COMBO XR8 PLUS s XERUN 4268SD 1900Kv - G2 - černý

COMBO sada zaručující nejlepší výkon - elektronický střídavý regulátor řady XERUN s maximálním špičkovým proudem až 950 A, s vestavěným BEC obvodem, programovatelný přes WiFi a střídavý motor XERUN 42

HW38020405

Nové zboží

HOBBYWING

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Více informací

XERUN XR8 PLUS - černý


  • Vysoká spolehlivost a odolnostJe sestavený z nejodolnějších a vysoce kvalitních komponentů, celé s nejmodernějším firmwarem. XR8 PLUS je schopen dodat nesrovnatelnou energii a výkon i pro to nejnáročnější hardcore závodění, ale je také dostatečně citlivý pro jeho ochranu před poškozením z důvodu přetížení.
  • Plynulá jízdaXR8 PLUS poskytuje výjimečně hladké ubírání plynu (patentovaná funkce "doběh"), která simuluje pocit setrvačnosti a plynulosti jízdy jako u aut ve velkém měřítku. To vás může značně posunout vpřed, protože s využitím velkých, vysoce výkonných motorů s vysokým elektromagnetickým tahem kde podstatný faktor náhlého zpomalení (páka plynu v poloze off) nepříznivě ovlivňuje jízdní výkon a celkově manévrování.
  • Elektronický spínačXR8 PLUS je vybaven elektronickým spínačem s životností s více než 50.000 zap/vyp cykly s kompletně vodotěsném, prachotěsném a nárazuvzdorném designu.
  • Prakticky bezúdržbový provozVzhledem k výjimečnému myšlení konstruktérů a designu, které bylo vloženo do XR8 PLUS, mohou uživatelé očekávat prakticky bezúdržbový provoz. Díky pokročilému snímání chyb a tepelné ochraně, mimořádně robustnímu pouzdru s dokonalou tepelně-ztrátovou technologii a speciálně nárazuvzdornému ventilátoru nemusí závodník nic řešit, ať už se stane cokoliv.
  • Ultra-spolehlivý systém chlazeníPatentovaná technologie chlazení HOBBYWING využívá proprietárně tepelně vodivé měděné tyče, které urychleně a efektivně přenášejí veškeré vnitřní teplo z MOSFET desky do CNC vyrobeného hliníkového krytu chladiče. Chladící ventilátor je v nárazuvzdorném provedení, které účinně snižuje možnost jeho poškození v důsledku častých skoků a nárazů vozu během závodu.
  • Vysoko-napěťový vestavěný BECXR8 PLUS je světově první 1/8 ESC regulátor, který integruje HV vestavěný BEC s výstupním proudem až do výše 15A a  přepínatelným výstupním napětím 6V-7.4V. Vysoké napětí BEC je navrženo pro v současnosti nejvíce používaná vysokonapěťová serva ve vozidlech v měřítku 1/8.
  • Dynamický časovací algoritmus s vysokým výkonemV nejvyšších světových soutěžích v měřítku 1/8 kde přijali u ESC "dynamic timing" technologii, slaví velké úspěchy. Také v soutěži v měřítku 1/10 cestovních vozů se tímto výrazně rozšiřuje nastavitelný výkon a rozsah ESC a zároveň se navyšuje celková účinnost systému a hladkost jízdy.

XERUN 4268 SD, 1900Kv - G2 - černý


  • Vysoký točivý moment4-pólové provedení dává motoru velké množství točivého momentu a velmi stabilní výkon na hnacího ústrojí, takže jeho odezva při požadavku na zrychlení je okamžitá.
  • Vysoká účinnostTechnologie "regulace teploty" od Hobbywing byla navržena pro ochranu motoru před tepelným poškozením. Snížení tepla také znamená, že je motor více efektivnější a že jeho výstupní výkon není nižší než 90%. V praxi to znamená, že motor s 1000W zaručuje až 900W výkonu.
  • Nová, vylepšená konstrukceKryt motoru je vyroben z tvrdého eloxovaného hliníku a jeho vinutí je z absolutně čisté mědi bez kyslíku s dvojitou izolací. Pokročilá konstrukce rotoru s použitím magnetů ze vzácných kovů je uzpůsobena pro vysoké teploty, výstupní hřídel z vysoce kvalitní leštěné legované oceli a importovaná ložiska, které jsou implementována do vysoce precizní kovové klece zaručují vysokou pevnost, prakticky nulové tření, vynikající výkon a vysoká životnost celého motoru.
  • Kompatibilní (s EZRUN MAX8 ESC)Při spárování tohoto motoru s ESC Hobbywing EZRun MAX8 (150A) je zaručena výborná komunikace, která dává velký točivý momentem a navíc velmi hladký a lineární výkon po celou dobu jízdy.
  • Velké pole působnostiTento motor může být použit jako tuningové řešení pro všechny populární 1/8th od Traxxas, HPI nebo Thunder Tiger, nebo buggy.
  Parametry ESC
PoužitíAuto
Typstřídavý
Trvalý proud [A]150
Max. špičkový proud [A]950
NiXX článků6 - 18
LiXX článků2 - 6
Délka [mm]58.7
Šířka [mm]48
Výška [mm]36.9
Hmotnost [g]127
Regulaceobousměrná
BrzdaAno
Vstup pro senzoryAno
ProgramovatelnýAno
Odolnost vůči voděne
BEC napětí [V]6 - 7.4
BEC proud [A]6
PoužitíAuto
Typstřídavý
Trvalý proud [A]150
Max. špičkový proud [A]950
NiXX článků6 - 18
LiXX článků2 - 6
  Parametry motoru
Délka [mm]58.7
Šířka [mm]48
Výška [mm]36.9
Hmotnost [g]127
Regulaceobousměrná
BrzdaAno
Vstup pro senzoryAno
ProgramovatelnýAno
Odolnost vůči voděne
BEC napětí [V]6 - 7.4
BEC proud [A]6

Doporučené příslušenství