VTR03031I
Nové zboží
Dostupné od:
Maketově zpracovaný model skutečného terénního auta Ford Bronco 1972 4x4 na podvozku Vaterra Ascender. Tři pozice zavěšení předních a 4 pozice zadních náprav, hliníkové tlumiče, motor Dynamite 35T, regulátor 60A. Voděodolná elektronika, vysílač Spektrum DX2E DSMR, tříkanálový přijímač SR310 DSMR, 9 kg servo řízení s kovovými převody.
Jedno rychlostní kovová převodovka je navržena tak, aby zvládala vysoký výstupní výkon pohonu a náročné provozní podmínky. Kdo hledá větší flexibilitu pro různé typy terénu, lze provést výměnu za volitelnou dvourychlostní převodovku, která se prodává samostatně.
Pružné uložení desky na baterie nad přední nápravou je navrženo tak, aby byla hmotnost baterie na přední nápravě pro větší trakci při lezení po skalách nebo strmých svazích. Nárazníky modelu jsou variabilně nastavitelné pro různé rozměry karosérií, boční lišty a nárazníky lze přesunout na různé pozice.
Přední nárazník má nainstalovány výkyvné oka na předním nárazníku, pro tažné háky lana navijáku. Pokud si chcete vyzkoušet jiné typy karosérie, držák může být přesunut do jiné pozice.
Přední náprava má možnost natočení až o 45°, drážkované CV hřídele náhonu jsou navrženy pro vysoké zatížení a zvládají snadno jízdu v členitém terénu.
Nabarvená lexanová karosérie byla vytvořena podle skutečného auta Ford Bronco, má řadu maketových detailů jako je přední kapota s mřížkou chladiče, světla, okna , lišty atd.
Auto pohání výkonný stejnosměrný motor Dynamite Crawler 35T a voděodolný regulátor Dynamite 60A, servo řízení s momentem 9 kg.sm s kovovým převodem.
Regulátor lze nastavit na režim Sport (jízda vpřed, neutrál, brzda a jízda vzad), Race (jízda vpřed, neutrál a brzda) a Crawler (jízda vpřed, brzda v neutrálu, jízda vzad). Regulátor lze nakonfigurovat na LiPo i NiMH akumulátory. O řízení se stará RC souprava Spektrum DX2E DSMR s tříkanálovým přijímačem SR310.