Cílem návrhu podvozku Javelin bylo vytvořit "Stroj, který předefinuje to, co znamená být nejlepší". Po více než 30 letech od vydání v roce 1986 byl tento offroad závodní model znovu vytvořen jako šestý model řady Kyosho Vintage.
Díky novému tělu z pryskyřičného rámu připomínajícímu inovativní tělo z hliníkových trubek použitých na 1/8 spalovací buggy Land Jump. Nový Javelin se vyznačuje kvalitním odpružením a úzkým rámem podvozku.
To se kombinuje se špičkovým systémem 4WD s řetězovým pohonem Javelin, který zajišťuje vynikající výkon a odolnost. Všechny prvky představují věrný obraz předlohy před 30 lety a zároveň je tato verze Vintage série plná moderního závodního výkonu a je kompatibilní s moderními zdroji energie.
Srdcem pohonného systému je kluzná spojka a převodová skříň vyrobená z kovu pro zvýšení její pevnosti. Použitím 48 stupňových převodových modulů snižuje ztráty energie a optimální kombinace nylonu a kovu přináší zlepšenou efektivitu jízdy a snížený hluk. Kromě řetězového pohonu lze pohonný systém také změnit za řemínkový, který byl u původního modelu volitelný.
Také tlumiče s větším průměrem vytvořené podle původního designu a zkombinované s dlouhým zdvihem poskytují zvýšenou výkonnost.
Znovu objevte radost z offroadových buggy závodů pomocí nejnovějších závodních technologií a nostalgického stylu „Javelin“.
Rám z nylonových trubek a hliníková střecha tvoří vysoce pevnou konstrukci. Obsahuje velký nárazník podobný původnímu designu a mini nárazník vhodný pro závodění.
Vybaven výběrem ze dvou pohonných systémů. Původní verze z roku 1986 používala řetězový pohon s volitelným řemenovým pohonem prodávaným samostatně. Oba jsou standardně součástí této verze Vintage Series.
Převodovka je vybavena kluznou spojkou, která chrání pohonný systém před náhlými změnami zatížení, jako jsou skoky a přistání. Díky jednoduchým úpravám dokáže reagovat na různé podmínky povrchu.
Hlavní podvozek je vyrobeny z hliníkové slitiny 6061T6 aby poskytl odolnost proti korozi a zvýšenou pevnost. Šrouby se zápustnou hlavou a závity v rámu zajišťují lepší povrchovou úpravu a snižují počet použitých matic.
¦ Délka 403 mm
¦ Šířka 240 mm
¦ Výška 130 mm
¦ Rozvor kola 260 mm
¦ Přední běhoun 204 mm
¦ Zadní běhoun 204 mm
¦ Hmotnost 1 700 g (cca)
¦ Pneumatiky (F a R) ?86 × 40 mm
¦ Motor 540 velikost třídy (prodává se samostatně)
¦ Převodový poměr 9,24 : 1
Servo K.KS4031-06w
Stejnosměrný regulátor 45A
Stejnosměrný motor 540
Vysílač + přijímač KT-232P