Speciální model k oslavě 10. výročí podvozku řady TKI4. Model je z velké části sestaven a je možné ho dokončit a být připraven na závody v jediný den.
S nepřekonaným rekordem 8 Světových titulů, každá další generace nastavuje výkonový standard proti kterému se ostatní výrobci poměřují. Vydáno v říjnu 2008, MP9 stmelil legendární značku Inferno vítězstvím na 12. IFMAR Mistrovství světa pořádaný v Thajsku v roce 2010 a navíc 6. Japonský Národní titul. K připomenutí 10. výročí, poslední model MP9 TKI4 byl vybaven vybranými tuningovými díly. Podvozek byl předsestaven a pojmenován Inferno MP9 TKI4 10 Anniversary Special Edition Spec A.
- Klíčové prvky jako vysoko objemové tlumiče a diferenciály jsou sestaveny odborným Inferno personálem a každý podvozek je osobně zkontrolován Inferno designérem Yuichi Kanai.
- Pouze vložte elektroniku a motor a budete připraveni na závody s jedním z nejpokročilejších off-road podvozků, který byl postaven.
Co je zapotřebí udělat:
- Nainstalovat R/C systém jako přijímač, serva a připojení spojek
- Nastříkání karoserie a nalepení samolepek (Karoserie je vystřižená, ale je zapotřebí zhotovit otvory pro motor a výfuk podle zvolené značky)
- Pneumatiky a vložky je zapotřebí koupit zvlášť a nalepit na disky.
- Namontovat motor, spojku, koleno výfuku a výfuk. Sestavit a namontovat palivové hadičky, spojky a vzduchový filtr.
- Sestavit a přišroubovat zadní přítlačné křídlo.
- Pokovené objemové tlumiče se závitem jsou standardem a poskytují plynulé tlumení po delší dobu při současném snížení znečištění silikonovým olejem.
- Použití pistonů s φ1.3mm×8 dírami. Tato varianta je vhodná pro většinu podmínek na trati.
- Vynikající tlumící charakteristika je realizována pomocí aretační čepičky, která je standardem pro získání lepšího gripu a trakce.
- Upravená a lehčí pouzdra na tlumiče vylepšují přidělání tlumičů.
- Přední horní Bulkhead je posunut o 2mm výše než u TKI4 a obsahuje pevný držák tlumičů a pevný držák horních ramen jako standard.
- Navíc byla realizováno vylepšená změna příklonu během rolování a také lepší odezva na zatáčení.
- Přední držák náboje byl upraven tak, aby byl zvýšen caster z 13° na 17.5°. Tato změna vylepší stabilitu přes hrbolatý povrch a v ostrých zatáčkách.
- 47T ozubené kolo vylepšuje odezvu plynu a akceleraci (46T je standard v TKI4). Kuželové hřídele s nižší hmotností na předním / středovém / zadním diferenciálu také zlepší odezvu a brzdné vlastnosti.
- Speciální adhezní metoda brzdových destiček zajišťuje vynikající odolnost a spolehlivost.
Potřebné věci na dokončení: