RC10B6.4 Team Kit stavebnice (2WD)

Nástupce stavebnice závodní buggy B6.1, B6.2 a B6.3 s pohonem zadní nápravy 2WD (motor před zadní nápravou). Model bez elektroniky a RC soupravy. Speciálně určeno pro astroturf, koberec a podobné povrchy s velkou přilnavostí.

AE90034

Nové zboží

Associated

Skladem: > 10 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH
(DPH CZ 21%)
9 899 Kč
Cena bez DPH
8 181 Kč

B B

Více informací

Náhradní díly

Tuningové díly

Kola

Karoserie

Doporučené příslušenství

Nutné příslušenství ke zprovoznění

Více informací

Šampioni podle designu

Off Road Buggy 2WD v měřítku 1:10 jsou charakteristickou třídou týmu Team Associated od vydání modelu RC10 v roce 1984. Team Associated RC10 buggy vyhrála 13 z 18 mistrovství světa I.F.M.A.R., přesto nikdy neusínáme na vavřínech. S vývojem pneumatik, motorů, baterií a tratí se Team Associated přizpůsobuje a vylepšuje každou iteraci modelu RC10. U projektu RC10B6.4 měli inženýři za cíl zlepšit skákání a přistávání, aktualizovat pocit z řízení, aby bylo "snadné jezdit rychle", a zrychlit zatáčení Buggy na koberci a hlíně s vysokou přilnavostí.

Platforma RC10B6.4 pokračuje v trendu nabídky dvou konfigurací stavebnice. Obě sady obsahují novou generaci velko-objemových tlumičů a pružin o průměru 13 mm, které zajišťují maximální tlumení a stabilitu. Tlumiče s větším průměrem snižují tlak uvnitř tlumiče a minimalizují účinky posunu hřídele. Díky tomu má Buggy při ostrých skocích a přistáních pocit, jako by jela na neviditelném mraku. Podvozek, přední část a systém řízení jsou optimalizovány pro jízdu se sníženým náklonem, což vynikne na rychlých površích s vysokou přilnavostí. Aktualizovaný systém řízení s výškově nastavitelnými tlumiči pomáhá závodníkům minimalizovat nárazy. Kromě toho je přední zavěšení vybaveno novými bloky řízení s posunem čepu o -1 mm a roztečí, které zajišťují hladký a předvídatelný chod přední části v celém rozsahu tlumení. Konstrukce -1 mm posouvá čep řízení blíže ke středu přední pneumatiky, čímž udržuje přední část v rovině v celém rozsahu řízení.

Obě Buggy jsou vybaveny novým uspořádáním podvozku a závažími pod regulátorem, které umožňují montáž elektroniky blíže k servu a také dodatečné umístění baterie vpředu oproti předchozímu modelu. Všechny nové možnosti nastavení závaží umožňují větší stabilitu ve vysokých rychlostech a řízení na koberci s vysokou přilnavostí.

Součástí je mnoho skvělých prvků, jako je snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové držáky zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kardany CVA a aktualizované karbonové věže tlumičů s tvarovanými ochrannými kryty. Oba modely mají mnoho společných skvělých prvků, například snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové úchyty zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kostmi CVA a aktualizované věže tlumičů z uhlíkových vláken s tvarovanými ochrannými kryty. Nastavení a tuningové díly zůstávají zaměnitelné mezi konfiguracemi RC10B6.4 a RC10B6.4D. Obě verze přicházejí s rychlostí, odolností a linií, která se očekává od skutečného šampiona. Vyberte si konfiguraci, která vyhovuje vaší trati, a pokořte konkurenci!

Model AE90034 RC10B6.4 Team Kit bude díky novému uspořádání podvozku +3 mm, nastavení kluzné spojky Octalock LCF 11 mm, ocelovým závažím Regulátoru a serva včetně přiloženým protiprokluzovým tyčím vpředu a vzadu tou nejlepší volbou pro buggy s vysokou přilnavostí na koberci nebo travnatém povrchu trati. Sada AE90035 RC10B6.4D Team Kit obsahuje nový podvozek s délkou pro jízdu na hlíně, 19mm nastavení kluzné spojky Octalock LCF, hliníkové závaží Regulátoru, layback převodovku a optimalizované nastavení pro jízdu na hlíně.

