Značka Kyosho představila další verzi svého veleúspěšného a oblíbeného podvozku Inferno. Nová verze nese označení MP10. Tato verze byla přepracována k dosažení lepšího rozložení hmotnosti, lepší aerodynamice a dalších vylepšených vlastností. To vše za cílem vyrobit nejlepší a nejvýkonnější 1:8 buggy na světě.
Mnoho dílů bylo od základu přepracováno, aby poskytly větší výkonnost a lepší výdrž.
- Šířka a rozvor náprav u modelu MP10 byly optimalizovány k dosažení nejlepší výkonnosti na různých okruzích a površích.
- Rozložení hmotnosti je důležité k udržení optimální přilnavosti.
- Schopnost zatáčet byla vylepšena díky přepracování geometrie řízení. Také umožňuje detailnější nastavení pro lepší přizpůsobení podmínkám na trati nebo jezdci.
- Spojovačky řízení byly spolu s geometrií upraveny tak, aby poskytovaly větší maximální úhel zatočení kola.
- Boční chrániče modelu Inferno byly přepracovány a ztenčeny a díky tomu jsou o 18g lehčí než minulá verze.
- Osa ramene byla zvětšena na průměr 4,5mm z 4mm, aby byla zvýšena životnost a spolehlivost.
- Přední a zadní ramena byla přepracována, aby byla pevnější a také, aby se lépe čistila a nezachytávala se v nich hlína. Také jsou tlustší kolem os ramen, která byla zvětšena.
- Bylo také posunuto místo připevnění tlumičů blíže ke kolu. Díky tomu může být použit méně viskózní olej a chování tlumení bude stálejší. To zajistí přesnější a lepší tlumení přes různé skoky a nerovnosti v offroad závodění.
- Držáky tlumičů byly zoptimalizovány. Ubylo počet děr pro připevnění tlumičů i pro uchycení horních spojovaček. Navíc byla zlepšena pevnost a ubylo míst, kde by se mohla zachycovat hlína.
Předchozí uchycení stabilizátorů nebylo dobré, protože nikdy nebylo ideálně nastavené. Nové uchycení v podvozku MP10 obsahuje uchycení z jednoho kusu a tím je práce jednodušší. Yuichi Kanai se soustředil na každý detail, aby se s podvozkem MP10 pracovalo jednodušeji.
Speciálně vybraný materiál na brzdové destičky je připevněn pomocí epoxidu a dvou kolíků, stejně jako ve skutečných autech. Jsou to ty nejlepší dostupné brzdy podle Kyosho jezdců. Brzdy poskytují mimořádný brzdný výkon, trvanlivost a konzistenci, a to i během nejnáročnějších závodů.
- Nová nízkoprofilová karosérie poskytuje vyjimečný přítlak. Yuichi Kanai tvrdí, že má karosérie vynikající stabilitu a rovnováho při jízdě.
- Specialitou karosérie je příkrá přední část, která zlepšuje zatáčení. Prolisy v této části zvyšují pevnost a odolnost při převrácení.
- Přední část kabiny byla oproti MP9 TKI4 přepracována, aby zlepšila zatáčení a chování auta ve vzduchu při velkých skocích.
- Zadní křídlo obsahuje 2 vertikální zpevnění pro zlepšení stability během skoků.
- Ke křídlu je možné přišroubovat prolisky s Gurnyho klapkou.
- Držák křídla měl u MP9 TKI4 mnoho dílů a 8 šroubů. Nový držák u MP10 je z jednoho dílu a je o 7g lehčí.