Motor GP 88 ccm EVO včetně tlumiče a příslušenství

"Ostrá" verze leteckého benzínového jednoválcového motoru s obsahem 88ccm s výkonem zvýšeným na 10 koní, provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1980g + expanzní tlumič 345g + zapalování 135

GPM088EVO

Nové zboží

GP

Prodej skončil

Více informací

Doporučené příslušenství

Náhradní díly

Více informací

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP-88 EVO je „nadupanou“ verzí standardního motoru GP-88, která mj. díky upravené konstrukci pístu a válce a zvýšenému kompresnímu poměru umožňuje dosahovat výkonu o 1 koně vyššího a se stejnou vrtulí točit zhruba o 200 ot./min více.

GP-88 EVO je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.

Karburátor Walbro WJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 26x10“, 26x12“, 27x10“, 28x10“.

Typické otáčky: 6300 ot./min s vrtulí Mejzlík 27x10 TH.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]88
Počet válců1
Vrtání [mm]53
Provozní otáčky [ot./min]1200 - 7700
Výkon motoru [kW]7.35
Výkon [HP]10
Hmotnost (motor) [g]1980
Hmotnost (tlumič) [g]345
Hmotnost (zapalování) [g]135
Doporučená svíčkaCM-6
Doporučený objem nádrže [ml]700 - 800
Závit matice vrtule6x M5

Doporučené příslušenství

Náhradní díly