XERUN XR8 SCT - černý
- Plně senzorový režim - je podporován při zapojení tohoto XR8 SCT/Plus ESC s HOBBYWING odpovídajícím senzorovým motorem pro zajištění lineární a hladké regulace výkonu.
- Turbo Timing technologie - pro zajištění maximálního výkonu senzorového HOBBYWING motoru.
- Super interní spínaný BEC s přepínatelným napětím 6V/7.4V a kontinuálním/špičkovým proudem 6A/15A pro snadnější ovládání velkého točivého momentu a vysokého napětí serva.
- Vysoce spolehlivý elektronický spínač se vyhne problémům, které můžou nastat s tradičním mechanickým spínačem kvůli prachu, vodě, blátu a atd.
- Hliníkové obal zajišťuje vysoce účinný odvod tepla systému.
- Samostatný programovací port pro snadné připojení LCD programovacího boxu.
- Proporcionální brzda s 9 úrovněmi maximální brzdné síly a nastavitelným brzdným rozsahem od 0 do 100%.
- 9 úrovní zrychlení/tahu od "měkkého" k "agresivnímu" pro různé druhy vozidel, pneumatik a tratě.
- Inovativní funkce "doběhu"(COASTING) zaručuje, že po uvolnění spouště plynu, nedojde k náhlému zpomalení (převážně u motorů s velmi silnou magnetickou silou), a tím snížení ovladatelnosti vozu a plynulosti jízdy.
- Ochrana kondenzátorů ESC- Inovativní "Capacitor protection" účinně chrání kondenzátory proti explozi a či nevratnému poškození z důvodu přetížení.
- Více ochrany: lock-up ochrana motoru, ochrana nízkého napětí, tepelná ochrana, ochrana proti přetížení, a fail-safe mód (ochrana při ztrátě signálu).
- Pokročilé programování ESC pomocí přenosného programovacího multifunkčního LCD boxu nebo WiFi modulu.
- Aktualizace firmware přes HOBBYWING multifunkční programovací LCD box nebo WiFi modul (položka prodává se samostatně).
XERUN 4268 SD, 1900Kv - G2 - černý
- Vysoký točivý moment4-pólové provedení dává motoru velké množství točivého momentu a velmi stabilní výkon na hnacího ústrojí, takže jeho odezva při požadavku na zrychlení je okamžitá.
- Vysoká účinnostTechnologie "regulace teploty" od Hobbywing byla navržena pro ochranu motoru před tepelným poškozením. Snížení tepla také znamená, že je motor více efektivnější a že jeho výstupní výkon není nižší než 90%. V praxi to znamená, že motor s 1000W zaručuje až 900W výkonu.
- Nová, vylepšená konstrukceKryt motoru je vyroben z tvrdého eloxovaného hliníku a jeho vinutí je z absolutně čisté mědi bez kyslíku s dvojitou izolací. Pokročilá konstrukce rotoru s použitím magnetů ze vzácných kovů je uzpůsobena pro vysoké teploty, výstupní hřídel z vysoce kvalitní leštěné legované oceli a importovaná ložiska, které jsou implementována do vysoce precizní kovové klece zaručují vysokou pevnost, prakticky nulové tření, vynikající výkon a vysoká životnost celého motoru.
- Kompatibilní (s EZRUN MAX8 ESC)Při spárování tohoto motoru s ESC Hobbywing EZRun MAX8 (150A) je zaručena výborná komunikace, která dává velký točivý momentem a navíc velmi hladký a lineární výkon po celou dobu jízdy.
- Velké pole působnostiTento motor může být použit jako tuningové řešení pro všechny populární 1/8th od Traxxas, HPI nebo Thunder Tiger, nebo buggy.
Použití | Auto |
Typ | střídavý |
Trvalý proud [A] | 150 |
Max. špičkový proud [A] | 950 |
NiMH [čl.] | 6 - 12 |
Li-Pol [čl.] | 2 - 4 |
BEC napětí [V] | 6 - 7.4 |
BEC proud [A] | 6 - 15 |
Délka [mm] | 54.1 |
Šířka [mm] | 37.2 |
Výška [mm] | 36.1 |
Hmotnost [g] | 90.5 |
Regulace | obousměrná |
Brzda | Ano |
Vstup pro senzory | Ano |
Programovatelný | Ano |
Průměr [mm] | 42 |
Délka [mm] | 68 |
Hmotnost [g] | 325 |
Průměr nosného rotoru [mm] | 5 - 18 |
Otáčky na Volt [ot./min/V] | 1900 |
Výkon motoru [W] | 280 |
Proud naprázdno [A] | 4.2 |
Max. špičkový proud [A] | 120 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 5.7 |
LiXX článků | 2 - 4 |
Časování [°] | 0 |
-technické údaje se vztahují jak na ESC tak motor