Motor DLA 116 ccm (řadový dvouválec) včetně tlumiče a příslušenství

Letecký benzínový řadový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 116ccm s výkonem 12,8 koně při 6600o/min., voln. otáčky 1200o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2900g, váha standard

2DLA0116-2

Nové zboží

DLA

Skladem: > 10 ks
Prodejny a termíny doručení
Cena s DPH:
22 990 Kč 21 841 Kč
Cena bez DPH:
18 050 Kč

-1 149 Kč

B B

Více informací

Video

Náhradní díly

Doporučené příslušenství

Více informací

Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

DLA 116je mírně podčtvercový řadový dvouválec, konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 58 ze kterého převzal válce s vrtáním 46 mm a zdvihem 35 mm. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.

Karburátory vyráběné firmou Walbro jsou membránové, dvoujjehlové, opatřené sytiči.

Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.

Zapalování jsou elektronická určená pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4 V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.

Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1.

Doporučené svíčky: 2x CM-6

Doporučené vrtule: záběh: 27x10“, Akro/Sport/Maketa: 32x10" 32x12“ 32x14“ 33x10“.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]116
Počet válců2
Vrtání [mm]46
Zdvih [mm]35
Provozní otáčky [ot./min]1200 - 6600
Výkon motoru (při 6600 ot./min) [kW]9.4
Výkon (při 6600 ot./min) [HP]12.8
Hmotnost (motor) [g]2900
Hmotnost (tlumič) [g]350
Hmotnost (zapalování 2x) [g]120
Doporučená svíčkaCM-6
Doporučený objem nádrže [ml]800 - 1000
Závit matice vrtule6x M5

Video

Náhradní díly

Doporučené příslušenství