Traxxas TRX-4 Mercedes G500 1:10 TQi RTR s LED osvětlením černý

Expediční RC model auta Traxxas Mercedes G500 s přiloženou kompletní sadou LED osvětlení. Licencovaná karoserie s metalickým nástřikem, autentická pěti paprsková kola, mnoho chromovaných prvků.

TRA82096-4-BLK

Nové zboží

TRAXXAS

3 ks

Detail skladů
  • Skladem na prodejně Praha 9: 1 ks
  • Skladem na prodejně Praha 5: 30.11. od 16:00
Další možnosti a termíny
Skladem na prodejně: 1 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH:
14 499 Kč 13 774 Kč
Cena bez DPH:
11 383 Kč

-725 Kč

B B

Více informací

Doporučené příslušenství

Tuningové díly

Náhradní díly

Telemetrie

Kola

Více informací

Již brzy! Model Traxxas TRX-4 Mercedes G500 bude dostupný od 7. května 2019.

Mercedes-Benz G500 je speciální edice W-463 Mercedes-Benz třídy G (1990-2018), s portálovými nápravami a mnohem většími koly a pneumatikami, což výrazně zvyšuje schopnost off-roadu. Kromě výrazně vyšší světlé výšky je verze G500 4×42 také výrazně širší než u běžných modelů třídy G. Mercedes-Benz zpočátku ukázal G500 4 × 42 pro veřejnost jako koncepční vůz nazvaný " Extreme-G ". Jedním z důvodů, proč byla koncepce vyvinuta, byla vysoká poptávka po třídě G - v roce 2014 se třídy G prodávalo více než 14 000 kusů. Pozitivní ohlasy daly vzniknout sériové výrobě.

traxxas_g500.jpg

Společnost Traxxas přichází s novým modelem postaveným na špičkovém, osvědčeném podvozku TRX-4 s licencovanou karoserií Mercedes G500. Model je vybaven portálovými nápravami pro vynikající průchodnost terénem, dálkově řízenou dvou-stupňovou převodovkou a dálkově řízenými uzávěrkami diferenciálů. Tento špičkový podvozek dělá z model TRX-4 G500, nepřekonatelný off-road. Licencovaná karoserie G500 s autentickým designem, chromovými prvky, zrcátky a mřížkou chladiče, světly, směrovkami, včetně originálních pěti-paprskových kol Mercedes.

TRX4-UnassembledKit-IMG_1592.jpg
Šasi TRX-4

Šasi TRX-4 je postaveno z dvou ocelových profilů, které zabezpečují dostatečnou tuhost podvozku. Díky osvědčenému umístění motoru v přední části je zabezpečen dostatečné zatížení předních kol. Akumulátor je umístěn v ose šasi, takže je model přesně vyvážen a při jízdě se nenaklání. Šasi je promyšleno do nejmenších detailů, včetně vedení kabelů a montážních otovorů pro volitelné příslušenství.

TRX-4-Axle-assembly-front.jpg
Nápravy s nápravovou převodovkou

Šasi TRX-4 používá portálové nápravy s nápravovou převodovkou. Nápravová převodovka zvyšuje světlou výšku, snižuje namáhání diferenciálů, převodovky, kardanových hřídelí a dále se snižuje torzní síla - model se méně naklápí

Zatáčení předních kol je možné o úhel 45°, řízení je zajištěno servem Traxxas 2075X s kovovými převody. Díky novému šasi dosáhl model skvělého nájezdového úhlu.

TRX-4-Transmission-Assembly.jpg
Dvoustupňová převodovka

Model je vybaven dvoustupňovou převodovkou. Změna převodového stupně se ovládá červeným kolébkovým přepínačem na vysílači. Toto řešení dělá z podvozku TRX-4 velmi všestranný model, který dokáže jezdit pomalu i rychle - jak zrovna potřebujete.

