AXI03000T2
Nové zboží
Dostupné od:
Pravý Crawler do toho nejtěžšího terénu, to je RC model auta Axial Capra 1.9 Trail Buggy s náhonem na všechna kola 4WD. Zažij to pravé lezení po skále s autem Capra. Má neuvěřitelnou sílu díky velkému převodu a obrovskou světlou výšku díky portálovým nápravám.
RC auto Axial Capra 1.9 je modelem s vizáží velké buggy ale s vlastnostmi jako Crawler, je určen do drsného terénu a pro slézání skal. Je kompletně sestaven a připraven k jízdě. K ovládání modelu je přiložena 3-kanálová RC souprava Spektrum STX3 v pásmu 2,4GHz. K základním charakteristikám modelu patří velká světlá výška, vypnutí náhonu zadní nápravy, realistický design trubkové karosérie, kompletní kovové převody a kuličková ložiska, 4-bodové zavěšení náprav a portálové nápravy. Licencované kola s disky Raceline a pneumatikami Nitto Trail Grappler 1.9.
Výkon pro lezení po skalách zajišťuje motor 540 35T. který je náležitě zpřevodován v celkovém poměru 37:1. Stálý náhon má pevná přední náprava s uzamčeným diferenciálem, zatímco zadní náprava má možnost vyřazení náhonu zadní nápravy, aby bylo možné provést rychlé zatočení. Nápravy mají 4-bodové zavěšení, odpruženy jsou hliníkovými tlumiči s dlouhým zdvihem, od centrální převodovky vedou k nápravám CVD hřídele.
Model má nové portálové nápravy Currie F9, které zvyšují světlou výšku a zároveň poskytují vynikající převodový poměr 7,39: 1. Ve skříni jsou kuličková ložiska a kovové převody.
Pro náhon diferenciálu bylo použito kuželové ozubení se šikmými zuby, které je z hlediska přenosu síly nejefektivnější, má nízký valivý odpor a vysokou životnost. Uloženo je v kvalitních kuličkových ložiscích.
Když chcete zatáčet na menším poloměru, můžete vypnout zadní náhon a zadní nápravu mít pouze vlečenou. Tuto funkci "Dig" zajišťuje třetí kanál RC soupravy STX3 a nainstalované digitální mikro servo SPMSSX107.
Přední hnací hřídele s kardany mají možnost natočení rejdu kol až o 45°, materiálem je tvrzená ocel, takže snáší i extrémní zatížení a bezpečné a plynulé řízení v každé situaci.
Přední a zadní hnací hřídele WB8 HD Wildboar™ mají čep kardanu o větším průměru (2x11mm) a šroub hřídele M4 (pohon 2mm šestihranem) pro větší sílu. Mezi oběma stranami drážkované hřídele je středový drážkovaný jezdec, který snižuje tření a zvyšuje životnost.
4-bodové zavěšení náprav je zajištěno pomocí táhel z 6mm ocelových nerezových trubek s robusními plastovými koncovkami pro uložení kulových čepů.
Všechny otočné body jsou uloženy na kulových čepech z nerezové oceli, které poskytují trvanlivé a bezpečné zavěšení.
Capra má speciálně vytvarované šasí, které mu umoží při styku s terénem hladce sklouznout do strany a nezachytit se o překážku.
Tuhé a přesné řízení je zajištěno pomocí táhel z 6mm ocelových nerezových trubek s robusními plastovými koncovkami pro kulové čepy.
Olejové tlumiče mají nový design s eloxovanými, závitovými těly a jednou pružinou. Větší průměr tlumiče vytváří větší objem tekutiny pro větší dráhu zdvihu. Odvzdušňovací šroub pomáhá odvádět vzduch při rychlém stlačení. Tlumiče jsou nastavitelné, proto si můžete seřídit optimální míru tlumení.
Tuhá přední a zadní náprava je vysoce výkyvné, díky 4-bodovému uložení na tyčích s kulovými čepy a díky tlumičům s velkým zdvihem. Nápravy mají velkou volnost kývání a proto auto projede i zdánlivě nesjízdným terénem.
Pro maximálně realistický vzhled, má Capra™ má oficiálně licencované 3dílné disky beadlock Raceline Monster.
Realismus modelu umocňuje kompletní kokpit s osádkou: polykarbonátový kokpit s figurkami jezdců, barevné samolepky s panely z imitací uhlíkových vláken, navigaci GPS, přístrojovou desku a přepínače, dvě černé styrenové přilby se štítky na hledí a další!
Tvarovaná plastová přední mřížka má dvě čiré plastové čočky světlometů se světelnými parabolami. Za mřížkou pod kapotou jsou dva držáky karosérie. Odstraňte sponky, pod kapotou je přístup k zásobníku baterie.
Zásobník na baterie je namontován v přední části pod kapotou. Velikost zásobníku má maximální velikost 26x98x47mm.
Odstraňte sponky ukryté na spodní straně rámu, a zvedněte kapotu, abyste získali přístup k zásobníku baterie.
Páka serva řízení má nalisovanou kovovou vložku s tisícihranem 23T (Spektrum, JR) pro dlouhou životnost.
Motor má vyvážený poměr výkonu a točivého momentu vzhledem ke zvolenému převodovému poměru všech převodů. Na kola se přenáší nadlimitní kroutící moment, který model snadno dostane i do nejstrmějšího svahu.
3-kanálová volantová RC souprava Spektrum STX300 pracuje v pásmu 2,4 GHz. Vysílač je opatřen integrovanou anténou, jednoduchým a rychlým nastavením. Nastavení reverzů, koncové body, neutrál. Dále lze nastavit limit plynu 50%, 75% a 100%. Třetí kanál podporuje až 4 režimy.
RC přijímač Spektrum SRX300 je kompatibilní s protokolem Spektrum FHSS. Elektronika v přijímači je chráněna vrstvou speciálního laku proti vlhkosti či nečistotám. Má extra dlouhý anténní kabel pro snadné a efektivní umístění antény.
Stejnosměrný voděodolný programovatelný regulátor Dynamite® má možnost nastavení vypínacího napětí pro LiPol baterie pomocí jednoduché propojky a nastavení brzdy. Napájení 2 až 3 čl. LiPo nebo 5 až 9 čl. NiMH. K dispozici jsou duální LED výstupy pro světlomety / koncová světla. Konektor IC3™ je kompatibilní s konektorem EC3.
Voděodolné servo s kovovými převody Spektrum S614 má moment 15kg.cm a kovové tělo pro lepší odvod tepla. Servo je namontované na nápravě pro přesný přenos táhel řízení.
Světelná lišta LED namontovaná na vrchní straně karosérie pomáhá osvětlit cestu při vašich pozdních nočních vyjížďkách. LED světelná lišta a dvě přední LED světla jsou součástí balení.