COMBO XR10 PRO černý s XERUN V10 21,5T závitů - G2 - černý
Prodej skončil
Zobrazit větší

COMBO XR10 PRO černý s XERUN V10 21,5T závitů - G2 - černý

COMBO sada zaručující nejlepší výkon - elektronický střídavý regulátor řady XERUN s maximálním špičkovým proudem až 1200 A, vestavěným BEC obvodem, programovatelný přes WiFi a střídavý XERUN X10 motor

HW38020226

Nové zboží

HOBBYWING

Prodej skončil

Více informací

Náhradní díly

Více informací

XERUN XR10 PRO 160A - černý


  • 10 přednastavených profilů , včetně ZERO-timing/ Blinky mod, upravený režim a STOCK režim, který se vztahuje na všechny 1/10 cestovní vozy, PAN car a BUGGY
  • Integrovaný elektronický přepínač (A) dlouhou životnost (B) vysoká spolehlivost (C) čistá elektroinstalace
  • Vestavěný BEC obvod s maximálním výkonem 8A a nastavitelným mezi 6V a 7.4V pro použití se servy s ??vysokým napětím
  • Samostatný PRG/FAN port je schopen napájet externí ventilátor pro chlazení při maximálním výkonu nebo lze díky němu připojit LCD konfigurátor nebo WiFi modul
  • S novým WiFi modulem od Hobbywing, jsou uživatelé schopni programovat parametry, aktualizovat firmware a zjistit relevantní data i v průběhu akce, a to buď pomocí iPhone nebo Andriod zařízení
  • Nové funkce pro brzdu a plyn: 100 úrovní nastavení - 50 úrovní počáteční brzdné síly, 9 úrovní maximální brzdné síly, 20 úrovní rychlosti brzdy a 30 úrovní rychlosti plynu
  • Režim vlastního nastavení brzda/plyn - pro různé soutěže a pocitu z jízdy
  • Nastavitelné Turbo / Boost časování pro různé použití
  • Funkce "změkčení" pro mírnější nebo agresivnější jízdu a její lepší efektivitu
  • Více ochrany: ochrana nízkého napětí, ESC a tepelná ochrana motoru a fail-safe (při ztrátě signálu)
  • Záznam dat - záznam maximální teploty ESC a motoru, rychlost a otáčky motoru - vše v reálném čase
  • Aktualizace firmware přes LCD programátor nebo WiFi Express, vše od Hobbywing

XERUN V10 21,5T závitů - G2 - černý


  • Navržen tak, aby vydržel extrémní úroveň zátěže a nejvyšší špičkový výkon.
  • Kompletně nově frézovaný kryt motoru s chladícími otvory v přední části
  • Pracuje jako senzorový nebo bezsenzorový pokud senzorový kabelu není připojen.
  • Volitelné mechanické načasování 30 až 60° pro STOCK motory (*10,5-25,5T) a 20 až50° pro non-STOCK motory (*3,5-8,5T).
  • Přesná technologie obrábění, která zajišťuje minimální toleranci vůle hřídele rotoru na jeho konci a tím eliminaci měděných podložky znamená minimální údržbu
  • 200°C vysoká teplotní tolerance a vysoká čistota měděného vinutí maximalizuje vodivost a spolehlivost.
  • 200°C vysoká teplotní tolerance před spékáním NdFeB (neodym, 35EH-LT) magnetů.
  • Velmi nízký odpor mnohovrstevné desky plošných spojů PCB.
  • Vysoké otáčky díky NSK ložiskům.
  • V souladu s pravidly ROAR, IFMAR, BRCA a JMRCA, osvědčení D RoHS, CE, FCC atd.
  Parametry ESC
PoužitíAuto
Typstřídavý
Trvalý proud [A]160
Max. špičkový proud [A]1200
NiXX článků4 - 9
LiXX článků2 - 3
Délka [mm]37.5
Šířka [mm]30.9
Výška [mm]31.6
Hmotnost [g]95
Regulaceobousměrná
BrzdaAno
Vstup pro senzoryAno
ProgramovatelnýAno
Odolnost vůči voděne
BEC napětí [V]6 - 7.4
BEC proud [A]4
  Parametry motoru
Průměr [mm]36
Délka [mm]52.5
Hmotnost [g]170
Průměr hřídele [mm]3.17
Průměr nosného rotoru [mm]7 - 12.5
Napájení [V]7.4
Otáčky na Volt [ot./min/V]1900
Výkon motoru [W]120
Proud naprázdno [A]1.1
Max. špičkový proud [A]32
Vnitřní odpor [mOhm]72
Časování [°]30 - 60

Náhradní díly