TRX-4-t-lock-differentials.jpg
Uzamykatelné diferenciály

Uzávěrky diferenciálů jsou nezávisle řízeny 2 servy. Síla ze serv je přenášena pomocí bovdenů do diferenciálů. Uzávěrky se řídí tří-polohovým přepínačem na vysílači a poskytují následující kombinace:

  • Oba diferenciály jsou otevřeny
  • Uzavřen je pouze přední diferenciál
  • Uzavřeny jsou oba diferenciály
TRX-4-motor-regulator.jpg
Motor a regulátor

Srdcem modelu Traxxas TRX-4 je stejnosměrný motor Titan 21T řady 550 a elektronický regulátor XL-5 HV. Motor i regulátor jsou primárně koncipovány pro napájení 3-článkovým LiPo akumulátorem o kapacitě minimálně 4000 mAh. Model lze rovněž napájet i 7-článkovými NiMH akumulátory.

Regulátor Traxxas XL-5 HV podporuje 5 jízdních režimů:

  1. Sport: Jízda vpřed, brzda a zpátečka
  2. Race: Jízda vpřed a brzda. Zpátečka není k dispozici
  3. Training: Jízda vpřed omezena na 50% výkon, brzda a zpátečka omezena na 50%. tento režim je vhodný pro děti
  4. Trail: Jízda vpřed, brzda, zpátečka. Ovládání v blízkosti neutrálu je velmi jemné
  5. Crawl: Jízda vpřed, brzda v neutrálu a rovnou zpátečka.
82096-4-TRX-4-Mercedes-G500-Side-Left-Bl
Licencovaná karoserie

Karoserie Mercedes G500 je věrně zpracovaná do posledních detailů. Chromové prvky, zrcátka a mřížka chladiče, světla, směrovky vše podle skutečného automobilu.

82096-4-kola.jpg
Licencovaná kola

Pro maximální autentičnost je model vybaven pěti-paprskovými koly s hvězdou společnosti Mercedes.

6530-TQi-BT-Transmitter-4Ch.jpg
Čtyřkanálová RC souprava Traxxas TQi s Bluetooth

Traxxas pro Vás připravil novou řadu čtyřkanálových RC souprav s Bluetooth konektivitou pro RC modely aut. Původně bylo možné RC vysílače vybavit dokovací stanicí pro zařízení od Apple. Traxxas pokračuje ve vývoji dále a připravil pro Vás RC vysílač se slotem pro bezdrátový Bluetooth modul. Díky tomu můžete k vysílači bezdrátově připojit jakékoliv zařízení s Bluetooth LE (tedy smart phone či tablet) rozhraním a operačním systémem Apple iOS (iPhone, iPod, iPad, ...) nebo Google Android (Samsung Galaxy, ...). Aplikace Traxxas Link pro zařízení od Apple je k dispozici zdarma na AppStore, aplikace pro zařízení Google Android je zdarma na stránkách GooglePlay.

Traxxas Link App je výkonná aplikace, která Vám dává naprostou kontrolu nad provozem a laděním RC modelu Traxxas s ohromující vizualizací a absolutní přesností nastavení. Traxxas Link zobrazuje telemetrická data v reálném čase, měří rychlost, otáčky, teplotu napětí baterie, a nově také náklon modelu. Nastavení RC modelů můžete sdílet, můžete si vytvořit libovolný počet profilů pro konkrétní trať nebo uživatele, např. děti. Vše v aplikaci s brilantní grafikou, která je samozřejmostí od Traxxasu.

Vlastnosti RC modelu auta Traxxas TRX-4 Mercedes G500
  • Model je kompletně sestaven a připraven k jízdě
  • Licencovaná detailně provedená karosérie
  • Dálkově řízené uzávěrky diferenciálů
  • Dálkově řízená dvoustupňová převodovka
  • Portálové nápravy s převodovkou
  • Výkonný stejnosměrný motor Traxxas Titan 21T
  • Stejnosměrný elektronický regulátor Traxxas XL-5 HV s speciálními režimy
  • Zatáčení předních kol o 45° na obě strany
  • Optimalizovaná geometrie omezující bump-steer efektu (změně sbíhavosti kol v závislost na světlé výšce)
  • Pneumatiky pro vynikající přilnavost k povrchu
  • Dlouhá doba jízdy - s LiPo akumulátorem 11.1 V 5000 mA až 2 hodiny
82096-4-TRX-4-Mercedes-G500-Frontview-Bl

Doporučené příslušenství

Tuningové díly

Náhradní díly

Telemetrie

Kola