TLR 22 3.0 1:10 2WD SPEC-Racer MM Buggy Kit

Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22 3.0 SPEC-Racer MM 1:10 2WD Buggy Kit patří ke světové špičce. Nižší hmotnost díky optimalizaci pečlivým úpravám dílů, vysoké výkony, hliníkové šasi, nov

TLR03010

Nové zboží

Team Losi Racing

Prodej skončil

Více informací

Náhradní díly

Tuningové díly

Více informací

Stavebnice RC modelu závodního auta Losi TLR 22 3.0 SPEC-Racer MM 1:10 2WD Buggy Kit patří ke světové špičce. Nižší hmotnost díky optimalizaci pečlivým úpravám dílů, vysoké výkony, hliníkové šasi, nové zavěšení ramen a odpružení náprav. TLR 22 3.0 MM posouvá závody elektro Buggy 2WD 1:10 zase výše.

tlr03010_a1.jpg
tlr03010_b_sasi.jpg

Koncepce auta je položena na předchozích úspěšných modelech aut Losi 2.0. Tuhé hliníkové eloxované 2,5mm 7075-T6 šasi je důkladně odlehčeno, motor je uložen těsně před zadní nápravou, geometrie náprav je plně nastavitelná. Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nížší hmotnost oproti předchozím modelům a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD Buggy opět o kus dál.

tlr03010_b_prev.jpg

Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. V tuningu se nabízí 4-řadá převodovka (není v balení). Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu v důsledku znamená ultra-hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu, byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro nejvyšší rychlost a příjemné řízení na technických tratích. Díky inovacím byla ušetřena hmotnost 30g jen na diferenciálu a náhonech.

tlr03010_b_karos.jpg

Součástí balení je i o 20g lehčí čirá karosérie, která byla vyrobena z 0,5mm polykarbonátu, deska motoru je CNC obrobena z 7075-T6 hliníku, kryt převodovky je z lehkého polykarbonátu. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů. Nově je provedeno zavěšení ramen VLA s variabilním nastavením, umístění motoru, příčná montáž baterie, o 2 mm širší zadní otočný čep, umístění zadních tlumičů a další.

Vlastnosti
  • Hmotnost s vybavením lze do 1,5kg
  • Nové umístění motoru
  • 3-řadá převodovka
  • Napříč umístěná baterie
  • Hliníkové hnací hřídele s odlehčenými nápravami
  • VLA geometrie zavěšení předních ramen
  • Lehký 2,5 mm 7075-T6 hliníkový podvozek
  • Lehká motorová deska s krytem z polykarbonátu
  • Hliníková přední náprava
  • Nový kuličkový diferenciál
  • Tlumiče Gen II 12mm big-bore
  • Třecí spojka

Náhradní díly

Tuningové díly