře eloxovaného hliníku. Elektrický startér. 2-stupňová převodovka se zpátečkou. Rychlost až 6

TRA49104-1-WHT

Nové zboží

TRAXXAS

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Telemetrie

Tuningové díly

Kola

Více informací

49104-a-03.jpg

Monster Truck Traxxas T-Maxx 2.5 Nitro 4WD je špičkový nástroj k vítězství. Vyniká výkonným závodním motorem TRX 2.5 s laděným výfukem, tuhý podvozek je ze 3.2 mm silného 6061-T6 modře eloxovaného hliníku. Obří pneumatiky o průměru 160 mm poskytují maximální přilnavost v terénu, auto má velkou světlo výšku, která mu nebrání projíždět i ty největší nerovnosti. Nový T-Maxx má neuvěřitelné zrychlení a skvělé vedení na trati i díky náhonu 4WD a velkému rozvoru. Dosahuje rychlosti až 70 km/hod!

49104-1-b_chassis.jpg
49104-1-b-engine-vyfuk.jpg

Závodní motor TRX 2.5 je nainstalován na hliníkovém pevnostním šasí, větší kapacita vzduchového filtru dovolí jezdit déle bez nutného servisního zásahu. Dvoukomorový laděný výfuk Resonator Maxx zvyšuje maximální otáčky o více než 10%.

49104-1-b_EZ-Start.jpg

Spouštění motoru je pomocí systému EZ-Start, což je integrovaný elektromotor s převodovkou a elektronikou žhavení a externí baterie s tlačítkem startéru. Jednoduché a skvěle funkční.

49104-1-b_servo.jpg

T-Maxx 2.5 je vybaven novým systémem řízení Bellcrank s integrovaným servo saverem. K řízení je použito výkonné a rychlé digitální servo.

49104-1-b_diff.jpg

Revo® Spec uzavřené diferenciály jsou používány pro masivní nárůst točivého momentu a dlouhodobý výkon. X-kroužky tlumičů dokáží udržet olej a nečistoty v prakticky bezúdržbový provoz. Můžete strávit více času ježděním s minimální údržbou.

49104-1-b_prev.jpg
Převodovka se zpátečkou

T-Maxx 2.5 Nitro má nainstalovanou převodovku se zpátečkou, která je řízena samostatným servem. Převodovka má na ozubeném kole náhonu výstupního hřídele nainstalovanou odstředivou spojku, která zabírá pouze při vyšších otáčkách motoru, proto při volnoběhu nebo bez funkčního motoru není tento náhon od převodů na výstupní hřídel funkční a kola se proto protáčejí volně.

49104-a-02.jpg
  • Velký dvouvrstvý vzduchový filtr
  • Obsahuje RC soupravu Traxxas™ TQ 2,4GHz, baterie pro EZ-Start s nabíječem
  • Závodní motor TRX 2.5 s elektrickým startovacím systémem
  • Velké 160 mm terénní pneumatiky na discích 96mm Hurricane™
  • Laděný výfuk Maxx® Resonator™ DYNO
  • Stavitelné uzavřené přední a zadní diferenciály Revo-Spec
  • Digitální High Torque servo řízení
  • Servo saver a Bellcrank řídící systém
  • Revo® Spec dvourychlostní převodovka
  • Výkonné kotoučové brzdy
  • K dispozici v barevných provedení modrá, stříbrná, červená, černá ( v případě zájmu o konkrétní barvu uveďte prosím při objednání do poznámky)
Doporučené palivo

Spalovací motor Traxxas TRX 2.5 lze po záběhu provozovat na palivo s obsahem nitromethanu od 10% do 33%. Pro běžné ježdění doporučujeme palivo s obsahem 16% - 20% nitromethanu podle charakteru povrchu dráhy a závodu. Nižší procento nitromethanu je vhodné pro závody s On-road charakterem, pro Off-road závody je lepší palivo s vyšším obsahem nitromethanu. Nižší procento nitromethanu také znamená snadnější seřízení motoru a menší opotřebení motoru. Vždy je však nezbytné po skončení denního ježdění aplikovat do motoru olej pro konzervaci motoru, např. od JETS (obj. č. JAR), který ochrání kovové části motoru od koroze způsobené zbytky nitromethanu a pravidelně aplikovat olej do vzduchového filtru, např. od JETS (obj. č. JF1).

49104-a-01.jpg

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Telemetrie

Tuningové díly

Kola