Nové funkce

  • Nové hliníkové tlumiče a pružiny s 13mm velkým závitem a opracovanými písty tlumičů pro lepší ovladatelnost při nárazech a skocích
  • Nový hliníkový podvozek o délce +3 mm s 22,5stupňovým náklonem, který doplňuje aktualizovanou geometrii přední části, a s novým tvarem pro snížení drhnutí podvozku o povrch trati
  • Včetně tvarovaných přepážek o 20, 22,5 a 25 stupňů pro kompletní škálu možností natočení a nakopnutí kol
  • Nový výškově nastavitelný systém řízení a hřebenů pro optimalizovaný nárazový sklon při všech jízdních výškách a úhlech natočení volantu
  • Nová sada bloků řízení s posunem čepu o -1 mm pro plynulejší a předvídatelnější řízení v celém rozsahu házivosti kol
  • Nová ocelová montážní vana ESC RC10B6.4 posunutá v podvozku dopředu a s širší plochou pro elektroniku, což vede k dalšímu posunu hmotnosti dopředu.
  • Nové uchycení předního kulového čepu, horní desky a uchycení předního křídla zohledňující změnu úhlu náběhu.
  • Nové boční lišty podvozku se 3 volitelnými místy pro uchycení ventilátoru, které si můžete vybrat v závislosti na délce podvozku a použité převodovce
  • Nový design karoserie RC10B6.4 s kabinou dopředu nabízený ve standardní (stavebnice) a odlehčené (volitelná) tloušťce
  • Včetně předních a zadních protiprokluzových tyčí
  • Přední a zadní věže tlumičů ze 4 mm uhlíkových vláken s tvarovanými ochrannými kryty

Funkce dědictví
  • Ocelové závaží serva pro nízké zatížení a předsunutou váhu v balení
  • Přední a zadní protiprokluzové tyče jsou součástí dodávky
  • Přední a zadní věže tlumičů ze 4 mm uhlíkových vláken s tvarovanými ochrannými kryty
  • Hliníkový systém uchycení serv s úchyty přímo na podvozek a tvarovanou výztuhou s místem pro uchycení transpondéru
  • Čelní ozubené kolo Octalock a 11mm podložky Octalock LCF
  • Široké otočné hliníkové úchyty zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kostmi CVA poskytují -předvídatelnější trakci zadní části a snadno ovladatelnou zadní část. Kompatibilní také se 75mm -volitelnými rameny s použitím nejužšího nastavení destiček.
  • Symetrická zadní ramena s vylepšenou geometrií a tuhostí, která lze překlopit a umožnit tak "rozdělení" pro pozici uchycení zadního tlumiče. Ramena jsou k dispozici v délkách 73 mm a 75 mm (včetně 73 mm).
  • Sestava zadního náboje s modulárními svislými kulovými čepy pro uchycení vazebního členu a nastavení výšky nápravy pro přesné nastavení středu náklonu
  • Vnější čepy zadních závěsů zachycené hlavou šroubu a pojistnou maticí pro zvýšení odolnosti
  • Součástí sady jsou díly výztuhy tyčové baterie a hardware
  • Součástí balení jsou lisované drátové svorky pro kabely motoru a ESC+1 ramena řízení z uhlíkových vláken
  • Černé ocelové vroubkované matice kol LP
  • 69mm CVA kosti pro snížení ponoření kosti a minimalizaci tření na hnacím čepu
  • Průhledná karoserie a průhledné křídlo v balení
  • Součástí balení je držák předního křídla a přední křídlo
  • 5mm hliníkové upínací šestihrany kol
  • Kapalinou plněný převodový diferenciál
  • Nastavitelná výška diferenciálu umožňující vyrovnání hnacího hřídele ve všech konfiguracích jízdní výšky a výšky nápravy
  • Tlumiče obsahují X-kroužky pro montáž s nízkým třením
  • Hliníkové uchycení zadního kulového čepu se třemi polohami spojů pro maximální nastavitelnost a větší pevnost
  • Lehká hliníková jednodílná horní hřídel a převodovka
  • Tovární sada kuličkových ložisek Team s 24 přesnými kuličkovými ložisky, nyní naolejovanými namísto namazaných pro účinnější hnací ústrojí

Vzhledem k probíhajícímu vývoji nemusí fotografie odpovídat finálnímu vzhledu. Podvozek zobrazené na těchto stránkách je vybaveno položkami, které NENÍ součástí sady: E-motor, baterie, Regulátor, servo, přijímač, kola, pneumatiky, ventilátor a ozubené kolo. Vyžaduje montáž a lakování.


Náhradní díly

Tuningové díly

Kola

Karoserie

Doporučené příslušenství

Nutné příslušenství ke zprovoznění