MUGEN SEIKI E2027 MBX8R 1/8 Nitro 4WD Buggy

E2027

Nové zboží

MUGEN Seiki

Prodej skončil

Více informací

Doporučeno pro modely

Více informací

Nová buggy Mugen Seiki MBX8R byla testována a vyvíjena nejlepšími jezdci na světě! Tým Mugen Seiki strávil mnoho času testováním a vývojem geometrie MBX8R v závodních podmínkách v průběhu roku 2021, což vedlo k mnoha významným vítězstvím. Ryan Maifield vyhrál The Dirt Nitro Challenge, Silver State Nitro Challenge a ROAR 1/8th Fuel Nationals ve stejném roce! MBX8R má mnoho nových dílů, které zvyšují stabilitu, trakci zadní části, zlepšují skoky a mají široký rozsah nastavovování.



Zavěšení:
Nové uložení a geometrie zavěšení. MBX8R používá nové úzké bloky čepů RF (C) a RR (D) s novými vložkami čepů pro lepší nastavitelnost. Nová jsou také delší ramena s výztuhami. Zadní rameno využívá nárazuvzdorný materiál pro zvýšení odolnosti. Nastavení tvrdosti spodních ramen je možné pomocí volitelných desek z CFRP. U modelu MBX8R jsou nové také zadní sloupky. Tvarované sloupky mají desky z CFRP pro nastavení zadního rollcentru.
Nová přední věž tlumičů a horní uložení předních ramen využívají nové vložky čepů pro zvýšení nastavitelnosti.



Spodní plato:
Spodní plato modelu MBX8R má nový tvar, aby se přizpůsobil nové geometrii zavěšení.

Spojka:
Nová je také čtyřpístková spojka. Model MBX8R se dodává s kompletně novou 4lamelovou spojkou od společnosti Mugen Seiki. Spojka byla navržena tak, aby se s ní snadno pracovalo a byla lépe laditelná. Tato spojka je vybavena 34mm hliníkovým 4pístkovým setrvačníkem s odnímatelnými ocelovými čepy. Má jedinečný způsob nastavení napětí pružiny, který umožňuje vyladit záběr podle motoru, podmínek na trati a osobních preferencí pro optimalizaci spotřeby paliva a výkonu. Jako volitelné díly bude k dispozici více spojkových pružin. Součástí sady MBX8R bude nový ventilovaný 13T bubínek. Sada MBX8R bude dodávána se dvěma hliníkovými a dvěma karbonovými lamely.



Diferenciál a hnací ústrojí:
MBX8R je vybaven diferenciály s vysokou trakcí(HTD - High traction diferencial). To zajišťuje vyšší akceleraci, delší dobu provozu a konzistentnější jízdní vlastnosti. HTD také zvyšují stabilitu, trakci a zlepšují ovladatelnost v nerovných podmínkách. Diferenciály HTD používají vnitřní převody 20T, které zlepšují konzistenci a mají hladší chod diferenciálů. MBX8R se dodává s 12T kuželovým převodem, 42T kuželovým převodem a 46T čelním převodem.

Nové křídlo a uchycení křídla:
Lehké křídlo s vysokou přítlačnou silou umožňuje lépe proudit vzduchu, což zlepšuje skoky. Je legalizované IFMAR a je odolné, lehké a velmi stabilní na trati i ve vzduchu.



- Přepracované uchycení zadního křídla poskytne dodatečný přítlak a zvýší odolnost. Deska křídla z CFRP bude k dispozici jako volitelný díl.
- Nový kryt vzduchového filtru s ohybem S a velkoobjemový kryt filtru.
- Nové ovládání brzd a pružiny třmenů pro plynulejší a konzistentnější brzdění.
- Nové 90stupňové šroubení palivové nádrže pro čistší vedení palivových hadiček.
- Nové límce kyvné tyče pro snížení pohybu kyvné tyče.
- Součástí sady MBX8R jsou emulzní kryty tlumičů, u kterých si můžete vybrat mezi membránovou nebo emulzní variantou.
- Nová velkoobjemová schránka na baterii a deska rádia.
- Nový držák a skříňka přijímače, ke které lze připojit elektrické spínače různých výrobců.
- Hliníková podložka křídla.
- Zadní horní ramenní spojka kompatibilní s novými zadními sloupky.
- Tvrdší a lehčí spodní ramena F/R budou k dispozici jako volitelný díl.



Technické údaje:
Šířka: 309mm
rozvor: 315~320mm nastavitelný
Převodový poměr: 12.24:1

Olej v diferenciálech:
Přední - #5,000 (B0322)
Středový - #5,000 (B0322)
Zadní - #2,000 (B0334)

Doporučeno pro modely